mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
technoViking, er og vil altid være mit forbillede. Helt seriøet.. han er for fed :)
..Der synes frk skov skal få fingeren ud ^^
..Der synes frk skov skal få fingeren ud ^^
Toff. (11059) skrev:...der syntes den viking har en fejl
Ved at bashe ham, basher du samtlige vikinger.
explain..! carefully
...Der finder det forkasteligt at samtlige mine kamerater finder gåsehud = turn off
... der ikke fatter, hvorfor Gizmodo kategorisk nægter, at Apple ikke intentionelt har plantet telefonen i offentligheden: "Jamen, det er højst usandsynligt, at det ville ske...".
Undskyld mig, spasserhattemager, men har du levet under en sten de sidste 10 år? Har du overhovedet fulgt med i, hvordan Apple normalt skaber PR og hype? Burde du overhovedet have stemmeret efter den udtalelse?
Jamen, altså... Det er jo skåret ud i italiensk marmor, at Apple har plantet den der. Sådan en telefon bliver ikke bare glemt, når man tænker på Apples normale strategi for sikring af hemmeligheden omkring deres protoyper.
Hvor gør man af en telefon, som er en kunne være en iPhone 4G? Enhver, der ved, hvad de har mellem hænderne, ville sælge den og evt. på Ebay.com og 1-2-3, så er den ude blandt medierne.
Idiot...
Undskyld mig, spasserhattemager, men har du levet under en sten de sidste 10 år? Har du overhovedet fulgt med i, hvordan Apple normalt skaber PR og hype? Burde du overhovedet have stemmeret efter den udtalelse?
Jamen, altså... Det er jo skåret ud i italiensk marmor, at Apple har plantet den der. Sådan en telefon bliver ikke bare glemt, når man tænker på Apples normale strategi for sikring af hemmeligheden omkring deres protoyper.
Hvor gør man af en telefon, som er en kunne være en iPhone 4G? Enhver, der ved, hvad de har mellem hænderne, ville sælge den og evt. på Ebay.com og 1-2-3, så er den ude blandt medierne.
Idiot...
...der er ret sikker på at Apple har plantet den telefon.
Der findes jo ingen bedre og billigere reklame.
Jakob Jakobsen (11069) skrev:...der er ret sikker på at Apple har plantet den telefon.
...der gør jakob opmærksom på at Apple for det første ikke behøver reklame, og for det andet havde været mere sikre, hvis de havde brugt en muldvarp til at overdrage den til et nyhedssite...
oxxy (11071) skrev:... der elsker metal.
... der samtidig elsker TECHNOVIKING! Tak for at starte min dag med et smil, havde ikke set den med captions før.
exactly :D Jeg kan ikke fordrage techno, men han er da for sej :D
... hvis mor lige har ringet og spurgt, hvad jeg vil lave for at være produktiv her til formiddag. Jeg vil ikke være produktiv, jeg vil game? oO naive moder :D
der syntes #11061: Toff. bør studere http://www.viking.virkelighed.dk/ før samtlige vikinger jagter ham ned, og går amok på ham.
... der har indtil flere skide, tak.
... der, endnu engang påpeger overfor newz.dk's uforstående brugere at blot fordi man har en Fætter BR Vikinge hjelm på hovedet, betyder det ikke at man ikke ved, at vikingerne ikke havde hjelme med horn i. Det kan også bare være en sjov hat.
Terracide var den første der lavede den fejl. I er nu i samme både som ham. Jeg håber i lever til at fortryde det.
... der lige har fået mad.
... der, endnu engang påpeger overfor newz.dk's uforstående brugere at blot fordi man har en Fætter BR Vikinge hjelm på hovedet, betyder det ikke at man ikke ved, at vikingerne ikke havde hjelme med horn i. Det kan også bare være en sjov hat.
Terracide var den første der lavede den fejl. I er nu i samme både som ham. Jeg håber i lever til at fortryde det.
... der lige har fået mad.
...der lige lavede denne:
Porre: Kim... ville du ha sex med 12 mænd for 12 mio?
Kim: hmm, nej tak
Porre: Nå.. Jeg ville ellers give hvadsomhelst
Heidi ( anden kolllega ): *spytter vand ud på tastaturet
( tyvstjålet fra C&H jaja )
...Der fandt ud af at een af de unge piger han fik nummeret på IKKE ligner en ung pige i brystområdet O.O
Inb4 pic or it didn't happen
http://img689.imageshack.us/i/dsc07395l.jpg/
Porre: Kim... ville du ha sex med 12 mænd for 12 mio?
Kim: hmm, nej tak
Porre: Nå.. Jeg ville ellers give hvadsomhelst
Heidi ( anden kolllega ): *spytter vand ud på tastaturet
( tyvstjålet fra C&H jaja )
...Der fandt ud af at een af de unge piger han fik nummeret på IKKE ligner en ung pige i brystområdet O.O
Inb4 pic or it didn't happen
http://img689.imageshack.us/i/dsc07395l.jpg/
...Der godt kan se det trælse i det :3
Men det smukke ved manuel klap er at når du så rammer væggen så klapper de jo bare ^^ så screw it
Men det smukke ved manuel klap er at når du så rammer væggen så klapper de jo bare ^^ så screw it
NioBe (11096) skrev:...der tænker... Bah børn, som tror at de er så bedre vidne i den alder...
hvilken alder.. ?
... der giver tøsen ret :)
Men samtidig synes jeg da de fleste igennem hele livet er præget af bedrevidenhed
Men samtidig synes jeg da de fleste igennem hele livet er præget af bedrevidenhed
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.