mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kris (11549) skrev:...der netop har set iron man 2 i biffen. Der faktisk godt gad at ha sådan en ninja scarlet johansson.
...der er fuldstændig enig!
Rasmus064 (11553) skrev:...der synes NioBe må uddybe lidt mere hvorfor hun ikke støtter det.
Lang historie, men her kommer den så:
Min veninde er sådan en type der prøver at jagte lykke (sjovt nok som os andre), men hun gør det bare altid på den mest forkerte måde. Fyre hun tænder på er... muslimer, smartasses der tror at de er noget.
For nogle år tilbage, tog hun på ferie i Tyrkiet hvor hun fandt sig en ny kæreste, efter 2 uger ville de giftes, en md før brylluppet afslog hun så, og hun blev smidt ud på gaden af familien. Sjovt nok havde hun opsagt sin lejelighed og alle sine ting. Og havde ingen penge til at komme tilbage på, og ambasaden ville ikke hjælpe ect.
Nu har hun fundet sig en ny fyr. En imam, EN IMAM! Og nu skal de så giftes, og hvor længe har de samme spurgte jeg hende om? Det ville hun ikke svare på, aka. max 2 mdr!
W-T-FREAKING-FUCK!
BTW blev inviteret til bryllupet i torsdags.
SlettetBruger (11560) skrev:Tåbelige naive kælling ^^ og kvinder som hende kan stemme, og tage kørekort!
Det værste er nok, at jeg hvergang kommer med en: Hvad sagde jeg!?
Og hun er igang med en uddannelse som hun sikkert igen dropper... Sigh! Man kommer ikke langt i dagens danmark uden uddannelse.
Der faktisk synes at Newz.dk skulle holde lan!
...der har oprettet en tråd. http://newz.dk/forum/tagwall/newz-dk-lan-101437#ne... xP
...der netop har læsset et par buggyer.
...der vil tage ud og lege i grusgraven.
...der vil tage ud og lege i grusgraven.
...!
...der sidder med en MEGET forstuvet (måske brækket) venstre hånd.
...der lavede en lidt for voldsom donut.
...hvis ene buggys motor måske har sat sig.
...der sidder med en MEGET forstuvet (måske brækket) venstre hånd.
...der lavede en lidt for voldsom donut.
...hvis ene buggys motor måske har sat sig.
Jakob Jakobsen (11565) skrev:...der vil tage ud og lege i grusgraven.
Jakob Jakobsen (11566) skrev:...der sidder med en MEGET forstuvet (måske brækket) venstre hånd.
^^ *is amused
Jakob Jakobsen (11566) skrev:...der lavede en lidt for voldsom donut.
RISS
( Rolling In the Sand Screaming )
...der skam er vant til at komme til skade.
...der dog er irriteret over at han ikke kan spille L4D2.
...der dog er irriteret over at han ikke kan spille L4D2.
...Der aldrig rigtig er kommet til skade.
Jeg har været i bil-uheld, pænt vilde cykel crashes. styrtet 2 mand på en DM50 med 60km i timen på en grusvej, uden hjelme.. hele min barndom kravlet rundt i trætoppe. til tider faldet ned.. en enkelt gang faldet ned fra sølle 3meter, kommet til mig selv. og så faldt den palle som lå på grenen der knækkede ned på mig. xD
Det værste er en forstuvet finger efter at få den i klemme i traktor dør.
Måske er jeg mere heldig hvis jeg joiner arméen
Jeg har været i bil-uheld, pænt vilde cykel crashes. styrtet 2 mand på en DM50 med 60km i timen på en grusvej, uden hjelme.. hele min barndom kravlet rundt i trætoppe. til tider faldet ned.. en enkelt gang faldet ned fra sølle 3meter, kommet til mig selv. og så faldt den palle som lå på grenen der knækkede ned på mig. xD
Det værste er en forstuvet finger efter at få den i klemme i traktor dør.
Måske er jeg mere heldig hvis jeg joiner arméen
SlettetBruger (11569) skrev:...Der aldrig rigtig er kommet til skade.
... men lige efter:
SlettetBruger (11569) skrev:
Say whaaaat, my nigga?
vandfarve (11574) skrev:Nej, desværre... :(
Jeg tuddede dog en del ved det sidste. Hvis det kan gøre dig glad.
Eneste "uheld" jeg kan komme i tanker om. men hvor jeg ikke ved om jeg kom til skade. er da jeg som spæd stoppede med at trække vejret. ^^
...Der ser "Fisken de kaldte Wanda"
Der ikke undrer sig
http://www.dailytech.com/Windows+7+Passes+Vista+in...
"vandfarve - Sjov"
Faktisk fik mine forældre at vide af lægerne, at jeg ikke burde ha overlevet... Braindamage ftw.. eller også er det DET der har gjort jeg aldrig i mit liv har fået hovedpine... Mænd; stranguler jeres børn hvis i vil ha de skal leve et godt liv!
http://www.dailytech.com/Windows+7+Passes+Vista+in...
"vandfarve - Sjov"
Faktisk fik mine forældre at vide af lægerne, at jeg ikke burde ha overlevet... Braindamage ftw.. eller også er det DET der har gjort jeg aldrig i mit liv har fået hovedpine... Mænd; stranguler jeres børn hvis i vil ha de skal leve et godt liv!
Well, med skader tæller blå mærker vel ikke?
I så fald har jeg 3, nu gule, bidemærker på mine skuldre. og ét på armen.
Og stadig sår på ryggen.
...Kvindelig murer-elev, don't ask.
...Der godt gad hører nogen soldaterhistorier, kom så, hvem har været ude, lave hvad og hvor?
Min interresse for forsvaret er steget en del på det sidste
I så fald har jeg 3, nu gule, bidemærker på mine skuldre. og ét på armen.
Og stadig sår på ryggen.
...Kvindelig murer-elev, don't ask.
...Der godt gad hører nogen soldaterhistorier, kom så, hvem har været ude, lave hvad og hvor?
Min interresse for forsvaret er steget en del på det sidste
#Porren
Hvis du vælger Madpakkerne, så risikerer du at grave huller cirka halvdelen af dine vågne timer derinde.
Just sayin'!
Hvis du vælger Madpakkerne, så risikerer du at grave huller cirka halvdelen af dine vågne timer derinde.
Just sayin'!
SlettetBruger (11580) skrev:Hvorfor skulle man vælge dem? ud over det at grave huller gir gode muller ^^
Hvis du kommer til session sendt i "loopet" (som svarer til et år?), hvorved dine muligheder begrænses væsentligt.
Jeg kom til session i december, hvorfor jeg enten skulle vælge virkelige nederen steder (læs: Jylland og Bornholm) eller vente 1-1,5 år til at komme de sjove steder hen (læs: Sjælland).
Så råbte jeg "PIK!" og smuttede, for jeg gad ikke at være madpakke. No hard feelings, alt respekt, de er sikkert søde nok og alt det der etc., men jeg havde vigtige ting at se til... :)
vandfarve (11581) skrev:Hvis du kommer til session sendt i "loopet" (som svarer til et år?), hvorved dine muligheder begrænses væsentligt.
Trak frinummer i mine unge dage. ^^ skulle ha meldt mig frivilligt da der stadig var plads tror jeg
vandfarve (11587) skrev:Hvad har du gang i? Universitetsopgave i kommunistiske, autoritære, diktatoriske Kina?
Ikke helt. En opgave om økologi, åbenbart er der andet købemønster end at være hippie.
Edit; Kina er naturligvis autoritære og grænsende til diktatorisk. Men kommunisk, det kan man næppe sige. All hail capitalism!
Edit 2; Bor du ude på kollegiet på Tagensvej? Der er vist en del fra KU derude.
mcnasty (11588) skrev:Edit 2; Bor du ude på kollegiet på Tagensvej? Der er vist en del fra KU derude.
Sorry... Jeg har overvejet at ansøge, men aldrig fået taget mig sammen. Nu skriver jeg BA, så det kan næsten være lige meget!
(PS: Jeg kender dog en god del på "Egget". Skal vi lege who's who?)
vandfarve (11590) skrev:(PS: Jeg kender dog en god del på "Egget". Skal vi lege who's who?)
Ah, jeg gættede også bare. Jeg kender nogle stykker derude fra. Bla. Bertel som vist har været lærer ass. i statistik, han kiggede ihvertfald noget da jeg rev noter frem fra KU som jeg havde fået af dig :)
mcnasty (11591) skrev:Ah, jeg gættede også bare. Jeg kender nogle stykker derude fra. Bla. Bertel som vist har været lærer ass. i statistik, han kiggede ihvertfald noget da jeg rev noter frem fra KU som jeg havde fået af dig :)
Ha! Så må du også kende Frederik. Hvis du kender Bertel, så er Frederik et must-know...
Nice! Det er godt nok en lille verden. Kunne du overhovedet bruge noterne og programmet?
vandfarve (11592) skrev:Nice! Det er godt nok en lille verden. Kunne du overhovedet bruge noterne og programmet?
Jow bestemt, jeg dumpede stadig. Men det var fanme bedre end før!
Frederik, det er muligt. Jeg ved det faktisk ikke. En kammerat og jeg tager ude på kollegiet i ny og næ for at spille dota i deres kælder sammen med bla. Bertel mm.
mcnasty (11593) skrev:Frederik, det er muligt. Jeg ved det faktisk ikke. En kammerat og jeg tager ude på kollegiet i ny og næ for at spille dota i deres kælder sammen med bla. Bertel mm.
Jeg har sgu aldrig været den vildeste DoTa-spiller, men jeg gør altid mit bedste for ikke at være den dårligste ved bordet. Indtil videre går det meget godt, så længe vi spiller mod mine venners lillebrødre og deres (uintelligente) kammerater.
Ja, så lav synker man...
Men sjov lille verden. Sig til, hvis du hives med til en vennefest eller lignende i fremtiden, så kan vi altid ses. Up for a fancy date, are ya?
NioBe (11482) skrev:...der er træt af mavesmerter der får hende til at knække sammen. Er der en grund til en smule fantasi selvmordstanker?? YES INDEED!
[url= ultimative selvmord[/url]
vandfarve (11492) skrev:... der af ovenstående og mange andre grunde er et kattemenneske.
blasfemi!
Caek of Doom (11509) skrev:... der er blevet klippet :O
noooo!
... der har meget travlt lige nu :O see ya later, alligators :O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.