mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (11497) skrev:chancen for at få en speciel og dejlig kat er lille.
... der synes NioBe er dum :P
...der vil proklamere at lige meget hvilket dyr der er tale om handler det altid om hvad ejerne ligger i det. Et dyr er et dyr og får kun personlighed hvis menneskerne omkring giver dyret det.
...der nyder en rolig morgen med dystert vejr og høj nirvana på pladespilleren.
...der nyder en rolig morgen med dystert vejr og høj nirvana på pladespilleren.
Kris (11503) skrev:...der vil proklamere at lige meget hvilket dyr der er tale om handler det altid om hvad ejerne ligger i det. Et dyr er et dyr og får kun personlighed hvis menneskerne omkring giver dyret det.
...der er enig. Men synes stadigvæk at katte er mere svære at give en personlighed.
Kris (11503) skrev:Et dyr er et dyr og får kun personlighed hvis menneskerne omkring giver dyret det.
Nøjagtigt som vi mennesker kun er dyr og kun har personlighed hvis andre mennesker giver os det.
Selvfølgelig har dyr personlighed, det er netop det man går efter i et kuld hvalpe, man vælger en hvalp med personlighed alt efter hvad man skal bruge den til.
Men det med at give dyr menneskelige følelser, det skal man holde sig fra. Sæt dig ind i dyrets psyke i stedet.
...der lige har set en JVC-demo der overgår alt kage og is der nogensinde er postet på newz
2 kællinger der står og laver noget kage, i full hd naturligvis, og fandme om den ikke slutter med opskrifterne!
I må få den hvis I spørger grimt.
2 kællinger der står og laver noget kage, i full hd naturligvis, og fandme om den ikke slutter med opskrifterne!
I må få den hvis I spørger grimt.
...Der sidder til en træls fest hvor vi er 6, 3 af hvert køn. 2 tøser der ligner noget gud ville discarde snakker om alkohol og spyt med min ene kammerat. Og vi andre snakker krig i libanon O.O fordi den anden junge skal udsendes dertil i august ^^ bla bla. Han synes ikke det var sjovt at jeg spurgte om han skulle ned og skyde israelere, libanesere eller syrier.. u
vandfarve (11515) skrev:... der lige har brugt små 9.000 kroner på diverse gadgets over denne weekend.
Hvad har du købt?
LinguaIgnota (11519) skrev:Hvad har du købt?
Oh, shiny gadgets!
- Canon EOS 450D med ekstraudstyr til omkring 5.000 kr. i alt.
- iPåååd Touch med 64 GB til 2.800 kr.
- Baltic Winner-redningsvest med D-ring og harness til 800 kr.
- Et par Puma-sko fra Sneakershop.dk til 300 kr., bare i herrestørrelse i en anden farve.
- Og så er jeg faldet over følgende shop med vildt lækkert Henry Lloyd-tøj, bl.a. en ny rygsæk, en køjesæk og en messengerbag, som jeg alle gerne vil have.
Skal man, skal man ikke, skal man...?
vandfarve (11520) skrev:Oh, shiny gadgets!
- Canon EOS 450D med ekstraudstyr til omkring 5.000 kr. i alt.
- iPåååd Touch med 64 GB til 2.800 kr.
- Baltic Winner-redningsvest med D-ring og harness til 800 kr.
- Et par Puma-sko fra Sneakershop.dk til 300 kr., bare i herrestørrelse i en anden farve.
- Og så er jeg faldet over følgende shop med vildt lækkert Henry Lloyd-tøj, bl.a. en ny rygsæk, en køjesæk og en messengerbag, som jeg alle gerne vil have.
Skal man, skal man ikke, skal man...?
Din tøs. :P Du shopper mere på en weekend end jeg gidder på et år!
Men det er gadgets. Så det går nok an.
Tumleren (11527) skrev:..der skriver om piktogrammer, logogrammer, ideogrammer og petroglyffer.. yay for teknologihistorie
...der har idehistorie i stedet for/don't whine -.-'
...der nu for tredje dag i træk har det som om min hjerne er blevet besøgt af vores alles dejlige onkel :(
Jeg ville nok splitte det op til 2 objektiver, medmindre det er kritisk med et enkelt.
Jo større zoom, jo mere må man gå på kompromis med kvaliteten.
Jeg vil anbefale at kigge grundigt her
Jo større zoom, jo mere må man gå på kompromis med kvaliteten.
Jeg vil anbefale at kigge grundigt her
LinguaIgnota (11534) skrev:Nej, det har du ikke. Du har ligget.
SlettetBruger (11533) skrev:...Deh lich hæ løjn å nøjn en kohl grajsplæhn :) Nachen
Fixed
Caek of Doom (11537) skrev:... der har RUTEBILER!
...der har hjemmelavet flødeis med resten af vinterens valnødder.
...der synes vi skulle slå os sammen.
Jakob Jakobsen (11539) skrev:...der har hjemmelavet flødeis med resten af vinterens valnødder.
... der tilfældigvis spørger JJ, om han tilfældigvis bor på Frederiksberg, for så vil jeg tilfældigvis komme forbi. Tilfældigvis, that is.
Jakob Jakobsen (11539) skrev:...der har hjemmelavet flødeis med resten af vinterens valnødder.
vandfarve (11540) skrev:Jakob Jakobsen (11539) skrev:...der har hjemmelavet flødeis med resten af vinterens valnødder.
... der tilfældigvis spørger JJ, om han tilfældigvis bor på Frederiksberg, for så vil jeg tilfældigvis komme forbi. Tilfældigvis, that is.
Ja, jeg kan lige se det for mig...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.