mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
caekofdoom skrev:... og du er sikker på, at de har fortalt dig alt, der foregår i deres hoved, fordi...?
Fordi de bare var attention seekeing major bitches.
Men slap nu af for fanden, jeg har slet ikke snakket om dig, kun din diagnose. Hvorvidt du passer eller ej på den er jeg ligeglad med.
Jeg ville faktisk foretrække ord som:
Jeg er en sær enspænder der tit er ked af det.
Sådanne folk har altid eksisteret, og de der vanilje diagnoser f.eks. DAMP de smider til højre og venstre irreterer mig.
For at opsummere dig:
Hvis de udtalelser kan give dig en skizotypisk diagnose er der altså et eller andet helt galt.
Hvor lang tid dog det ham at stille diagnosen? 10 minutter?
caekofdoom skrev:
jeg kan begynde at tude eller grine helt uprovokeret, og andre mennesker fatter ikke min opførsel.
Jeg går med sjove hatte, ponchoer, nattøj som dagligdagstøj o.l...
Jeg får det møgubehageligt af at være sammen med flere mennesker ad gangen. Og foretrækker klart at være alene til hver en tid.
Jeg er bigtime dagdrømmer, der bruger meget tid på at gå og drømme mig ind i andre verdener. For denne her, den er fandeme nederen.
Har regelmæssigt katastrofetanker, der får mig til at tude og sådan
Følte mig som en zombie, der ikke rigtigt var der.
Hvis de udtalelser kan give dig en skizotypisk diagnose er der altså et eller andet helt galt.
Hvor lang tid dog det ham at stille diagnosen? 10 minutter?
@moveax1ret
Lad personer som faktisk har en relevant uddannelse og viden om at diagnosere.
Du kan absolut ikke afgøre om en diagnose er relevant baseret på et par enkelte linjer her på newz.
Lad personer som faktisk har en relevant uddannelse og viden om at diagnosere.
Du kan absolut ikke afgøre om en diagnose er relevant baseret på et par enkelte linjer her på newz.
Du mener altså ikke at læger/psykiatere er usædvanligt generøse med diagnoser?
Og jeg har hørt om flere der har fået diagnoser på 10 minutter, og det gør de ved en standard kryds, eller angiv en værdi på 1-10 her.
Når at folk stort set kan bestemme deres egen diagnose er er det naturligt at der kommer alt for mange diagnoser.
Og jeg har hørt om flere der har fået diagnoser på 10 minutter, og det gør de ved en standard kryds, eller angiv en værdi på 1-10 her.
Når at folk stort set kan bestemme deres egen diagnose er er det naturligt at der kommer alt for mange diagnoser.
Kunne nu også nemt forestille mig at man kunne være for hurtig med de diags.. der er jo penge i lortet :)
...der skal spise
...der skal spise
Lig nu lige mærke til at jeg ikke har sagt at hun har ikke har den diagnose, det har hun tydeligtvis.
Jeg synes bare hele den sygdom er noget pjat da den er alt alt alt for bred og folk bare kan puttes i den kasse.
Lig nu lige mærke til at jeg ikke har sagt at hun har ikke har den diagnose, det har hun tydeligtvis.
Jeg synes bare hele den sygdom er noget pjat da den er alt alt alt for bred og folk bare kan puttes i den kasse.
moveax1ret (11654) skrev:#11653
Jeg fik
Det er jo for fanden ikke at du bare kommer ind siger "Jeg har det skidt, jeg er et 4-tal ud af 10" "Okay, du er sgu depressiv" "Nå for saten" - Medmindre lægen er en kvaksalver har du en samtale med ham, og han vurderer jo ikke bare ud fra et tal hvordan du har det.
Jo, det er præcist sådan det foregår, da jeg fik diagnosen depression, tog 10 minutter.
En anden bekendt blev på 10 minutter erklæret skizoid, og fik recept på seroquel.
En tredje bekendt havde godt nok 3 samtaler, men blev så kørt igennem seroquel, og et eller andet dopamin dæmpende, truxal etc.
Og jeg kender flere.
Jo, det er præcist sådan det foregår, da jeg fik diagnosen depression, tog 10 minutter.
En anden bekendt blev på 10 minutter erklæret skizoid, og fik recept på seroquel.
En tredje bekendt havde godt nok 3 samtaler, men blev så kørt igennem seroquel, og et eller andet dopamin dæmpende, truxal etc.
Og jeg kender flere.
..der aldrig mere går i føtex på åbningsdagen. ALDRIG! Ikke om jeg så fik penge for det. I hvert fald ikke uden en eller anden form for beskyttelse og våben. Måtte ty til badesvampe og rivejern bare for at slippe levende ud igen.
Og hvem er det lige der tænker: Det er da nu føtex åbner, så er der nok mange mennesker dernede, så skal jeg da klart ha BEGGE barnevogne med og køre folks tæer over og vrisse af dem, der ikke har hængebryster og løse lår.
Og hvem er det lige der tænker: Det er da nu føtex åbner, så er der nok mange mennesker dernede, så skal jeg da klart ha BEGGE barnevogne med og køre folks tæer over og vrisse af dem, der ikke har hængebryster og løse lår.
Depression er nok den psykiske lidelse der er nemmest at diagnosere, så der kan man ofte finde ud af det på 10 min.
Har du desuden nogen beviser på at dine bekendte er blevet fejldiagnostiseret eller fejlmedicineret?
Depression er nok den psykiske lidelse der er nemmest at diagnosere, så der kan man ofte finde ud af det på 10 min.
Har du desuden nogen beviser på at dine bekendte er blevet fejldiagnostiseret eller fejlmedicineret?
Selvfølgeligt har jeg ingen beviser, men der er sq et eller andet galt når hver anden man møder nu om dage har en psykisk lidelse.
Selvfølgeligt har jeg ingen beviser, men der er sq et eller andet galt når hver anden man møder nu om dage har en psykisk lidelse.
fordi i min verden er i en og samme person, den ene har bare langt hår og briller, den anden er glad for kage.
Jeg kan konsekvent tiltale jer caek of elskov hvis det gør jer glade?
Jeg kan konsekvent tiltale jer caek of elskov hvis det gør jer glade?
Jeg springer over hvor gærdet er lavest! OG hopper frem til den sidste side med indlæg!
Og ja: Det er tilladt at kalde mig HAXXOR!!
Og ja: Det er tilladt at kalde mig HAXXOR!!
Elskov (11645) skrev:... jeg får det møgubehageligt af at være sammen med flere mennesker ad gangen. Og foretrækker klart at være alene til hver en tid.
Du er erotisk buttet, og mangler sikkert en hel del på selvtillids kontoen :P no big deal.
Nu siger jeg ikke det passer på dig men; Nu kan jeg tage min mor som eksempel, hun vil så gerne til en læge så hun kan få papir på hun ikke er helt normalt. Blot så hun har en undskyldning for at være anderledes. Hvis man har nogen problemer er det jo konge at kunne sige "det er ude af mine hænder"
Jeg tror ( ja jeg tror, uden doktorgrad eller vidergående uddannelse ) at når folk går til læge, med en ide om at de fejler noget, og med en forventning og ønske om at lægen fortæller at man fejler et eller andet. Så er der større chancer for de nocebo'er det på sig selv, eller skaber en illusion.
Hvis de så får denne diagnose som de håber på så er det "win"-win
Win for patienten fordi han/hun kan ånde lettet op og nu enten begynde at ha ondt af sig selv, og bruge det som undskyldning. eller bare få ro i kroppen og komme videre.
og Win for lægen fordi han nu kan putte patienten på piller ^^
...Der troede at vi een gang for alle havde fået Jonas til at forlade skibet...
Dammit ;)
...Der spiser en roundpiece med cheese
Dammit ;)
...Der spiser en roundpiece med cheese
...Der satte sig ned for hurtigt og flækkede hans yndlingsbukser over knæet :(
...Der skal købe nye bukser
...Der har brugt alt for menge ekstra penge denne måned allerede
...Der skal købe nye bukser
...Der har brugt alt for menge ekstra penge denne måned allerede
Rasmus064 (11677) skrev:...der skulle skrive noget på et stykke papir ved hjælp af en kuglepen
...der fandt ud af at han ikke længer kan lave små N'er (eller hvad de hedder i flertal) :S
...der kender det...
Der Næsten altid sidder ned og pisser :)
Inb4 Homo, tømning af blære skal foregå i badet eller udendørs i en frisk brise.
Indendørs oprejst pisseri sviner alt for meget ^^
Inb4 Homo, tømning af blære skal foregå i badet eller udendørs i en frisk brise.
Indendørs oprejst pisseri sviner alt for meget ^^
Norrah (11692) skrev:#11691 Inden for hvilket tidsperspektiv definere du snart?
Jeg håber på et par sekunder
vandfarve (11696) skrev:... der ligger inde med informationer, som han sagtens kan dele med jer, men så er han nødt til at slå jer ihjel bagefter.
Please please please tell me?
vandfarve (11696) skrev:... der ligger inde med informationer, som han sagtens kan dele med jer, men så er han nødt til at slå jer ihjel bagefter.
Try it Punk ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.