mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der påpeger overfor Caek of Doom at hun burde huske robots.txt på sin side - og at skjule sin e-mail adresse lidt bedre. Ellers SPAMZ0RZ! ;-)
ZiN (12501) skrev:... der påpeger overfor Caek of Doom at hun burde huske robots.txt på sin side - og at skjule sin e-mail adresse lidt bedre. Ellers SPAMZ0RZ! ;-)
Okay, liek... skjule det hele? ._:
Jeg er træt
... der svarer Caek: Skjul det, du mener bør skjules (f.eks. den HTML-fil med din e-mail!). :-)
Hvis de alle ligger i samme mappe skal du muligvis overveje en lidt mere dyb filstruktur (a lá en hidden mappe eller no'et).
... der gik i seng kl. 3 efter at have spist aftensmad (læs:natmad).
... der har kødsovs til i dag! \o/
Hvis de alle ligger i samme mappe skal du muligvis overveje en lidt mere dyb filstruktur (a lá en hidden mappe eller no'et).
... der gik i seng kl. 3 efter at have spist aftensmad (læs:natmad).
... der har kødsovs til i dag! \o/
...Der lige af MS via MSDNAA har hentet 5 Server 2008 licenser, 3 win7 licenser, og pænt meget andet skrammel.
ZiN (12510) skrev:... der siger til Elskov at det jo er derfor man kunne lade Google robots.txt tillade adgang til billeder m.v., men ikke e-mail. Så kan folk google sig til hendes værker, hendes brugernavn m.v., og finde hendes side og derigennem hendes e-mail. :-)
... der kan afsløre overfor ZiN, at det gider folk ikke :P de finder hellere en anden.
... der blev ringet op af den ventede gut. Der så skulle ringe til nogen andre, hvor jeg blev stillet om 6 gange, alle uden held. Ringer til kællingen igen i morgen.
... der er klam.
... der går i bad. Nu.
ZiN (12505) skrev:... der svarer Caek: Skjul det, du mener bør skjules (f.eks. den HTML-fil med din e-mail!). :-)
Siden med kontaktlol ligger i roden.. fattede ikke helt hvordan man skjulte en enkelt fil.
ZiN (12517) skrev:#12515: Så flyt den til en anden mappe? Det er vel en frame af en eller anden art der bare referer til en anden fil? :)
Gawd, besværligt.. :P
Ronson (12519) skrev:Ja, helt ærligt. Hvorfor skjule sin mail når man kan få reklamer for penis enlargement helt gratis!!
<3
...der sidder og spiser et par hjemmelavede romkugler, indenholdende 20 år gammel rom.
...der efter han havde blandet de andre ingredienser, så at flasken med slaverom, var tom.
...der efter han havde blandet de andre ingredienser, så at flasken med slaverom, var tom.
Nu har jeg reserveret billetter til Armadillo på fredag. Så må man håbe, at der er ordentligt sygt meget blod og traumer og PTSD.
...Der hører Infected
...Der spiser chips, proteinbar, drikker vand imens han lever i en illusion om at løfte vægte.
...Der spiser chips, proteinbar, drikker vand imens han lever i en illusion om at løfte vægte.
Microsoft Surface...Der spørger om der er nogen der skal have sådan en her med når jeg bestiller en tidligere på året..
Det der slår mig er dog at den køre Vista :S det må man da kunne opgradere...
SlettetBruger (12537) skrev:Microsoft Surface...Der spørger om der er nogen der skal have sådan en her med når jeg bestiller en tidligere på året..
Jep ligeså snart du rejser tilbage til tidligere på året skal jeg have 2!
Og iøvrigt: Linkfail!
nå.. men 90k for en surface ^^ tja
ikke galt hvis jeg alligevel tager til TIDLIGERE på året, for så kan jeg vinde lotto et par gange.
ikke galt hvis jeg alligevel tager til TIDLIGERE på året, for så kan jeg vinde lotto et par gange.
snesman (12542) skrev:...der har svært ved for alvor at argumentere for det rimelige i pirateri, med andet end halvdårlige undskyldninger.
der er ingen gode undskyldninger ^^ enten nasser man, eller også gør man ikke.
...der ikke vidste at Windows 7 ikke kan få tvunget en baggrund på via GPO. '
der er en hotfix for det. men det undrer mig den ikke er kommet ud med WSUS
http://support.microsoft.com/kb/977944
der er en hotfix for det. men det undrer mig den ikke er kommet ud med WSUS
http://support.microsoft.com/kb/977944
...der for 10 minutter siden, seriøst overvejede at køre en skoleelev på afslutning ned.
...der kommer kørende med 50Km/t. i byen, hvor en skoleelev pludselig hopper ud foran bilen og se ud som om han ville sige "bøh" til den.
...der kommer kørende med 50Km/t. i byen, hvor en skoleelev pludselig hopper ud foran bilen og se ud som om han ville sige "bøh" til den.
...der ikke ville holde på sine rettigheder over for en dumper
Det sidste billede burde forklare hvad der er sket :)
Det sidste billede burde forklare hvad der er sket :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.