mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så er du vel heller ikke skattepligtig i Danmark mere, hvad er skatten på i Kina hvis i altså overhovedet betaler skat?
..der fik en god sjat penge tilbage i skat fordi jeg havde betalt 6 måneders skat selvom jeg ikke var skattepligtig :)
Så er du vel heller ikke skattepligtig i Danmark mere, hvad er skatten på i Kina hvis i altså overhovedet betaler skat?
..der fik en god sjat penge tilbage i skat fordi jeg havde betalt 6 måneders skat selvom jeg ikke var skattepligtig :)
Nej, min mor arbejder hos told og skat og er i øjeblikket i gang med at undersøge hvad der bedst kan betale sig.
Pt. betaler jeg næsten ingen skat nu og da fradraget bliver udregnet for et helt år, så tror jeg personligt det bedre kan betale sig end at være skattefri i et halvt år.
Pt. betaler jeg næsten ingen skat nu og da fradraget bliver udregnet for et helt år, så tror jeg personligt det bedre kan betale sig end at være skattefri i et halvt år.
Ronson (12663) skrev:Du kan roligt regne med den havner på youtube
Ikke for at gøre kunden til grin, men fordi han bad om det
[url= - har fået besked på hvor der skulle klippes og at der skulle noget "roligt musik på".. thank god for cinescore!
OMG jeg tror lige jeg kastede op i min mund... Eller nej, jeg mener, sikke en sød musik til den lille pruhest !
Ronson (12666) skrev:Kunne da godt have smidt noget polka, klesmer, film noir eller tribal ambient ind - cinescore skal nok generere det. Men tror sgu ikke de får hesten solgt så..
Den trænger da mindst til 250bpm. trance.
Der har brug for hjælp.
1. find mig prislisterne på Opel Corsa som van. kan ikke finde det på siden, men ved det findes for så den for ikke så lang tid siden.
2. fortæl mig hvorfor den tidligere ejer af vores hus har bygget stalden med materialer der blev brugt til tyske bunkere under krigen.
man kan ikke hakke det i stykker med en elektrisk hammer, kun nakke den med en kæmpe hammer indtil det begynder at smuldre. væggene er lavet med fundamentblokke, der har en underlig blå farve, de falder næsten kun af i hele stykker o.O
1. find mig prislisterne på Opel Corsa som van. kan ikke finde det på siden, men ved det findes for så den for ikke så lang tid siden.
2. fortæl mig hvorfor den tidligere ejer af vores hus har bygget stalden med materialer der blev brugt til tyske bunkere under krigen.
man kan ikke hakke det i stykker med en elektrisk hammer, kun nakke den med en kæmpe hammer indtil det begynder at smuldre. væggene er lavet med fundamentblokke, der har en underlig blå farve, de falder næsten kun af i hele stykker o.O
snesman (12671) skrev:Hvorfor vil du smadre dit hus?
Åh, det er i stalden. vægge i hesteboksene skal rives ned så det bliver eet stort rum.
Værksted til mormand. hun fletter pil, og sliber sten.
Hendes nuværene skal så omdannes til regulær værksted.
Så vores regulære værksted vil være 2x vores husareal :P
...Der stadig leder efter den fucking prisliste... hvorfor gemmer de den sådan?
Hendes nuværene skal så omdannes til regulær værksted.
Så vores regulære værksted vil være 2x vores husareal :P
...Der stadig leder efter den fucking prisliste... hvorfor gemmer de den sådan?
...der har købt en Leatherman Juice S2, og håber at der går mere end 1 måned denne gang, før mit multitool bliver ulovliggjort af vores "liberale" regering.
Norrah (12678) skrev:.. der totalt har lyst til at købe en BDP-CX7000ES
Samme her... mums. fuck medie center.
Jeg har ikke engang 400 disce, det er fanme nice.
Men har hørt der er en del mekaniske problemer ved sådan nogen produkter.
Der siger mums:
http://www.game-artist.net/forums/work-progress/13...
http://www.game-artist.net/forums/work-progress/13...
... Der godt kan lide at forsvare religioner :)
anti-religiøse kan fx komme og sige "det passer jo ikke godt sammen med fosiler og divers alderstest, at jorden er lavet på 7 dage"
Det kan man så nemt dismisse med; "der står ikke i biblen at den er lavet på 7 dage - dvs ikke på original sproget"
- JAMEN!... hvordan kunne Maria, som jomfru, skide en unge ud?
- Der står ikke i biblen at hun er jomfru...
-HAN GIK PÅ VANDET!!!
-det kan jeg da også, hvis bare det er frosset, eller ihvertfald kan jeg skabe en illusion om det.
-Jesus er en tro kopi af egypternes horus.
Hvem siger horus ikke er Jesus? - vi har jo trods alt moses som var dernede og vise egypterne "falske" syn og illusioner om guder osv.
^^ jeg tror ikke selv på noget af det, det er bare sjovt at forsvare mod folk der kommer med kliche fyldte "beviser"
anti-religiøse kan fx komme og sige "det passer jo ikke godt sammen med fosiler og divers alderstest, at jorden er lavet på 7 dage"
Det kan man så nemt dismisse med; "der står ikke i biblen at den er lavet på 7 dage - dvs ikke på original sproget"
-HAN GIK PÅ VANDET!!!
-det kan jeg da også, hvis bare det er frosset, eller ihvertfald kan jeg skabe en illusion om det.
Hvem siger horus ikke er Jesus? - vi har jo trods alt moses som var dernede og vise egypterne "falske" syn og illusioner om guder osv.
^^ jeg tror ikke selv på noget af det, det er bare sjovt at forsvare mod folk der kommer med kliche fyldte "beviser"
SlettetBruger (12689) skrev:... Der godt kan lide at forsvare religioner :)
-HAN GIK PÅ VANDET!!!
I så fald, så burde dine modargumenter være korrekte.. Ellers klinger det lidt hult. Og mig bekendt står der netop "Yom" (dag) på originalsproget.
Edit:
Både Koranen og Biblen nævner specifikt, at hun var "Virgin", da hun fødte jesus.
XorpiZ (12692) skrev:Og mig bekendt står der netop "Yom" (dag) på originalsproget.
Yom betyder ikke kun dag. det kan også betyde "udefineret rum tid"
ligesom ordet der er brugt for "jomfru" kan betyde "ung pige"
Hithlum (12691) skrev:Eftersom, efter mit lave intelligens niveau, opstod egypternes religion noget før moses kom til egypten og derfor må Horus have eksisteret noget længere end moses har gjort?
Det var min teori ^^
Men hvem siger det ikke var moses det "fortalte" dem at den her gud har eksisteret så og så lang tid.
Dat i do not know, men det du siger er heller ikke en af de ting man typisk høre når menigheden basher religion ^^
Min pointe er mere at man tolker på en tekst, der påstår at kende tilblivelsen af universet, når det i udgangspunktet er en fallacy. Der kan jo ikke rigtigt argumenteres for at Biblen ikke er sammensat af en masse forskellige tekster, skrevet af mennesker, så diskussionen er i dens udgangspunkt meningsløs...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.