mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
når kvinder siger det så er det faktisk en invitation ^^ Det er næsten for nemt.
Spørg hvad det er hun søger i en mand, lyt og lad som om du er interesseret. jo mere hun snakker jo mere skal hun drikke for at holde halsen VÅD...
Og når hun løber tør henter du drinks..
...og drugraper det sølle deprimerende skrav
.. tør? wtf
Spørg hvad det er hun søger i en mand, lyt og lad som om du er interesseret. jo mere hun snakker jo mere skal hun drikke for at holde halsen VÅD...
Og når hun løber tør henter du drinks..
...og drugraper det sølle deprimerende skrav
.. tør? wtf
De brød bare ikke om min makker gik med hjemmeværns bukser og at han havde en kande øl i hånden så han blev forvist fra området da de ikke vil have folk skulle tro at hjemmeværns folk drak sig i hægnet på pladsen.....
Det resulteret at resten af os måtte bide i det sure æble og forlade pladsen for ikke at lade kammeraten side alene på campingpladsen og kigge uden at komme ind i varmen da vi havde nøglen
Det resulteret at resten af os måtte bide i det sure æble og forlade pladsen for ikke at lade kammeraten side alene på campingpladsen og kigge uden at komme ind i varmen da vi havde nøglen
Toff. (13055) skrev:De brød bare ikke om min makker gik med hjemmeværns bukser og at han havde en kande øl i hånden så han blev forvist fra området da de ikke vil have folk skulle tro at hjemmeværns folk drak sig i hægnet på pladsen.....
Så det var jeres egen skyld, IKKE politiets!!!
Uniformsgenstande med M/84 slørings mønster er:
- Staten Ejendom
- Må IKKE blandes med civilt tøj
- En uniformsgenstand, kun til brug i tjenesteøjemed.
Jeg er skuffet over politiet ikke tilkaldte militærpolitet så din tumbe makker kan lære at M/84 ikke er casual wear...
Nu hva det ikke for at se "sej" ud.... Vi tog praktisk tøj på for vind og vejr... og hvis lortet virker og holden kulden, blæsten og regnen ude er kan det sku da fucking ligemeget hvordan det ser ud.. Og jo det er sku lovligt...
Så burde jeg jo også have været smidt ud pga. af mit Jagtøj? det havde sku også en vis form for camo... Men du er sikker også typen der heller ville være smart i tøjet og fryse røven i laser end se lidt kikset ud men kan holde vejret ude...
Og hvis du skal begynde at kalde folk for nar så se på dig selv først....
Så burde jeg jo også have været smidt ud pga. af mit Jagtøj? det havde sku også en vis form for camo... Men du er sikker også typen der heller ville være smart i tøjet og fryse røven i laser end se lidt kikset ud men kan holde vejret ude...
Og hvis du skal begynde at kalde folk for nar så se på dig selv først....
vandfarve (13068) skrev:Jeg kan sagtens tage et fly! Efter tre døgn på et hotel alene får en til at gøre de syge ting, bl.a snakke med andre mennesker IRL samt lyst til blåbæris.
De må da for hævlede snart kunne sende dig videre?
Men hvis du kommer forbi, så skal jeg nok sørge for isen!
Hvad kan jeg sige? De strejker stadig de røvhuller, men jeg er tilsvarende stadig en kende irriteret på Air France, da vi ikke får flere informationer. Når vi endelig får nogle, så er de enten KUN på fransk eller primært fransk.
Tak for lort, fascistiske homoer... Det her er fuckin' USA, tal engelsk, I hunde!
Tak for lort, fascistiske homoer... Det her er fuckin' USA, tal engelsk, I hunde!
Air France ftw. Har fløjet med dem én gang, og de strejkede, da jeg skulle hjem. Heldigvis havde de tilfældigvis betalt KLM for den tur, så jeg kom hjem alligevel. Og ja, det er da for latterligt at de ikke snakker ordentligt engelsk når de er i USA. Men det er åbenbart utroligt svært for franskmænd. Min historielærer havde været i DK i 25 år og var stadig fuldstændigt galt på den med endelser på ord, og også opstilling af sætninger.
"Nu i skal gå hjem og læse de næste 10 side til imorgen." etc. Derudover var han nu en OK person og lærer.
"Nu i skal gå hjem og læse de næste 10 side til imorgen." etc. Derudover var han nu en OK person og lærer.
Deres service er også udmærket, de har indlogeret på et fint hotel og alt det der, men man føler sig som Palle alene i verden, fordi man ikke snakker samme sprog.
Jeg synes hele tiden, at jeg bliver forfordelt (i den oprindelige betydning), og de tager gentagne kontakt til mig på fransk. Det er bare ikke godt nok, for jeg har allerede for mange erfaringer med up-tight franskmænd, der tydeligvis tror, at der ikke eksisterer andre lande end Frankrig.
Jeg synes hele tiden, at jeg bliver forfordelt (i den oprindelige betydning), og de tager gentagne kontakt til mig på fransk. Det er bare ikke godt nok, for jeg har allerede for mange erfaringer med up-tight franskmænd, der tydeligvis tror, at der ikke eksisterer andre lande end Frankrig.
vandfarve (13074) skrev:Jeg synes hele tiden, at jeg bliver forfordelt (i den oprindelige betydning), og de tager gentagne kontakt til mig på fransk.
Nej, de har svært ved at forstå det. Jeg har haft en kunde, der blev ved med at sende mig breve på fransk på trods af, at jeg gentagne gange havde fortalt ham, at jeg ikke forstod det. Til sidst lykkedes det mig, at få ham til at sende mig noget maskinoversat, der slet ikke gav mening.
Held og lykke!
...der synes "generation Kill" er en fed miniserie.
...der nok snart får noget andet at vide af Terra :)
...der nok snart får noget andet at vide af Terra :)
Jeg er ham, der lige har opfundet en hel ny række af jokes :
- Jeg skal lige gøde røvskæget.
- Røvskæg er bevis på at gylde virker.
- Ved du hvordan man kan se om en kvinde lave ATM ? - De har overskæg.
Mulighederne er uanede.
- Jeg skal lige gøde røvskæget.
- Røvskæg er bevis på at gylde virker.
- Ved du hvordan man kan se om en kvinde lave ATM ? - De har overskæg.
Mulighederne er uanede.
Jakob Jakobsen (13077) skrev:...der synes "generation Kill" er en fed miniserie.
Minder om en bedre version af "Over There"
Rasmus064 (13082) skrev:Minder om en bedre version af "Over There"
Det kræver nu heller ikke så meget...
terracide (13057) skrev:Uniformsgenstande med M/84 slørings mønster er:
- Staten Ejendom
- Må IKKE blandes med civilt tøj
- En uniformsgenstand, kun til brug i tjenesteøjemed.
Har du en kildeangivelse til det ?
Jeg har hørt mange sige det samme og mindst lige så mange sige at mønsterbeskyttelsen for længst er udløbet og at mange andre også (Lovligt) producerer M/84 lignende uniformer.
Jeg har også hørt mange sige at uniformen ikke må bruges civilt, men har endnu ikke fundet nogen kilde eller bevis for det - kun rygter.
...der skal til eksamen i kemi om ~40 minuter...
...der prøver at få det sidste teori til at sidde bare LIDT fast inden da :(
...der prøver at få det sidste teori til at sidde bare LIDT fast inden da :(
Mort (13085) skrev:
Har du en kildeangivelse til det ?
Jeg har hørt mange sige det samme og mindst lige så mange sige at mønsterbeskyttelsen for længst er udløbet og at mange andre også (Lovligt) producerer M/84 lignende uniformer.
Jeg har også hørt mange sige at uniformen ikke må bruges civilt, men har endnu ikke fundet nogen kilde eller bevis for det - kun rygter.
Lader til at tignene har ændret sig(ringede lige til en gammel mission.buddy som stadig er aktiv)...til min (og andre veteraners som har mistet kammerater i trøjen) store fortrydelse har forsvaret droppet møsnterbeskyttelsen på M/84 (SVIN!!!)...men alt HMAK udstyr er stadig statens ejendom og må kun bruges i tjensteøjemed.
Jeg holder på dette burde laves om til:
Fri jagt på civile tabere der render rundt i M/84.
Terra - Vred veteran lige nu...
Jonasdonbaek (12971) skrev:fjols (12921) skrev:Jonasdonbaek (12897) skrev:..der synes det er rimelig random at møde en i wow, der bor i samme by, og går på samme skole....
..der lige er kommet hjem ;)
Tillykke med den nye kæreste!
Vi har været sammen i 10 mdr ;)
Og du har kun lige mødt hende i wow?! oO jubii chat-netkærester oder was?
Elskov (13094) skrev:sådan noget militærveteranhjemmeværnstøjspis.
Ville du være ligeglad hvis alle bare kunne gå rundt i politiuniform?
Det er nøjagtigt det samme med en militæruniform, du udgiver dig for noget du ikke er.
hahaha :D
...der måtte le højt af terra
...Der allerede nu har fået nok af fodbold.. sig mig går københavner snuder ikke op i andet?
...Der allerede nu har fået nok af fodbold.. sig mig går københavner snuder ikke op i andet?
Jakob Jakobsen (13095) skrev:Ville du være ligeglad hvis alle bare kunne gå rundt i politiuniform?
Det er nøjagtigt det samme med en militæruniform, du udgiver dig for noget du ikke er.
Aaarh, der følger en mængde autoritet med politiuniformen, men hvis du render rundt i et par camouflagebukser eller whatever, så viser du sådan set bare omverdenen, at du er mentalt tilbagestående og har alt, alt for meget fritid. - Jeg fatter ikke hvorfor, nogen ønsker at stigmatisere sig selv på den måde.
SlettetBruger (13097) skrev:hahaha :D
skulle hilse at sige det er ligeså slemt i Jylland. Vi har enda en storskærm kørende et eller andet sted i bygningen pt til dem der lyster at bruge noget fritid på at se bold.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.