mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der giver folk lov til at piratkopiere "the secret" uden jeg brokker mig.
Fik denne film som gratis gave da jeg købte mine sko hos Alun.
Må sku godt sige jeg ikke ved hvad jeg skal sige.
De siger at hemmeligheden bag al succes og alt! Er at man skal ville/ha det... tænker man på at man sikkert får problemer. Fordi tanker genererer nogen bølger der så med tiden former det man tænker på.
Fint nok. Det kan selv JEG se humbug I.
Problemet er at de folk der sidder og snakker om det.. er anerkendte videnskabsmænd fx fred allan wolf. John hagelin. Begge kvantefysikere.
Jeg kan godt forestille mig det fungere I en illusion. Når man tænker over noget vil det være klart man lægger mere mærke til det sker... og fint nok illusioner kan fint drive mennesker.
Og de siger jo ikke der pludselig står en kasse med penge ved døren.
Fik denne film som gratis gave da jeg købte mine sko hos Alun.
Må sku godt sige jeg ikke ved hvad jeg skal sige.
De siger at hemmeligheden bag al succes og alt! Er at man skal ville/ha det... tænker man på at man sikkert får problemer. Fordi tanker genererer nogen bølger der så med tiden former det man tænker på.
Fint nok. Det kan selv JEG se humbug I.
Problemet er at de folk der sidder og snakker om det.. er anerkendte videnskabsmænd fx fred allan wolf. John hagelin. Begge kvantefysikere.
Jeg kan godt forestille mig det fungere I en illusion. Når man tænker over noget vil det være klart man lægger mere mærke til det sker... og fint nok illusioner kan fint drive mennesker.
Og de siger jo ikke der pludselig står en kasse med penge ved døren.
Bøger som disse (filmen er afaik lavet på en bog af samme navn) er selvfølgelig ikke nogen der gør dig rige uden du gør noget..
Pointen i dem er ofte at banke ind i hovedet på folk, at de ikke er nogle tabere.. Problemet i mange folks dårlige humør/selvværd er at de tænker negativt om sig selv.. Og det er ikke noget der hjælper..
Jeg har selv læst et par stykker.. Jeg fik ikke så meget ud af dem, men jeg kender folk der "har fået det bedre" af at tænke bedre om sig selv..
Bøger som disse (filmen er afaik lavet på en bog af samme navn) er selvfølgelig ikke nogen der gør dig rige uden du gør noget..
Pointen i dem er ofte at banke ind i hovedet på folk, at de ikke er nogle tabere.. Problemet i mange folks dårlige humør/selvværd er at de tænker negativt om sig selv.. Og det er ikke noget der hjælper..
Jeg har selv læst et par stykker.. Jeg fik ikke så meget ud af dem, men jeg kender folk der "har fået det bedre" af at tænke bedre om sig selv..
...der tror kan skal være lettere retarderet for at lave dette
Nej, det er Jakob, som har det. Og så havde jeg søreme ret igen.vandfarve (17755) skrev:D-D, du har sgu altid ret.
...der synes No ordinary family har potientiale til at blive en genial serie. En mellemting mellem De fantastiske 4 og heroes. Desuden har "The thing" hovedrollen.
Magten (17756) skrev:#17751
Makes sense. De fremlægger de bare typisk. Totalt religiøst med symbolisme og hele baduljen.
Meh. Jeg gad op efter 4-5 kapitler da de begyndte at snakke om at hvis man ikke får hvad man vil ha er det fordi man ikke har villet det godt nok.
...Der siger godmorgen.
Enig, de kan godt blive for meget :)SlettetBruger (17765) skrev:Makes sense. De fremlægger de bare typisk. Totalt religiøst med symbolisme og hele baduljen.
Meh. Jeg gad op efter 4-5 kapitler da de begyndte at snakke om at hvis man ikke får hvad man vil ha er det fordi man ikke har villet det godt nok.
...Der siger godmorgen.
Og godmorgen!
...Der godt kunne spise et kæmpe klamt tebirkes... Eller en frøsnapper... *savle*
...Der kan fortælle Movatrxlfixl eller hvad han hedder... At jeg ikke fik spark over skinnebenet. og so far har jeg kun hørt gode ord om mine nye sko ^^
http://img829.imageshack.us/gal.php?g=201010071651...
http://img829.imageshack.us/gal.php?g=201010071651...
gnarfsan (17750) skrev:Ok, jeg siger det så:
Jeg skulle have købt en iPhone 4 eller ventet på Desire HD :-(
Hahahahahahahahaha.... Jeg kan kun le nu :)
Jonasdonbaek (17772) skrev:gnarfsan (17750) skrev:Ok, jeg siger det så:
Ja, jeg synes sgu også det er sjovt, at han rent faktisk nævner iPhone 4 som et alternativ. Det ville være synd for gnarfsan, hvis han skulle gå fra en træls oplevelse til endnu en træls oplevelse.
XorpiZ (17773) skrev:Jonasdonbaek (17772) skrev:gnarfsan (17750) skrev:Ok, jeg siger det så:
Ja, jeg synes sgu også det er sjovt, at han rent faktisk nævner Desire HD som et alternativ. Det ville være synd for gnarfsan, hvis han skulle gå fra en træls oplevelse til endnu en træls oplevelse.
Jeg er enig. Jeg ville så ikke vælge et udtryk som "træls", da det virker for "dorsk" (det er korrekt jydelingo, no?), men fuck dét.
LinguaIgnota (17774) skrev:Jeg er enig. Jeg ville så ikke vælge et udtryk som "træls", da det virker for "dorsk" (det er korrekt jydelingo, no?), men fuck dét.
Kender absolut intet til Desire HD. Synes bare det er sjovt at prikke til jonasdonbaek. Enten eksploderer han af raseri eller også bryder han i gråd.
Men hey, jeg ville formodentlig vælge en iphone4 fremfor en Android-telefon, hvis jeg ikke skulle betale for nogle af dem.
Tror du, du har det slemt? Jeg er flyttet til et område, som bader i elektromagnetisme. Mit trådløse headset modtager radio. DET KAN DEN IKKE ENGANG!Kris (17793) skrev:...der kan høre walke-talkie/radio transmissions igennem guitarforstærkeren.
...der netop har bestilt en CREE MP-L LED til at lege med.
...der synes det er ved at ligne noget. Giver mere lys end en 60W glødepære, men bruger kun 3,75W.
...der synes det er ved at ligne noget. Giver mere lys end en 60W glødepære, men bruger kun 3,75W.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.