mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (23305) skrev:Hvis jeg må dele den og de næste med dig, så ja.
I'm a mean drunk.
gnarfsan (23306) skrev:Hvor gammel er du?
Over 25. :(
LinguaIgnota (23308) skrev:I'm a mean drunk.
... og jeg går på statskundskab.
Protip: Det var faktisk min russers mor, der skrev den artikel.
1-1?
gnarfsan (23310) skrev:Jeg er skuffet, hvis du bliver stiv af en halv flaske portvin.
Er det ellers ikke tegn på at være en rigtig alkoholiker, hvis man konstant er tipsy og derfor ikke skal have meget mere end en halv flaske portvin, før man begynder at sejle?
I skal være lidt søde ved mig - jeg kan enormt godt lide idéen bag vinsnobberi, men jeg bryder mig virkelig ikke om vin, så portvin, som jeg er blevet helt begejstret for, er min eneste mulighed for at bruge en proptrækker. Man kunne opnå en lignende grad af snobberi med whisky eller cognac, men det kan jeg heller ikke lide. Og det går heller ikke nær så godt til en sprød småkage fra dåsen og et afsnit af Columbo...
Jeg retter ikke på ordblinde, fag.vandfarve (23295) skrev:Dee-Dee, jeg er skuffet.
Han er jo svensker, så der skal ikke så meget til.vandfarve (23290) skrev:... der frygter, at Terracide endelig er knækket. Suk.
*Tsk, tsk*LinguaIgnota (23301) skrev:Faggocide-Jönsson troller ikke, han ér bare sådan.
gnarfsan (23313) skrev:Der er masser af drikkevarer, du kan være snobbet over...
Og jeg har så valgt portvin. Portvin gør mig glad. Hvorfor må jeg ikke være glad?
vandfarve (23314) skrev:@Bøllemis aka. Lingie, du snakker uden om.
Vi kan vel ikke undgå hinanden for evigt - og det er klart lettest at mødes over en brandert, så mon ikke, det sker en dag. Men altså, jeg skal jo lige i form først og sådan noget, man skal jo tage sig godt ud.
XorpiZ (23319) skrev:.. der får knapt 10.000 tilbage i skat :ooo
Årsopgørelsen er da først tilgængelig 7. marts?
fjols (23325) skrev:Min mor arbejder ved skat og hun plejer først at kunne se min opgørelse et par dage, højest en uge, før.
Ser du bare din på nettet? For jeg mindes hun sidste år sagde at der var sket nogen ændringer.
Måske det kommer an på efternavn, hvornår man kan se den, eller hvilken afdeling man sidder i. Det skal jeg ikke kunne sige
Colapusheren (23329) skrev:Hvad med at Magten fortæller hvorfor han kan se sin årsopgørelse før os andre?
Jeg skal ikke kunne sige hvorfor.. Jeg har dog ikke modtaget nogen mail om det endnu, så det er ikke sikkert det sker igen i år :)
Men det er vist ikke unormalt så vidt jeg ved..
Og udover det har stået på hovedet i Sæd.vandfarve (23324) skrev:Aka. for de få udvalgte, der har 1334 skatteskillz.
Det kommer an på hvor glad man er for sæd.gnarfsan (23331) skrev:Hellere det end at tage bad i Sæd...
..der nu har fået rettet op på en stor fejl i cd samlingen, og modtaget Verdens Længste Rap..
Kris (23341) skrev:I får connection timed out hvis I prøver at pinge liv.dk fra Kris?
Jeg har sat bilen i frigear og lader de andre overhale udenom?
Skal I virkelig have en uddybende forklaring eller kan I følge mine metaforer?
Du har valgt at droppe det sociale liv denne weekend eller hvad?
Husk det er mænd du snakker til..vi forstår ikke hentydninger, metaforer og den slags pjat :<
Ok ok, undskyld.
Næh du, jeg har valgt lige i dag bare at køre på autopilot eftersom jeg har voldsomt mange ting at skulle tænke på oppe i hovedet og bare ikke kan holde til at rende rundt med den kæmpe byrde på skuldrene i endnu en uge uden at få en enkelt dag med pusterum. Så jeg lukker af for tankerne i hovedet, glemmer problemer for et par timer og lader som om alt er i orden.
Kan du følge mig nu?
Jeg er hverken klar på selvmord eller druktur. :P
Næh du, jeg har valgt lige i dag bare at køre på autopilot eftersom jeg har voldsomt mange ting at skulle tænke på oppe i hovedet og bare ikke kan holde til at rende rundt med den kæmpe byrde på skuldrene i endnu en uge uden at få en enkelt dag med pusterum. Så jeg lukker af for tankerne i hovedet, glemmer problemer for et par timer og lader som om alt er i orden.
Kan du følge mig nu?
Jeg er hverken klar på selvmord eller druktur. :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.