mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er et godt spørgsmål. Jeg nåede kun at bo der i fire måneder, og jeg følte mig ikke rigtig tilpas i selskab med andre end Anna (kom bare med den, SlettetBruger...), men alligevel føler jeg, at jeg har mistet noget. Noget personligt.
Jeg har det virkelig dårligt med at flytte. Det er ikke flytterodet, men noget andet og mere uforklarligt, der gør mig nedtrykt. Hmm.
... der godt kan bruge en skarp drink.
Jeg har det virkelig dårligt med at flytte. Det er ikke flytterodet, men noget andet og mere uforklarligt, der gør mig nedtrykt. Hmm.
... der godt kan bruge en skarp drink.
Er det ikke meget normalt, når man pludselig er alene igen? Fra konstant at være omkring andre til komplet modsatte i løbet af meget kort tid.
Nu virker mange af jer ikke til at være tidligere fodboldspillere eller udøvere af nogen anden holdsport for den slags skyld, men så kan der vel relateres til computer camp, jesus camp (Terra fra vestjylland) eller whatever :) Jeg fik altid en superflad fornemmelse, når jeg kom igen fra en eller turnering eller lignende.
Er det ikke meget normalt, når man pludselig er alene igen? Fra konstant at være omkring andre til komplet modsatte i løbet af meget kort tid.
Nu virker mange af jer ikke til at være tidligere fodboldspillere eller udøvere af nogen anden holdsport for den slags skyld, men så kan der vel relateres til computer camp, jesus camp (Terra fra vestjylland) eller whatever :) Jeg fik altid en superflad fornemmelse, når jeg kom igen fra en eller turnering eller lignende.
vandfarve (23255) skrev:Selskab med. Samkvem med. Seksuel aktivitet med.
Ring a bell?
Jow jow, men jeg ved ikke lige hvorfor jeg skulle møntes på den
Er jeg en modstander af intime forhold ligepludselig? Skulle det undre mig at du nævnte en kvindes navn?
...Der: wat
Iøvrigt:
vandfarve (23255) skrev:Selskab med. Samkvem med. Seksuel aktivitet med.
SlettetBruger (23254) skrev:...Der Doesn't get it
Nice played.
Jeg tror Fejlfarve savner en reaktion ala: BECAUSE YOU BANG HER IN THE AAAAAASS?SlettetBruger (23261) skrev:vandfarve (23255) skrev:Selskab med. Samkvem med. Seksuel aktivitet med.
Ring a bell?
Jow jow, men jeg ved ikke lige hvorfor jeg skulle møntes på den
Er jeg en modstander af intime forhold ligepludselig? Skulle det undre mig at du nævnte en kvindes navn?
Vi skal da se billeder af denne Anal, skal vi ikke? Lad os se, om det er værd at blive helt trist over.
Nå, men så fik onkel Ignota da lige afklaret, hvorfor Failfarve er trist i fjæset - han har liderpik over Anal. Liderpik i hjertet, no less.
Amirite?
Amirite?
...der skammer sig over ikke længere at have som førsteprioritet at skrive her i tråden når der sker noget nyt i mit liv :(
Rasmus064 (23271) skrev:Måske sker der bare ikke noget nyt i dit liv?
...der ligepludselig, fuldstændig uprovokeret, fik krampe i sit ene ben...
Er det nyt nok? :P
Rasmus064 (23271) skrev:
...der skulle til at tage et par sukker på
...der valgte at finde nogle andre sukker da jeg kunne "dufte" de gamle
...et par sukker?!
... som er begyndt på Minecraft igen. Nu har jeg tilmed fundet verdens største grotte. Jeg husker at lave pile, så jeg ikke farer vild igen og bliver nødsaget til at begå selvmord for at komme ud.
Minde rmig om mine unge dage på landet :D
Højtryksrenser + svinestald = Lort over de hele.I øjenhuler, øre, mund, næse, hår.
Men som alt andet, når der er meget af det, er det ikke så slemt ^^
Højtryksrenser + svinestald = Lort over de hele.I øjenhuler, øre, mund, næse, hår.
Men som alt andet, når der er meget af det, er det ikke så slemt ^^
Rasmus064 (23283) skrev:Hvorfor?
Der er mange ting, men den største ting er jo selvfølgelig at jeg skal vente på mit grafikkort til på mandag.
Magten (23285) skrev:...der er blevet trukket 5400 i løn fordi han har registreret ferie på en forkert kode -.-
Præcis det samme skete for mig i julen ^^ kom til at registrere ferie istedet for feriedage. Der røv så lige en 5600 stykker. Men får dem igen næste måned da løn afdelingen kunne rette det.
Så ud over bonus får jeg feriepenge :P = 2 gange løn
Not quite :(vandfarve (23286) skrev:Det kender jeg godt. Lots of fun, aye?
Jeg vil foretrække at få dem denne måned da jeg har en ferie der skal betales og ikke har så meget på kontoen efter skiferien :DSlettetBruger (23287) skrev:Præcis det samme skete for mig i julen ^^ kom til at registrere ferie istedet for feriedage. Der røv så lige en 5600 stykker. Men får dem igen næste måned da løn afdelingen kunne rette det.
Så ud over bonus får jeg feriepenge :P = 2 gange løn
...der siger at det giver plads til mig... Havde du glemt mig, vandfarve? Ja, din onde tvilling er vendt tilbage!
Muahahahahahahahahaaaaaaaaaa *ekko*
Muahahahahahahahahaaaaaaaaaa *ekko*
XorpiZ (23296) skrev:Do tell!
Tjek tråden til de dumme spørgsmål. Manden er jo helt civiliseret, veltalende og accepterer endda, at man retter på ham, når han tager fejl.
Det er en helt anden
Derfor: Snøft. :'(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.