mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (26299) skrev:En venindes venindes veninde der kom forbi Francis Pony igår. Umiddelbart meget sød, men jeg var virkelig fuld så jeg kan ikke rigtig huske så meget om hende.
Damn, jeg havde lige glemt alt om din bytur. Jeg tog hjem kl. 3, da jeg synes, at festen kedede mig.
Jeg skulle have taget forbi jer og grædt på hendes skuldre.
Men, kano? Hvorhenne da?
De kitler de har er desværre ikke så frække som man kunne tænke sig :(gnarfsan (26300) skrev:Cool, så har hun kitel og det hele... Hvor galt kan det gå :-)
Der var jeg taget videre, så det var nok meget godt :Dvandfarve (26301) skrev:Damn, jeg havde lige glemt alt om din bytur. Jeg tog hjem kl. 3, da jeg synes, at festen kedede mig.
Jeg skulle have taget forbi jer og grædt på hendes skuldre.
Men, kano? Hvorhenne da?
Frederiksdal.. Der plejer at være meget hyggeligt derude.. Kan også godt anbefales til en tur med en pose øl sammen med vennerne :)
Bllets (26311) skrev:Hvad gør man så?
Hun er jo en tøs
HEY!
Skrub så ind i spillet. Det er næsten din tur.
Bllets (26311) skrev:Hvad gør man så?
Hun er jo en tøs
Afpresser hende? Damn, hvad sker der for folk idag... Det må være en combo af varme og tømmermænd.
Det blev til en tur i Nyhavn med hende og nogle andre.. Stille og roligt, men med en aftale om en sejltur hvis det er godt vejr næste weekend. Det kunne være man snart skulle få taget det speedbådskørekort så man må sejle sådan en fætter, istedet for bare at sidde ved siden af...vandfarve (26308) skrev:Jeg bryggede på en skattejagt, som jeg aldrig fik sat i værk.
Ideen er din, hvis du vil have den. Eksklusivt din, endda.
Brug en vaskemaskine.Elskov (26326) skrev:mit vasketøj is killing me :( Er nok først færdig omkring 22.15... over 6 timers vasketøj!! ARGH!!
Det var så lidt.
Jeg tror den var god nok.. Jeg hørte hende ihvertfald snakke i telefon med sin mor om hvor de skulle hen og spise..vandfarve (26332) skrev:Andre "planer".
Min date var "syg". Jeg kender godt typen.
Meeen hvem har ikke fået en ven til at ringe og fake en situation, for at slippe for en person.
...der lige fik lidt tid til over og dokumenterede frembringelsen sin berømte baconkage med æg.
Ronson (26342) skrev:...der lige fik lidt tid til over og dokumenterede frembringelsen sin berømte baconkage med æg.
Bacon kage...ok det viste jeg ikke man kunne lave.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.