mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg bruger fem. Én til hver bunke. (:Elskov (26344) skrev:Daniel-Dane (26327) skrev:Brug en vaskemaskine.
Det var så lidt.
jeg brugte 2 :O
Så havde du en kæmpe pik?Elskov (26351) skrev:jeg var stadig en hun oO
Ronson (26342) skrev:...der lige fik lidt tid til over og dokumenterede frembringelsen sin berømte baconkage med æg.
Du mistede allerede mig som potentiel kunde her:
"Find en skål frem. Den skal være ren"
... der skal http://www.nbi.ku.dk/english/Calendar/activities_1...
... der også skal læse noget elektrodynamik (elektromagnetisme), men det hjælper ikke at lytte til "Rammstein - Keine Lust" og have en "not doing shit today"-skrivebordsbaggrund. :S
lolNioBe (26356) skrev:dåbes
... der også skal læse noget elektrodynamik (elektromagnetisme), men det hjælper ikke at lytte til "Rammstein - Keine Lust" og have en "not doing shit today"-skrivebordsbaggrund. :S
gnarfsan (26369) skrev:Du bør nok lige specificere hvilket af dem, for en god ordens skyld...
Det er vel irrelevant. Han kan jo bare bære hatten på det hoved den passer bedst.
vandfarve (26361) skrev:... der har fundet verdens bedste app.
OH HELL FUCKING YEAH!
For helvede ;)
Spil noget H3 mod computeren, meget bedre og meget mere realistisk ;)
Bllets (26375) skrev:vandfarve (26361) skrev:... der har fundet verdens bedste app.
OH HELL FUCKING YEAH!
For helvede ;)
Spil noget H3 mod computeren, meget bedre og meget mere realistisk ;)
Det kan man ikke på tønden.
... med mindre jeg skal trække et strømkabel helt inde fra stuen. Hmm.
De er sgu også så besværlige de kvinder.vandfarve (26378) skrev:"Hej. Har du mødt Lenovo 3000 V100? Nej, ikke? Sikke en skam, hun er ellers en hyggelig dame.
Hun holder ikke strømmen så længe og overopheder, når IGP'en skal bearbejde bare det, der minder om +2D-grafik, men ellers er hun flink."
"Se mig, jeg kan transporteres, men jeg virker ikke hvis du gør det"
Elskov (26386) skrev:næh :P jeg kan godt spørge om han vil have en høj hat i str large.. men jeg regner ikke med det :P
Sådan noget spørger man sgu da ikke om? Selvfølgelig vil han da have en høj hat i størrelse large? Og hvis han ikke vil det, så er han ikke værd at samle på! EOD.
Den er lidt finere, end jeg havde regnet med til den pris. Svedbåndet er af læder og hatten er af uldfilt (som åbenbart er den ældste form for filt evarh). Men altså, jeg har sgu ikke forstand på sådan noget. Jeg synes, at den er pæn og pengene værd. Damen siger, at den er pænere end hendes, som hun gav 500-600 kr. for.
Nu skal jeg selvfølgelig ikke ødelægge min egen handel - men julegalla, siger du... Man kan jo sådan set rent faktisk også få den i den mest julede af alle julefarver: Rød.
Nu skal jeg selvfølgelig ikke ødelægge min egen handel - men julegalla, siger du... Man kan jo sådan set rent faktisk også få den i den mest julede af alle julefarver: Rød.
the jacket - et meget dårligt billede, med noget af min flæskede arm i den ene side. men det kan nok fornemmes, hvordan den ser ud...
btw: shit, mit værelse er mega klamt :S I orc not!
btw: shit, mit værelse er mega klamt :S I orc not!
Desuden, en høj hat ville da være perfekt til den jakke.. Den skriger ligefrem efter en højhat med læder bånd!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.