mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #27351 - NioBe
27. apr. 2011 12:29
terracide (27344) skrev:
NioBe (27343) skrev:
terracide (27339) skrev:
Den barnlige frygt for at det bare er slut...som jeg kalder det:
fuzzy warm feelings....

Well, min frygt for at dø er vel den samme som alle andres frygt for at dø. Det er NORMALT, kender du det!?

Det er ikke døden du skal frygte...for når du er død er det slut og du vil intet mærke....at frygte døden er stupidt.

Du kunne frygte tidspunktet lige INDEN døden...et ville måske give lidt mere mening.

Men hvorfor frygte noget der er uundgåeligt?

Det er spild af liv...og så at bilde sig selv ind at der nok er "noget" er bare til grin...og endnu mere spidl af liv.

At dø er jeg nu ikke rigtig bange for, som du selv siger. Så er det uundgåeligt. Jeg frygter mere over hvad jeg vil dø af. Har ikke lyst til at ligge i en seng og lide af kræft i hele kadaveret. I måneder/år indtil man dør.
Har heller ikke lyst til at få en blodprob i hjernen hvor jeg så skal ligge som en grøntsag de sidste 10 år af mit liv. Men hvem har det?

Normalt så er jeg typen der ikke tror på noget før det kan fysisk bevises.

Men har sq oplevet for mange fucked up ting i det gamle hus, jeg ikke selv kan beskrive eller tror på, som ikke kan forklares. Så det er klart at jeg vælger at tro på at der er noget mellem himmel og jord. Hvad det er, kan jeg ikke sige.
Gravatar #27352 - Mnc
27. apr. 2011 12:30
Du udtaler i din blogpost at du afviser eksistensen af gud, og det gør du pga "fakta, viden og beviser".
dit link skrev:
The burden of proof is always on the person asserting something.

Your move.
Gravatar #27353 - terracide
27. apr. 2011 12:33
Mnc_ (27352) skrev:
Du udtaler i din blogpost at du afviser eksistensen af gud, og det gør du pga "fakta, viden og beviser".

Your move.

Du er da dummere end bølgepap *GG*

Hvilken påstand kom først:

Påstand A)
Kegle: Der findes en nisse som styre alt.

Påstand B)
Person: Ah...den må du længere ud på landet med...der findes ikke nisser.

(hint: Påstand A har bevisbyrden.)

Terra - Still bored...
Gravatar #27354 - Mnc
27. apr. 2011 12:35
Og intet af det er relevant for denne debat, da jeg ikke har udtrykt at jeg tror på en "space-daddy".

Det eneste der er relevant er, at du siger du har info.
Jeg vil gerne se dine info.
Gravatar #27355 - terracide
27. apr. 2011 12:36
NioBe (27351) skrev:
Men har sq oplevet for mange fucked up ting i det gamle hus, jeg ikke selv kan beskrive eller tror på, som ikke kan forklares. Så det er klart at jeg vælger at tro på at der er noget mellem himmel og jord. Hvad det er, kan jeg ikke sige.

At du ikke kan forkalre noget er ikke bevis for noget "overnaturligt"...det er bare bevis for at du ikke kan forklare det.

Du skulle stifte bekendtskab med denne youtube poster:

Se hans videoer...før du lader din uvidenhed være bevis for andet end din uvidenhed.
Gravatar #27356 - terracide
27. apr. 2011 12:38
Mnc_ (27354) skrev:
Og intet af det er relevant for denne debat, da jeg ikke har udtrykt at jeg tror på en "space-daddy".

Det eneste der er relevant er, at du siger du har info.
Jeg vil gerne se dine info.

Og så er vi tilbage ved:
terracide (27347) skrev:
Find mig en religion som ikke er i strid med universet...

Cirkelen er sluttet...dette sker altid når folk vil prøve at forsvare stupid overtro.

De sidder fast i circulear logic...og ofte ude af stand til at fatte hvor de er de laver en divide by zero...
Gravatar #27357 - Mnc
27. apr. 2011 12:45
Du har lidt svært ved at læse kan jeg se.
Jeg har ingen intentioner om at forsvare overtro.

Den fejlede logik er i din lejr, da dine beviser er baseret på "modbevis min påstand som ikke kan måles og vejes".

- Og det er lidt sjovt som du sidder og sviner dig selv, i din rant om "circulear" logic.

Prik til mig når du er færdig med at snakke udenom - som du plejer.
Gravatar #27358 - fjols
27. apr. 2011 12:46
Jeg synes denne gang terra faktisk snakker let forståeligt, men at du derimod ignorerer alt der bliver sagt.
Gravatar #27359 - Mnc
27. apr. 2011 12:49
Kom gerne nærmere ind på hvad det er jeg ignorerer..
Gravatar #27360 - NioBe
27. apr. 2011 12:51
terracide (27355) skrev:
At du ikke kan forkalre noget er ikke bevis for noget "overnaturligt"...det er bare bevis for at du ikke kan forklare det.

Se hans videoer...før du lader din uvidenhed være bevis for andet end din uvidenhed.

Hmm, sjovt. Er helt sikker på at jeg ikke har bedt andre om at tro på hvad jeg tror. Hvad folk tror på er deres sag, og hvad jeg tror på er min sag. Har aldrig sagt og prøve at overbevise folk om at der "findes spøgelser-whatsoever"

Jeg kan kun sige hvad jeg har oplevet og ikke har oplevet. Hvad jeg tror og ikke tror. Det samme med dig, om du tror på dit netværkskort eller dit træ i haven. Det er helt op til personen selv.
Gravatar #27361 - terracide
27. apr. 2011 12:53
Mnc_ (27357) skrev:
Du har lidt svært ved at læse kan jeg se.
Jeg har ingen intentioner om at forsvare overtro.

Den fejlede logik er i din lejr, da dine beviser er baseret på "modbevis min påstand som ikke kan måles og vejes".

- Og det er lidt sjovt som du sidder og sviner dig selv, i din rant om "circulear" logic.

Prik til mig når du er færdig med at snakke udenom - som du plejer.

Du kan jo bare svare på hvilken religion du mener er sand...så skal jeg vise dig at den rent faktisk er i stird med universet.

I stedet for at væve udenom.

Det klan godt være du påstår du ikke er religiøs...men du lyder lgie så dum *shrugs*

Gravatar #27362 - terracide
27. apr. 2011 12:53
NioBe (27360) skrev:
terracide (27355) skrev:

Hmm, sjovt. Er helt sikker på at jeg ikke har bedt andre om at tro på hvad jeg tror. Hvad folk tror på er deres sag, og hvad jeg tror på er min sag. Har aldrig sagt og prøve at overbevise folk om at der "findes spøgelser-whatsoever"

Jeg kan kun sige hvad jeg har oplevet og ikke har oplevet. Hvad jeg tror og ikke tror. Det samme med dig, om du tror på dit netværkskort eller dit træ i haven. Det er helt op til personen selv.

Igen, din uvidenhed om "uforklarlgie" ting er ikke skyggen af bevis for noget "overnaturligt".

Logic for beginners...
Gravatar #27363 - Mnc
27. apr. 2011 13:01
terracide (27361) skrev:
Du kan jo bare svare på hvilken religion du mener er sand...
Jeg tror ikke på at nogle af verdens religioner er sande. Jeg tror ikke på nogle af dem.

terracide (27361) skrev:
Det klan godt være du påstår du ikke er religiøs...men du lyder lgie så dum *shrugs*

Og du mener ikke at det logisk set er åndsvagt at påstå at noget ikke findes, bare fordi du ikke kan måle det?

Så før mikroskoper blev opfundet fandtes der ikke germs?

Igen, jeg tror ikke på religion, jeg mener blot at det er åndsvagt at tage et absolut standpunkt, når man hverken kan bevise eller modbevise.

Tro / viden.
Tilbage til ordbogen, terra.
Gravatar #27364 - NioBe
27. apr. 2011 13:02
terracide (27362) skrev:
NioBe (27360) skrev:
terracide (27355) skrev:

Igen, din uvidenhed om "uforklarlgie" ting er ikke skyggen af bevis for noget "overnaturligt".

Logic for beginners...

Tja, hvorfor skulle jeg bevise det?! Jeg stiller intet krav til at folk skal tro hvad jeg tror. Som sagt, ved heller ikke hvad jeg selv skal tro. Men jeg vælger stadigvæk at tro at der er noget imellem himmel og jord.
Gravatar #27365 - tazimn
27. apr. 2011 13:06
Jeg tror på at Jebus fandtes.. Og han var en god Illusionist.. Intet andet..

Jeg tror dog på de 10 bud.. Men ikke at Moses fik dem af Gud på Sinai-bjerget..
Gravatar #27366 - XorpiZ
27. apr. 2011 13:52
fjols (27358) skrev:
Jeg synes denne gang terra faktisk snakker let forståeligt, men at du derimod ignorerer alt der bliver sagt.

Ja, man bliver jo næsten imponeret over Henny. Hans stædighed er imponerende, når han mener, han har ret, men når han så er forkert på den (mere reglen end undtagelsen), så svinder hans e-peen langsomt ind.

Det er lidt fascinerende, på samme måde som et trafikuheld.
Gravatar #27367 - LinguaIgnota
27. apr. 2011 13:54
Hvis I hyrer Terracide som foredragsholder til det næste Newz.dk-LAN, så kan I være ret sikre på, at jeg gerne vil med.
Gravatar #27369 - terracide
27. apr. 2011 14:44
tazimn (27365) skrev:

Så du mener at du skal ære "gud"?
Og ikke må dyrke "afguder"?
Og skal komme hvile dagen i hu?

Du ved godt at de religiøse forsøger at lyve de 10 bud meget mere relevante end de er ikke?
Gravatar #27370 - Mnc
27. apr. 2011 14:49
terracide (27369) skrev:
tazimn (27365) skrev:

Wow, terra. :P
Gravatar #27371 - terracide
27. apr. 2011 14:51
Mnc_ (27370) skrev:
Wow, terra. :P

Idiot:

tazimn (27365) skrev:
Jeg tror dog på de 10 bud..
Gravatar #27372 - terracide
27. apr. 2011 14:53
N00Bie (27364) skrev:

Tja, hvorfor skulle jeg bevise det?! Jeg stiller intet krav til at folk skal tro hvad jeg tror. Som sagt, ved heller ikke hvad jeg selv skal tro. Men jeg vælger stadigvæk at tro at der er noget imellem himmel og jord.

Som sagt, du bruger din uvidenhed som "fundament" for dine fuzzy-warm-feelings...og det er meget morsomt...omend himmelråbende stupidt.

Terra - Men at du er vokset op med nisselære forklare dine issues meget godt...
Gravatar #27373 - Daniel-Dane
27. apr. 2011 14:54
tazimn (27365) skrev:

[url=
Gravatar #27374 - Jakob Jakobsen
27. apr. 2011 15:07
...der lige lader [url= stå lidt.
Gravatar #27375 - NioBe
27. apr. 2011 15:20
taber...terracide (27372) skrev:
N00Bie (27364) skrev:

Som sagt, du bruger din uvidenhed som "fundament" for dine fuzzy-warm-feelings...og det er meget morsomt...omend himmelråbende stupidt.

Terra - Men at du er vokset op med nisselære forklare dine issues meget godt...

Nej, men vi er heldigvis ikke alle OH SÅ PERFEKTE. Du er jo selv et godt bevis på det ;)
Gravatar #27376 - praktikant muffe AKA pewbe
27. apr. 2011 15:58
...der har købt Portal 2, cola, gifler, chokolade, kakao og mælk, og først skal møde sent imorgen :D
Gravatar #27377 - NioBe
27. apr. 2011 16:00
pewbe (27376) skrev:
...der har købt Portal 2, cola, gifler, chokolade, kakao og mælk, og først skal møde sent imorgen :D

Oh yeah....! I like!
Gravatar #27378 - Ronson ⅍
27. apr. 2011 16:04
terracide (27339) skrev:
frygt ... som jeg kalder det:
fuzzy warm feelings....

wat?
Gravatar #27379 - tazimn
27. apr. 2011 17:03
terracide (27369) skrev:
tazimn (27365) skrev:

Du ved godt at de religiøse forsøger at lyve de 10 bud meget mere relevante end de er ikke?

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke havde den fjerneste ide om hvad de 10 bud egentlig indeholdte.. Jeg troede at det var en god checkliste ala:

Du må ikke lyve
Du må ikke stjæle
Du må ikke dræbe

Men efter jeg googlede den, kunne jeg godt se at det ikke var noget jeg kunne stå inde for..
Gravatar #27380 - tazimn
27. apr. 2011 17:03
Jakob Jakobsen (27374) skrev:

Han var sgu meget sjov.. :D
Gravatar #27381 - Brugernavn
27. apr. 2011 17:12
Jakob Jakobsen (27374) skrev:

Hmmm why didn't I think of that?
Gravatar #27382 - wc4
27. apr. 2011 17:32
tazimn (27379) skrev:
tazimn (27365) skrev:

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke havde den fjerneste ide om hvad de 10 bud egentlig indeholdte..

Hvilket altså vil sige at du tror på noget som du ikke engang ved hvad er? Det lyder i hvert fald meget religiøst, så det er måske bare mig som ikke er helt med her..
Gravatar #27383 - tazimn
27. apr. 2011 17:37
Jeg har altid troet at de 10 bud varr en god rettesnor for god og ansvarlig opførsel.. Det var det jeg mente med at "tro" på de 10 bud..

Men jeg har ikke læst ellers hørt om de 10 bud siden folkeskolen, så jeg kan godt se at jeg var lidt på afveje her..
Gravatar #27384 - Jakob Jakobsen
27. apr. 2011 17:44
...der endelig fik råd til at bestille et 7D.
Gravatar #27385 - Slettet Bruger [1831327921]
27. apr. 2011 17:46
At folk stadig bruger Canon...

Vent hvad.. forkert tråd
Gravatar #27386 - Jakob Jakobsen
27. apr. 2011 18:09
SlettetBruger (27385) skrev:
At folk stadig bruger Canon...

At der stadig er folk der mener at der er ét ultimativt kameramærke :)
Gravatar #27387 - vandfarve
27. apr. 2011 18:19
Jakob Jakobsen (27386) skrev:
At der stadig er folk der mener at der er ét ultimativt kameramærke :)

One ringCanon to rule them all.

Yeah, it makes sense.
Gravatar #27388 - Elskov
27. apr. 2011 19:13
ahabeda!
Gravatar #27389 - vandfarve
27. apr. 2011 19:15
One train to rule them all?
Gravatar #27390 - Dr.pikkuk
27. apr. 2011 19:23
... der endelig fik nosset sig sammen til at logge på newz, efter at de ændrede logon systemet...
Gravatar #27391 - vandfarve
27. apr. 2011 19:44
... der tror, at han flirter med en pige, som jeg ikke er sikker på, om jeg kan lide.

Oh well, here we go again.
Gravatar #27392 - Magten
27. apr. 2011 19:49
Pas på, de kan godt finde på at blive sure :(
Gravatar #27393 - vandfarve
27. apr. 2011 19:51
Magten (27392) skrev:
Pas på, de kan godt finde på at blive sure :(

Nåja, du har erfaring, må jeg næsten antage.

Vil du dele dine informationer?
Gravatar #27394 - vandfarve
27. apr. 2011 19:52
vandfarve (27391) skrev:
... der tror, at han flirter med en pige, som jeghan ikke er sikker på, om jeghan kan lide.

Oh well, here we go again.

Fuck, din store idiot. Fuck, siger jeg bare. FUCK!
Gravatar #27395 - Brugernavn
27. apr. 2011 19:54
...der ellers skulle til at spørge hvem "han" var, og hvorfor det i det hele taget betød noget, at "han" flirtede med en, du alligevel ikke var sikker på at du var interesseret i...
Gravatar #27396 - Magten
27. apr. 2011 19:57
vandfarve (27393) skrev:
Nåja, du har erfaring, må jeg næsten antage.

Vil du dele dine informationer?
Så sent som i weekenden fik jeg en sviner af dimensioner fordi jeg (efter hendes udsagn, min version er at hun var for lang tid om at blive interesseret i mig) ikke gad hende på trods af heftig flirt de sidste 3-4 uger.
Det hjalp så nok heller ikke at jeg stak hende en løgn om at jeg ikke skulle på druk, og hun så dukker op til en fest jeg var endt til >_<
Gravatar #27397 - LinguaIgnota
27. apr. 2011 19:57
Måske du skulle skrue lidt ned for blusset, loverboy.
Gravatar #27398 - vandfarve
27. apr. 2011 19:59
Pics or GTFO my newz.dk
Gravatar #27399 - Elskov
27. apr. 2011 20:00
... der, apropos kærlighedstragedier, ikke er sammen med mark mere. Nogen, der vil ændre det på KYNZ?
Gravatar #27400 - Magten
27. apr. 2011 20:01
L̀͟į̛ng͟ua͜I͟g̢̕ń͞o͘͘͞ta̴̢ (27397) skrev:
Måske du skulle skrue lidt ned for blusset, loverboy.
Ja, ro på Fejlfarve.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login