mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (27850) skrev:Jeg kan da godt skrive at jeg selv synes at jeg er super hawt! :P Men det er jo ikke sjovt.
Så kan du jo skrive om du er single. Det lyder som en information move1blabla gerne vil have.
Eller bare skriv facts generelt, så skal vi andre nok lave dem om så det bliver sjovt.
Sorry, jeg er i noget der på facebook ville hedde "it is complicated" så jeg er ret ligeglad om hun er single :)
Jeg havde bare lyst til at se nogle billeder efter at have set hendes avatar :)
Sorry, jeg er i noget der på facebook ville hedde "it is complicated" så jeg er ret ligeglad om hun er single :)
Jeg havde bare lyst til at se nogle billeder efter at have set hendes avatar :)
moveax1ret (27846) skrev:Er du egenligt glad for din stilling?
Jeg ville græde mig selv i søvn hvis min dag gik med at supportere dumme brugere.
Er det midlertidligt eller noget du synes er ok?
Jeg elsker at hjælpe folk. At hjælpe/servicere andre er det 'højeste' form for job man kan få ( ihvertfald fra et buddhistisk synspunkt ) At jeg så har flair for IT er heldigt ;D
Jobbet er kilde til megen underholdning.
moveax1ret (27851) skrev:#27847
Sorry cake, jeg tænder bare ikke på piger der har denne der "JEG ER LESBISK LAD MIG SLIKKE DIT SKRÆV" udstråling.
Oh lawl, du fattede vist ikke helt hvad jeg skrev.
Det virkede bare komisk, at du skrev at det var på HELE NEWZ som om der nærmest ikke var andet end hunkøn her.
Jeg mener, ér her overhovedet nogen?!
You sir, are boring.
...der lige har været til MU samtale (hah, ikke MUS samtale!)..
"Opfylder og overstiger ofte forventningerne" - Var 'konklusionen' (vi har sådan et wierdo system).. Det eneste negative var at jeg slacker når det kommer til opdatering af sager så det er dokumenteret når man har ringet til nogen etc..
Så det kan man vist godt være tilfreds med.
"Opfylder og overstiger ofte forventningerne" - Var 'konklusionen' (vi har sådan et wierdo system).. Det eneste negative var at jeg slacker når det kommer til opdatering af sager så det er dokumenteret når man har ringet til nogen etc..
Caek of Doom (27858) skrev:moveax1ret (27851) skrev:#27847
Sorry cake, jeg tænder bare ikke på piger der har denne der "JEG ER LESBISK LAD MIG SLIKKE DIT SKRÆV" udstråling.
Oh lawl, du fattede vist ikke helt hvad jeg skrev.
Det virkede bare komisk, at du skrev at det var på HELE NEWZ som om der nærmest ikke var andet end hunkøn her.
Jeg mener, ér her overhovedet nogen?!
You sir, are boring.
Lad dog drengen har sine fantasier...
Så kan vi andre hygge os med det ;)
Porre. For your information:
Jeg skal til konfirmation hos min kusine søndag, så jeg er hos de gamle i weekenden. Lørdagsdruk anyone?
Jeg skal til konfirmation hos min kusine søndag, så jeg er hos de gamle i weekenden. Lørdagsdruk anyone?
Magten (27861) skrev:...der lige har været til MU samtale (hah, ikke MUS samtale!)..
Jeg er stadig overbevist om at man kan sige MUS samtale. DD?
stræber
...Der efterhånden har nået det punkt hvor jeg får opkald, fra folk der har spørgsmål til fivefingers, ligesom der er et par der har 'stalket' mig på Facebook.
Iblandt sidstnævne finder vi en utrolig smuk milf :3 lovely
Iblandt sidstnævne finder vi en utrolig smuk milf :3 lovely
Colapusheren (27863) skrev:Porre. For your information:
Følger du ikke med? :D jeg har lige afvist Magten fordi jeg er optaget ^^
Medmindre du er interesseret i at sidde og nuppe hyggeøl med mig og min bedste veninde imens vi kigger på nogen blinkende pixels i bestemte mønstre ved 60Hz? ^^ Der er du så også velkommen magten, men det er nok ikke formålet med din weekend i Esbjerg.
Cola-> Anja bor 10 meter fra mig nu ;D det ku jo være du skulle hjælpe hende med at.. flytte møbler
Jeg ved tøserne skal drikke i aften. Hvis du møder op kan du være helt sikker på jeg lige kommer forbi! :D
Magten-> du er da træls.
Jeg ved tøserne skal drikke i aften. Hvis du møder op kan du være helt sikker på jeg lige kommer forbi! :D
Magten-> du er da træls.
SlettetBruger (27874) skrev:Cola-> Anja bor 10 meter fra mig nu ;D det ku jo være du skulle hjælpe hende med at.. flytte møbler
Magten-> du er da træls.
Er i Aalborg nu. Kommer først til området lørdag aften. Så desværre .. Men kunne da godt være det er blevet Anja's tur .. Haha :P
Yeah. ;)
Skal jeg forhører mig ved da ladies om de savner en mand lørdag? :)
Andre der vil med? hvad med Hithlum.. han bor også lige om hjørnet kan jeg forstå
Skal jeg forhører mig ved da ladies om de savner en mand lørdag? :)
Andre der vil med? hvad med Hithlum.. han bor også lige om hjørnet kan jeg forstå
fjols (27879) skrev:Hvor skal vi nu hen?
Den radioaktive strålingsfare er ikke nok for nogle, så nu prøver de at arrangere en tur i fissen på Porretards veninde.
Magten (27877) skrev:mmmm, sig det igen med fræk jysk accent :D
Sønderjysk er mit sprog. tror ikke det er det du søger ^^
"Næ, æ ska it ha nao pille"
Oversat til københavnsk bliver:
"Tak nej, jeg vil helst undgå at mit korpus bliver penetreret af en penis, eller for den sags skyld en penis attrap, iaften. Hej"
Until the syfilis made him crazy
.
Hvis man ikke får noget ud af turen man kan tage med og vise andre.. er det ikke besværet værd.
Vi skal da drikke i Ukraine.SlettetBruger (27829) skrev:Kunne være man kunne ha gentaget newz druk med mindst samme succes som med ColaPusheren.
Du bilder dig selv så mange mærkelige ting ind, at jeg ikke tør at være i nærheden af dig.SlettetBruger (27864) skrev:Magten (27861) skrev:...der lige har været til MU samtale (hah, ikke MUS samtale!)..
Jeg er stadig overbevist om at man kan sige MUS samtale. DD?
stræber
Colapusheren (27887) skrev:Og herre gud, du kan vel beskytte dig?
Et lagen tæller ikke som beskyttelse btw.. uanset hvor tætvævet det ægte bomuld er.
Jeg har vasket og destilleret det... men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at bruge det.
Gir det til Anja i indflyttergave.
"I really really like you Cher, could I perchance put my cock up your arse?"
Cowell siger altid præcis det vi andre tænker!
Cowell siger altid præcis det vi andre tænker!
Elskov (27895) skrev:hvor har du fra at caek er lesbisk? oO
Hun har en ret butch udstråling, I guess.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.