mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (27951) skrev:... der skal betale 2.107 kroner tilbage i SU-indkomstkontrol.
Bummer.
Så er det da godt du lige har fået en masse halvtredsere i netbanken hva?
Kan vi låne Bongo på vores tur til Ptipyat? Jeg tænker, at han kan være en slags kanariefugl i minen - altså, hvis Bongo falder død om, så skal vi andre overveje at komme væk.
Tak for det, du!
Tak for det, du!
Hånter (27958) skrev:Nu har jeg ikke lige fulgt med her, men hvad fanden er en 'Bongo'?! Er det en bongotromme vi snakker om?
min nye guldhamster, der hedder Bongo xD
LinguaIgnota (27959) skrev:Kan vi låne Bongo på vores tur til Ptipyat? Jeg tænker, at han kan være en slags kanariefugl i minen - altså, hvis Bongo falder død om, så skal vi andre overveje at komme væk.
Tak for det, du!
iii nej .__.
Jakob Jakobsen (27936) skrev:#35
Nej, vi oplever måske ikke de store problemer.
Men jeg er i den tro at personer her på newz har en viden omkring IT der er over gennemsnittet,
Anders derimod, repræsenterer nok bedre den gennemsnitlige dansker.
Jeg hører i hvert fald om mange "lægmænd" der har problemer med "nem"id.
Så du mener at mit forløb var problemfrit? Jeg siger netop, at jeg havde problemer..
...der overvejer at lave en joke med den lokale brugs og et par pakker af disse
...der stemmer for at man burde "farve" det danske marked for kanonslag, så 5% af dem sprænger inden for et sekund.
Det burde kunne dæmme op for idioter som ham her.
Det burde kunne dæmme op for idioter som ham her.
... som lige er blevet færdig med første sæson af Fringe. Uden at spoile kan jeg afsløre, at jeg hurtigt havde udregnet den med Peter Bishop.
Historien er faktisk ret forudsigelig.
Historien er faktisk ret forudsigelig.
Elskov (27980) skrev:... der har tabt mig 7 kg på et par uger... det er ret meget oO
Hvis du ikke er begyndt på en ret hård diæt, er det meste nok væske...
Caek of Doom (27991) skrev:Haha, det tvivler jeg på ;P
Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvor høj du er.. Men at bedømme udfra billeder vil jeg gætte på 160-165.. Du er ikke fed men heller ikke skinny.. Du er det jeg vil betegne som tyndfed..
Jeg tror du vejer 50 - 52 kg..
Der er sgu ikke noget som OxxY-morons til at forklare alt.tazimn (27992) skrev:tyndfed
I må undskylde min gode humor. Jeg er syg. ):
Jeg magter ikke engang at læse om... er... det var noget med Laplacetransformationer, og så noget med nogle poles. Ugh, selv som rask er matematik sygt.
Badum-tsch... jeg skal have noget mere Kamille-te.
Der er alt for mange piger der kun lige vejer 1-2 kg over deres normalvægt, som selv mener at deres krop er slank.. De glemmer bare at tænke på at de ikke har nogen ordentlig muskelmasse, og derfor er, hvad jeg kalder, tyndfede..
Jeg skal ikke snakke for højt.. Jeg er ikke andet end 166cm og vejer 74-75 kg.. Dog er en stor del af det muskler, men hvis jeg ville have en trimmet krop, skulle jeg nok tabe mig 6-7 kg..
Jeg skal ikke snakke for højt.. Jeg er ikke andet end 166cm og vejer 74-75 kg.. Dog er en stor del af det muskler, men hvis jeg ville have en trimmet krop, skulle jeg nok tabe mig 6-7 kg..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.