mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
tror ikke caek vil helt til århus, for at blive vejet :O
Bongo, nu med billede i utrolig dårlig mobiltelefonkvalitet
Bongo, nu med billede i utrolig dårlig mobiltelefonkvalitet
tazimn (27992) skrev:Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvor høj du er.. Men at bedømme udfra billeder vil jeg gætte på 160-165.. Du er ikke fed men heller ikke skinny.. Du er det jeg vil betegne som tyndfed..
Jeg tror du vejer 50 - 52 kg..
Jeg er 174 cm høj :P Og jeg ved godt at jeg ikke er tynd, dog heller ikke fed. Men tyndfed, det lyder sgu ulækkert. Det er jeg sikkert også.
Jeg er egentligt ret ligeglad med hvor meget jeg vejer, det ville dog være dejligt med mere muskelmasse og mindre fedt - men det skal man jo sige ;)
Jakob Jakobsen (28010) skrev:Jo... hvis man har tænkt sig at leve videre.
Det er ikke nødvendigt for at tabe sig. Det er nødvendigt for blodomløbet og den øvrige fysik, og der er noget helt andet.
Hvordan ville du tabe dig uden overhovedet at bevæge dig, andet end efter din død?
Hvordan ville du tabe dig uden overhovedet at bevæge dig, andet end efter din død?
Jakob Jakobsen (28012) skrev:Hvordan ville du tabe dig uden overhovedet at bevæge dig, andet end efter din død?
Ved at sætte forbrændingen op. Det handler kun om den rigtige kost.
Zhadow (28009) skrev:Det er slet ikke nødvendigt at motionere for at tabe sig.
Hvis du vil tabe dig på en sund måde så jo.
Energiforbrug > energiindtag = man taber sig.
Men hvis du sutler dig, uden at dyrke motion så skader du ikke blot kroppen...du tager også vægten på igen, lige så snart din "kur" stopper...vores krop er bygget til at overleve sulteperioder...og den skynder sig så at fylde deopterne op igen bagefter.
terracide (28015) skrev:Men hvis du sutler dig, uden at dyrke motion så skader du ikke blot kroppen...du tager også vægten på igen, lige så snart din "kur" stopper...vores krop er bygget til at overleve sulteperioder...og den skynder sig så at fylde deopterne op igen bagefter.
Hvem snakker om at sulte sig? Den specifikke diæt, jeg tænker på omfater 600 gr grøntsager, 200 gr kød og 60 gr stivelse om dagen. (for mænd)
Derudover 4 frugter og 2 dl mælk, tror jeg det var.
Zhadow (28016) skrev:Hvem snakker om at sulte sig? Den specifikke diæt, jeg tænker på omfater 600 gr grøntsager, 200 gr kød og 60 gr stivelse om dagen. (for mænd)
Derudover 4 frugter og 2 dl mælk, tror jeg det var.
Skulle lige til at poste at du både manglede frugt og kalk i den kost der.
Og glemmer folk at vores største muskel (sædemuskelen) ikke er den største muskel uden grund?
Den forhindre nemlig at vi står på snuden når vi løber...vi er bygge ttil at løbe....vi kan rent faktisk løbe dyr ihjel...hvis man er i form.
Jakob Jakobsen (28018) skrev:Du mener altså at hvis man lå i koma og fik den diæt, så ville man tabe sig?
Du kan sagtens variere kost til vægttab, selvom personen ligger i koma, men nu sagde jeg at det ikke var nødvendigt at motionere. Det betyder at dyrke en form for motion ud over at bevæge sig rundt i hjemmet eller til og fra arbejde med motoriseret transport i min verden.
Jakob Jakobsen (28018) skrev:#16
Du mener altså at hvis man lå i koma og fik den diæt, så ville man tabe sig?
Det lader til at ngole folk (ikke dig) ikke har forstået at man skla have en vis mængde varieret kost hverdag...bare for at kroppen kan fungere.
Derudover skal man have ekstra energi til bevægelse.
Og alle verden smarte påfund ændre ikke på at motion er den bedste (og IMHO den eneste måde) at få et sundt vægttab på.
Har set diverse stupide kure (sikkert nogle af dem porren er hoppet på) som skære den ene og det andet væk...men ikke tager fat i at folk skal lette røven.
terracide (28021) skrev:Og alle verden smarte påfund ændre ikke på at motion er den bedste (og IMHO den eneste måde) at få et sundt vægttab på.
Ja, men du kan motionere fra nu af til at du får andromeda galaksen i hovedet uden at tabe dig, hvis du ikke også spiser sundt.
#19-21
Al bevægelse er motion, så simpelt er det. Så jeg mener stadig at det er umuligt at tabe sig uden motion.
At det så er muligt at tabe sig uden at motionere yderligere end det mest nødvendige, er så en anden sag.
Men det er stadig ikke specielt sundt for kroppen i forhold til en kur der indeholder ekstra motion.
Nej.
Er dit energiforbrug større end din energioptagelse, vil du tabe dig, så simpelt er det.
Al bevægelse er motion, så simpelt er det. Så jeg mener stadig at det er umuligt at tabe sig uden motion.
At det så er muligt at tabe sig uden at motionere yderligere end det mest nødvendige, er så en anden sag.
Men det er stadig ikke specielt sundt for kroppen i forhold til en kur der indeholder ekstra motion.
Nej.
Er dit energiforbrug større end din energioptagelse, vil du tabe dig, så simpelt er det.
Zhadow (28022) skrev:Ja, men du kan motionere fra nu af til at du får andromeda galaksen i hovedet uden at tabe dig, hvis du ikke også spiser sundt.
Ikke sandt...jeg kan tabe mig selv om jeg spiste 12.000 kalorier om dagen.
Jeg skulle bare bevæge mig nok til at forbrænde +12.000 kalorier.
output > input
Jakob Jakobsen (28023) skrev:At det så er muligt at tabe sig uden at motionere yderligere end det mest nødvendige, er så en anden sag.
Det var det, jeg mente, men kroppen bruger også energi, selvom du ikke bevæger dit. Din celledeling stopper ikke af at du er sengeliggende, den sættes bare ned.
Jakob Jakobsen (28023) skrev:#22
Nej.
Der skal ikke meget til at spise så usundt, at det ikke er realistisk at motionere det af igen.
...der tror at Woller prøver på at redde den :)
...der derimod ikke tror på at 2x(3x15" og 4x pietzo-tweetere) giver en ret brugbar lyd... til noget som helst.
...der derimod ikke tror på at 2x(3x15" og 4x pietzo-tweetere) giver en ret brugbar lyd... til noget som helst.
Jeg tænkte nu mere på, at hamsteren havde spist noget af dig.Elskov (28005) skrev:DD: jeg skal besøge vægtkonsulenterne for første gang, så det er ikke pga dem... og svømning er jeg også lige begyndt på..
Men din forklaring lyder også fint.
... som har en smule feber. Eller meget. Jeg har ikke noget termometer. And oh yeah, jeg hader volumenregulatore, som ikke ændrer synderligt på volumen mellem 10 % og 100 %, som fx YouTubes afspiller.
Nå, nu skal jeg have mig noget is!
det er 2*15" sub og en 12" mellemtone... men ja de er bygget mere til larm end lyd =)
det er 2*15" sub og en 12" mellemtone... men ja de er bygget mere til larm end lyd =)
Ronson (28035) skrev:...der kan berette at 1955-burgeren hos McD smager som en blanding af en rigtig burger (den slags med burgerdressing) og en burger fra BK med det der grill-sauce-halløj i.
Og så er BK's chokodonuts virkelig ringe.
er BK Burgerking ??
Der har fået lagt et par billeder, taget med det nye 7D, op på jalabaja.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.