mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mort (28348) skrev:NioBe (28344) skrev:Magten (28342) skrev:Havde de ligefrem cremet i hende?
Hvis ikke, så kan jeg ikke se det klamme.. Der er nogen der kan lide det :)
Det er mænd...I sprøjter og cremer all over når I kan komme til det ka I!
Hvis ikke du kan lide at blive sprøjtet eller cremet på, må du jo sige fra overfor din partner.
Der stod ikke nogen steder i artiklen at de dyrkede ubeskyttet sex.
Who knows!? :P
Det er jo britere hvis jeg husker rigtigt... De er jo ikke rigtig kloge xP
Hånter (28352) skrev:... der lige har fået installeret en fiberboks.
... der har 40/40 mbit inden for 3 uger! WOHO!
Du er så nuttet!
...Der godt ville ha at man skruede op for Hz'ne på LED trafiklysreguleringslamperne, så jeg ikek skal frygte epileptiske anfald fordi de fucking lamper blinker af helvede til ( især når den er grøn )
...der har samme problem som Porre. Dog primært med mange nye LED-billygter.
PWM er fint nok, men det ville være en ide at sætte frekvensen højere end 100hz, så man ikke skal køre og kigge på den forankørendes røde stroboskop.
PWM er fint nok, men det ville være en ide at sætte frekvensen højere end 100hz, så man ikke skal køre og kigge på den forankørendes røde stroboskop.
Det er ikke et problem hvis jeg kigger direkte på det grønne lys, men hvis jeg fokusere på noget lige ved siden af. eller på noget andet. Så flicker det pis som en kat i en tørretumbler.
Næ, men jeg har en god fantasi.
"Som en alt for lille slap penis der bliver reddet af en 55 årig stripper"
Var måske mere troværdigt.
"Som en alt for lille slap penis der bliver reddet af en 55 årig stripper"
Var måske mere troværdigt.
LinguaIgnota (28361) skrev:Hånter (28352) skrev:... der lige har fået installeret en fiberboks.
Du er så nuttet!
BAAAH! Og du gir' sikkert ikke en skid for det?! Abekat...
Jeg savner de dage, hvor hastigheden på vores Internet-forbindelse nåede op på 150/150. I dag torrenter folk forbindelsen i stykker. ):
LinguaIgnota (28361) skrev:Hånter (28352) skrev:... der lige har fået installeret en fiberboks.
Du er så nuttet!
God side...med mindre man har mere end 200Mbit:
http://www.speedtest.net/result/1300412173.png
Terra - Testet fra en 1/1Gbit forbindelse...
terracide (28375) skrev:LinguaIgnota (28361) skrev:Hånter (28352) skrev:... der lige har fået installeret en fiberboks.
Du er så nuttet!
God side...med mindre man har mere end 200Mbit:
http://www.speedtest.net/result/1300412173.png
Terra - Testet fra en 1/1Gbit forbindelse...
Pff, du skal godtnok stå meget tidligere op, hvis du skal have hurtigere internet end mig!
LinguaIgnota (28379) skrev:du skal godtnok stå meget tidligere op, hvis du skal have hurtigere internet end mig!
Nemt at se du ikke jobber inden for branchen...hvad bliver det næste...et +100Mbit screenshot fra It&Telestyrelsen TPtest?
terracide (28380) skrev:Nemt at se du ikke jobber inden for branchen...
Jeg takker Gud hver dag. \o/
terracide (28380) skrev:Nemt at se du ikke jobber inden for branchen...hvad bliver det næste...et +100Mbit screenshot fra It&Telestyrelsen TPtest?
Perler for svin... Perler for svin.
doh09 (28384) skrev:SlettetBruger (28377) skrev:Wait.. wat
Må jeg ikke OWNE mig selv? Handler det ikke om at OWNE andre?
???
Jeg må godt eje mig selv...
Jeg synes ikke, at din mangel på sproglige evner er særlig godt, nej. Det er ligesom det, jeg pointerer, ikk'.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.