mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Du må virkelig have høje tanker om dig selv, siden du mener at vi er "oppe at ringe".
Det er ikke os der har så travlt med at "bevise" at vi har en kæreste, eller arbejder inden for IT, hver gang der er en der joker med det modsatte.
Du må virkelig have høje tanker om dig selv, siden du mener at vi er "oppe at ringe".
Det er ikke os der har så travlt med at "bevise" at vi har en kæreste, eller arbejder inden for IT, hver gang der er en der joker med det modsatte.
Tæller Henriks ansigt egentlig som et handicap? Jeg prøver at finde ud af, om han også kan være medlem af klubben. Jeg tænker, at optagelseskravene bør være, at man har en lidelse og at man har tømt sig i Lise.
På den måde kan vi holde medlemstallet nede på et niveau, hvor det stadig er overskueligt. - Vi bliver maks. 100-200 stykker.
Eller, nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor travlt hun har haft, siden hun flyttede til Sverige.
På den måde kan vi holde medlemstallet nede på et niveau, hvor det stadig er overskueligt. - Vi bliver maks. 100-200 stykker.
Eller, nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor travlt hun har haft, siden hun flyttede til Sverige.
"Jamen, LinguaIgnota," tænker du, "jeg er da ikke handicappet, så jeg kan vel ikke være med?!" - Men du kan være helt rolig, min bekymrede ven - har du haft pikken i Lise, så har du en lidelse.
"Jamen, LinguaIgnota," tænker du, "jeg har aldrig haft pikken i Lise, så jeg kan vel ikke være med?!" - Men du kan være helt rolig, min bekymrede ven - bare dyp svinet i Ritalin, så er hun "all over that shit". Hvordan tror du ellers, at det lykkedes Henrik at få en tur? Med det ansigt? Peeeeewww.
XorpiZ (28664) skrev:Det ville jeg heller ikke være med den dame du har fundet dig der.
Aaarh, hvis man holder lyset slukket og tænker glade tanker...
Ja, jeg stalker dig 24/7. I øvrigt, hvis du tror, du kan hidse mig op, så overvurderer dig selv.
Din dame kunne måske - med en pose over hovedet, så man slap for at se på hende og en gag i munden, så man ikke skulle høre på hende.
Dig? Nah. Hvis du tror jeg gider "stakle" dig, så overvurderer du tydeligvis hvor interessant en personlighed du er.
Din dame kunne måske - med en pose over hovedet, så man slap for at se på hende og en gag i munden, så man ikke skulle høre på hende.
Dig? Nah. Hvis du tror jeg gider "stakle" dig, så overvurderer du tydeligvis hvor interessant en personlighed du er.
... der på en meget primitiv måde, håber på at terracide snart får et ordenligt lag tæsk så han fatter at lade være med at være så flabet. Verbale henstillinger fungerer åbenbart ikke, så det kan være at terracide er så primitivt fungerende, at kun vold får ham/hende/den/det til at fatte realiteterne ?
... der håbede at "Jeg er ham..."-tråden var fri for trolling
... der desværre tog fejl
... der nu vil gå i seng :P
Vi elsker Terracide.
Det er dig der sku ha tæsk for at insinuere at du er ude på terrorisme. Ville du slippe godt fra at true præsidenten? Nej vel.
STFU
;-)
...Der er stået op, og nu skal workz
Det er dig der sku ha tæsk for at insinuere at du er ude på terrorisme. Ville du slippe godt fra at true præsidenten? Nej vel.
STFU
;-)
...Der er stået op, og nu skal workz
...Der rent faktisk HAR erektion, morgen boner win!
Anyhow, nej. En afstemning ville hurtigt vise at Terra er uundværlig ;D
Anyhow, nej. En afstemning ville hurtigt vise at Terra er uundværlig ;D
Meh, jeg har aldrig forstået, hvorfor I er så villige til at glorificere landsbytossen. Han har så uendelig lidt at byde på, den småtbegavede Henrik.
Sikots (28668) skrev:... der på en meget primitiv måde, håber på at terracide snart får et ordenligt lag tæsk så han fatter at lade være med at være så flabet. Verbale henstillinger fungerer åbenbart ikke, så det kan være at terracide er så primitivt fungerende, at kun vold får ham/hende/den/det til at fatte realiteterne ?
Hvad er din adresse...så kan vi jo se om du tør slå?
...Der vidst fik aktiveret en alarm eller 2...
"Når lampe 1 lyser grønt, er alarm slukket"
Jeg kigger og ser at den første lampe er grøn. finno, jeg går ind
"BLARGAGAGABLUBLUBLUBWIUWIUWIU"
-.- Lampe 1 er i BUNDEN af panelet.
Så er jeg da sikker på jeg er alene på arbejde...
"Når lampe 1 lyser grønt, er alarm slukket"
Jeg kigger og ser at den første lampe er grøn. finno, jeg går ind
"BLARGAGAGABLUBLUBLUBWIUWIUWIU"
-.- Lampe 1 er i BUNDEN af panelet.
Så er jeg da sikker på jeg er alene på arbejde...
Elskov (28677) skrev:Jeg indrømmer gerne, at newz ville være kedeligere uden lingie. Og bedre uden terra. Lingie er i det mindste underholdende. Terra gentager bare sig selv gang på gang. Skal vi vædde med, der kommer en fatjoke nu?
Jeg kan kun grine af dig fatso...du er så tydelig buthurt! :D
Terra - Waiting for the "white knights"...
hvad er buthurt? butthurt har jeg hørt om, men det andet, det må være noget nyt noget fra Terras Verden. Sådan et show burde du faktisk lave. "Terras Verden". Så kan dine 3-5 fans give dig en "like" på youtube, og vi andre kan blive fri for at høre på dig herinde.
Men jeg kan ikke se, jeg er butthurt. Jeg kan godt lide Lingies fatjokes, selvom de er rettet mod mig. Tror bare det handler om, at de også skal være sjove, Henrik-bassemand.
Og den der "jeg kan kun grine af dig/jer *indsæt overbrugt fornærmelse* med en engelsk punchline, for det er åbenbart smart. Hvor tit bruger du ikke den? Du er lidt kedelig, Henrik.
Du er ham, der elsker at være hadet, men du kender kun én måde at gøre det på, og det er fandemig kedeligt i længden.
Men jeg kan ikke se, jeg er butthurt. Jeg kan godt lide Lingies fatjokes, selvom de er rettet mod mig. Tror bare det handler om, at de også skal være sjove, Henrik-bassemand.
Og den der "jeg kan kun grine af dig/jer *indsæt overbrugt fornærmelse* med en engelsk punchline, for det er åbenbart smart. Hvor tit bruger du ikke den? Du er lidt kedelig, Henrik.
Du er ham, der elsker at være hadet, men du kender kun én måde at gøre det på, og det er fandemig kedeligt i længden.
Elskov (28679) skrev:hvad er buthurt? butthurt har jeg hørt om, men det andet, det må være noget nyt noget fra Terras Verden. Sådan et show burde du faktisk lave. "Terras Verden". Så kan dine 3-5 fans give dig en "like" på youtube, og vi andre kan blive fri for at høre på dig herinde.
Ikke mere kedeligt end at læse dit bræ...ZZzzzZzzzzzz...
Elskov (28683) skrev:Har du ikke et dansk stavekursus, du skal til?
Det går ikke så godt for vores alle sammens Lille Henrik. Han er faldet tilbage og er nu en af de dårligste i hans klasse (selv Onklen klarer det bedre end ham, heck!), men jeg skal nok tage mig en snak med hans støttepædagog.
terracide (28674) skrev:Hvad er din adresse...så kan vi jo se om du tør slå?
Ligger det ikke op af trusler om vold?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.