mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Helligdage er lort, og burde afskaffes :)
...Der muligvis har tabt en 5000kr check på vej til arbejde.
...der overvejer om dette billede skal ud og sidde på fordøren.
SlettetBruger (28708) skrev:Helligdage er lort, og burde afskaffes :)
Hvis den er personligt udstedt til dig, så... TA-FUCKING-DA... betyder det ikke det store, da ingen andre kan indløse den.
Tak, det bliver 500 kroner i juridisk bistand.
Jeg vil godt stadig ha credit for den bedste fat-joke
Elskov (26412) skrev:... der fik at vide af pizzamanden i dag, at jeg er "majet smuk". Og pizzamænd lyver aldrig!
SlettetBruger (26414) skrev:Det siger han for at slippe levende væk :D
Når døren åbner og der står et ~0,1 tons depressiv kvindemenneske og sulter efter pizzamad... så er det med at blødgøre bæstet og komme væk inden man mangler en skulder.
;-*
SlettetBruger (28717) skrev:Jeg vil godt stadig ha credit for den bedste fat-jokeSlettetBruger (26414) skrev:Det siger han for at slippe levende væk :D
Når døren åbner og der står et ~0,1 tons depressiv kvindemenneske og sulter efter pizzamad... så er det med at blødgøre bæstet og komme væk inden man mangler en skulder.
;-*
njarh, lingu har fyret nogle bedre nogle af...
det kan selvfølgelig også være jeg bare synes det, fordi jeg ikke kan lide dig, I dunno...
Elskov (28716) skrev:skældsordene bliver vildere og vildere!
btw, caek, hvad skal du i weekenden? 8D
Eva, din fatsvage dørmåtte! Jeg skal hjem til de gamle :D
Elskov (28718) skrev:det kan selvfølgelig også være jeg bare synes det, fordi jeg ikke kan lide dig, I dunno...
http://www.iisretard.com/wp-content/plugins/rss-po...
Du ku' sgu da lissom bare have spurgt noget før, ik'. Du ved, sådan evt. før weekenden starter, og det gør den om fredagen hvis du spørger mig!
Kage - flot selvmål :)
Kage - flot selvmål :)
Men Eva!!!11! lol!
Der er summer parteh på skolen d. 3. juni, og impro dinner d. 4. hvis du vil med til det? :D Så skal du bare lige af med 20 kr. xD
Der er summer parteh på skolen d. 3. juni, og impro dinner d. 4. hvis du vil med til det? :D Så skal du bare lige af med 20 kr. xD
Kris (28726) skrev:Elskov:
Fik fjernet en knude fra brystet i mandags hvilket har resulteret i et dobbelt så stort utrolig blåt og ømt monsterboob !
av av av :O var det en farlig knude?
Caek of Doom (28728) skrev:Men Eva!!!11! lol!
oh yeah baby, I will put a cross in my calendar, yes not?
Daniel-Dane (28731) skrev:Hvad skal du så NÆSTE weekend, Cake? (;
Høgnilol og barshift.
Elskov (28730) skrev:oh yeah baby, I will put a cross in my calendar, yes not?
Yes. Skal jeg lægge de 20 kr. ud for dig? De skal gives d. 3., menhvis du er her på det tidspunkt behøver jeg vel ikke lægge ud.
Elskov (28730) skrev:
av av av :O var det en farlig knude?
Nej heldigvis endte det med bare at være sådan en fibroadenomer, men da den var temmelig stor valgte de at fjerne den alligevel og jeg var igennem fuld narkose og indgreb i mandags, men det har nu ikke været så slemt. :)
Caek of Doom (28733) skrev:Høgnilol og barshift.Elskov (28730) skrev:oh yeah baby, I will put a cross in my calendar, yes not?
Yes. Skal jeg lægge de 20 kr. ud for dig? De skal gives d. 3., menhvis du er her på det tidspunkt behøver jeg vel ikke lægge ud.
hmm jeg regner med at være der den 3., så det behøver du nok ikke.
Kris (28734) skrev:
Nej heldigvis endte det med bare at være sådan en fibroadenomer, men da den var temmelig stor valgte de at fjerne den alligevel og jeg var igennem fuld narkose og indgreb i mandags, men det har nu ikke været så slemt. :)
det var godt :)
Jeg ved ikke, hvordan man ellers kan tolke "stå i baren".Mort (28740) skrev:Det kommer an på hvilken side af baren man står på...
Daniel-Dane (28735) skrev:At stå i bar er overrated.
Jeg hjælper bare. :)
Elskov (28738) skrev:caek! :O må jeg komme næste weekend til høgnilol? :O
Jamen, vil du så både med til fest næste weekend og weekenden lige efter?
(ffs)
terracide (28743) skrev:Fordi arbejde på nissedage = flere penge...eller mere afspadsering.
Interessetimer her.
Fordi, jeg hader mine kollegaer åbenbart :S de er ihvertfald ikke glad for det. Sku ikke mit problem at de kun kan lide deres arbejde hvis de får penge for det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.