mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der siger: Niobe er da hende den seje rumpilot fra Matrix.... har i 'allerede' glemt det? :D
...der har samlet en PC for en ven, med Gigabyte MB+i7 920+3x3GB Ram og et Sapphire HD4890 VaporX. Nam nam, det kørte i første hug :D
(Win 7 ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til. Mindede uFATTEligt meget om Vista, med en masse 'click her hvis du vil....'. Næsten for mange steder at indstille de samme ting. Men det virker da :)
...der har samlet en PC for en ven, med Gigabyte MB+i7 920+3x3GB Ram og et Sapphire HD4890 VaporX. Nam nam, det kørte i første hug :D
(Win 7 ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til. Mindede uFATTEligt meget om Vista, med en masse 'click her hvis du vil....'. Næsten for mange steder at indstille de samme ting. Men det virker da :)
Tumleren (4050) skrev:..der fik navnet fra cs-clanen 'umlerne' med Mumleren, Bumleren, Humleren, Gumleren, Fumleren og så kom jeg til, med Tumleren. Så har det ligesom bare hængt ved
...der fik sit nick på en lignede måde...bare med de 4 elementer:
Areo
Ignis
Aqua
Terra
..alt efter forskellene i vores spillestil...
...der siger til Clauzii: When u go Windows 7, u never go back!--- Ved godt det ikke rimede :P
Men sid med det i en uge eller to, hvis du ikke synes at du mærker forskel så prøv at gå¨tilbage til Vista. Så VIL du mærke det!
Ellers må du lige spørge folk hvad de synes om det... Jeg tror at der er rigtig mange herinde der er blevet rigtig glad for 7'eren incl mig selv. :D
Jeg havde engang et lame name da jeg spillede, jeg vil ikke engang udtale det! Men folk tiltalte mig sådan, så jeg brugte det.
Nu hedder jeg Maybleed in game :)
Men sid med det i en uge eller to, hvis du ikke synes at du mærker forskel så prøv at gå¨tilbage til Vista. Så VIL du mærke det!
Ellers må du lige spørge folk hvad de synes om det... Jeg tror at der er rigtig mange herinde der er blevet rigtig glad for 7'eren incl mig selv. :D
Jeg havde engang et lame name da jeg spillede, jeg vil ikke engang udtale det! Men folk tiltalte mig sådan, så jeg brugte det.
Nu hedder jeg Maybleed in game :)
...der fik sik nick fra sin figur i dette spil. Gnarfsan er en "japanisering" af gnarf. Og det er altid ledigt, sjovt nok :P
NioBe (4055) skrev:...der er kommet hjem fra årets første shopping tur, der varede hele 30 min!! :-O
...der siger god pige, der kan lave en kort shoppingtur :D
...der sidder og indtager en roastbeef/bacon/tomat sandwich, lavet af hjemmelavet roastbeef af oksemørbrad.
...mmm!
...mmm!
...der lige har sagt:
"Er du dum eller hvad?"
..til en fremmede kælling i toget, der mente at hun uden pladsbillet skulle komme og rulle "gardinet" op så solen skinende ind på min skærm...og blev fornærmet da jeg pegede på mine hørebøffer da hun whinede op...og blev så sur hende og hendes hjernedøde veninde skred...pure Win-Win...
"Er du dum eller hvad?"
..til en fremmede kælling i toget, der mente at hun uden pladsbillet skulle komme og rulle "gardinet" op så solen skinende ind på min skærm...og blev fornærmet da jeg pegede på mine hørebøffer da hun whinede op...og blev så sur hende og hendes hjernedøde veninde skred...pure Win-Win...
...der reklamerer for Chipsguiden.dk nyhedsbrev...
Jeg giver jer lige en halv time til at melde jer til, så ryger ugens nyhedsbrev afsted.
Jeg giver jer lige en halv time til at melde jer til, så ryger ugens nyhedsbrev afsted.
... der lige har gjort rent i Almas bur.... for fanden det var besværligt... nu trænger jeg til at slappe af med noget L4D. Nogen der vil joine? xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.