mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (44107) skrev:... der har Sun Lolly
Screw you.
Der har fyraftensøl ventende derhjemme i køleskabet, til når den unge M910q kommer forbi.
ØL ØL ØL
Jakob Jakobsen (44109) skrev:...der ser din Sun Lolly og forhøjer med Champagnebrus.
...der ser din Champagnebrus og "forhøjer" med et glas halvkoldt vand fordi jeg er på diæt :-(
SlettetBruger (44101) skrev:Hvordan går det med ryggen egentlig?
Det går ok med den, kan dog stadig ikke dreje hovedet helt så langt om som jeg kunne før, og har også nogle problemer med hovedpine... synes dog generelt det går godt i forhold til hvor meget jeg havde brækket
Jeg tager MiniSnøvs under armen og tager hjem til Sysser for at æde burgere og drikke os stive, før vi skal ud i verden og høre musik.
Det er altid onkel Ignota, der ender med at være mest stiv og usammenhængende, så i dag vil jeg prøve at se, om jeg kan følge de andres tempo uden at dø af tørst.
Det er altid onkel Ignota, der ender med at være mest stiv og usammenhængende, så i dag vil jeg prøve at se, om jeg kan følge de andres tempo uden at dø af tørst.
Magten (44113) skrev:...der synes TV2 Play appen til WP er mega lækker :D
...Der ikke kan finde dén app :S Kun tv2 newz og tekst tv
LinguaIgnota (44115) skrev:Jeg tager MiniSnøvs under armen og tager hjem til Sysser for at æde burgere og drikke os stive, før vi skal ud i verden og høre musik.
Hva ska i nu høre for noget homo disko? Og drik en slurk portvin på mine vegne!
.. Der føler at hans IT kundskaber er ligegyldige når han ikke engang kan få SNES til at virke i Chrome.
Havde ellers hørt at det var det nye sort og det de unge vil ha!
Havde ellers hørt at det var det nye sort og det de unge vil ha!
Drop chrome og brug Opera.
Chrome søger bare på google, ikke?
I så fald, brug en anden browser til at indsætte koden.
Drop chrome og brug Opera.
Chrome søger bare på google, ikke?
I så fald, brug en anden browser til at indsætte koden.
Jeg er med Magten her.
...Der lige har spenderet 15min på at lokalisere et par G-strenge som var gemt i min lejlighed (min kammerat fandt og gemte dem engang for noget tid siden) - tænkte det var smart at have ude af huset når nu den står på dame-besøg i morgen
Edit, nå, ejeren er ikke hjemme idag -.-
Gemmeleg igen.
...Der lige har spenderet 15min på at lokalisere et par G-strenge som var gemt i min lejlighed (min kammerat fandt og gemte dem engang for noget tid siden) - tænkte det var smart at have ude af huset når nu den står på dame-besøg i morgen
Edit, nå, ejeren er ikke hjemme idag -.-
Gemmeleg igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.