mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der lige kommer med en anmeldelse af bolcherne fra Chilihouse DK
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Bolcherne er ligeså stærke som de fra barfodsslik (Dem JJ snakkede om, har haft side by side comparisson)
Jeg har haft epic fun ud af at have dem stående i en skål på mit bord, nogen brugere spørger sjældent før de tager. Typisk går det lige et bar synk af savl før halsen er radioaktiv, så det passer gerne med at folk når ud på gangen før de begynder at kaste op - det har vi sku grint meget af.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Bolcherne er ligeså stærke som de fra barfodsslik (Dem JJ snakkede om, har haft side by side comparisson)
Jeg har haft epic fun ud af at have dem stående i en skål på mit bord, nogen brugere spørger sjældent før de tager. Typisk går det lige et bar synk af savl før halsen er radioaktiv, så det passer gerne med at folk når ud på gangen før de begynder at kaste op - det har vi sku grint meget af.
HrJakobsen (47047) skrev:
Jeg forstår at jeg aldrig bliver kristen.
Hun siger at hun tror på alt i biblen og jeg har lidt svært ved at tage det seriøst.
Bare fyr spørgsmålet om blodskam af...
Dig: Det startede med Adam og Eva ... right?
Kristne person: Ja, det har du ret i.
Dig: Og de fik to børn - Kain og Abel ... right?
Kristne person: Jo, lige netop!
D: Og Kain slog Abel ihjel, eller omvendt... Der var i hvert fald kun en søn tilbage ... riiiight?
KP: Jo, lige netop! Du har forstået biblen!
D: Fair nok ... Hvor kom alle de andre mennesker så fra? Eva var den eneste kvinde = INCEEEEEST!
KP: ?????
D: PROFIT!!!
Vossen (47050) skrev:... der for første gang rigtigt bruger en torrent og jeg seeder endda! Alle skal have adgang til Black Mesa! :)
Næh! Så har du hentet fra mig :D
... der gerne vil spørge Eva og Mille om følgende:
Da I er de eneste kvinder på det dersens Interwebz, så bliver vi nødt til at spørge jer:
VIL to piger på 16 tage skade af at dyrke sex med en smuk/lækker mand på 27?
HVOR MEGET har de taget skade hvis de bagefter akten praler med det?
HVEM er den skyldige hvis de to piger afpresser manden?
(Reference tråd)
Da I er de eneste kvinder på det dersens Interwebz, så bliver vi nødt til at spørge jer:
(Reference tråd)
Thoroughbreed (47057) skrev:Eva og Milleeee!!
(Reference tråd)
... der lige informerer Thoroughbreed om at dette er "Jeg er ham..."-tråden og ikke "Tråden til dumme spørgsmål".
Hånter (47058) skrev:... der lige informerer Thoroughbreed om at dette er "Jeg er ham..."-tråden og ikke "Tråden til dumme spørgsmål".
Happy now? -.-
Hvis min hukommelse ikke svigter mig så er det først senere i biblen, at gud lægger restriktioner på menneskelige evner såsom reproduktion, og alder.
Så "Incest" eksisterede ikke, og da mennesker den gang kunne blive mange 100 år gamle var det jo masser af tid til at skyde børn ud.
Først efter Noah's ark lavede gud en alders restriktion på 120 år.
:-) Lrn2Bible før du diskutere med kristne ^^ jeg taler af bitter erfaring.
Så "Incest" eksisterede ikke, og da mennesker den gang kunne blive mange 100 år gamle var det jo masser af tid til at skyde børn ud.
Igen snakker du om ting du ikke ved noget om, men det kan jo ikke overraske...
1. Mosebog kap. 5 skrev:v3 Da Adam havde levet 130 år, fik han en søn, der lignede ham og var et billede af ham. Ham kaldte han Set. v4 Efter at Adam havde fået Set, levede han i 800 år og fik sønner og døtre.
SlettetBruger (47061) skrev:Hvis min hukommelse ikke svigter mig så er det først senere i biblen, at gud lægger restriktioner på menneskelige evner såsom reproduktion, og alder.
Fair nok - det har aldrig interesseret mig, men uanset hvad, så er det vel incest? Hvis det starter med Adam og Eva (Eller Noah og hans kone?) - så må man vel før eller siden knalde med sin søster? Right?
Fjolle (47062) skrev:#56
Jeg er ikke helt med? Prøver du at være sjov, eller flamebait?
Thoroughbreed (47063) skrev:så er det vel incest?
Jep, men det er der ingen regler imod i det gamle testamente, der skal du spole længere ud i fremtiden før gud har noget imod det. ^^
Med undtagelse af visdom var mennesker 'perfekte' dengang (Før gud downgradede os) Så birth -defects var ikke et issue.
SlettetBruger (47064) skrev:Jep, men det er der ingen regler imod i det gamle testamente, der skal du spole længere ud i fremtiden før gud har noget imod det. ^^
Med undtagelse af visdom var mennesker 'perfekte' dengang (Før gud downgradede os) Så birth -defects var ikke et issue.
Meh ... Der er åbenbart nogen der har stillet det spørgsmål før - og så fået redigeret den store bog ^_^
- Det virkede sidst Jehova kom og bankede på døren ... De vidste ikke hvad de skulle svare, og smuttede = win
Thoroughbreed (47066) skrev:... der er mega snottet >_<
Du er snottet, jeg har ondt i halsen.
èn ting vi har haft tilfælles på det seneste er et besøg af Vossen -.-
Den hund!
SlettetBruger (47067) skrev:Du er snottet, jeg har ondt i halsen.
èn ting vi har haft tilfælles på det seneste er et besøg af Vossen -.-
Den hund!
SlettetBruger (47067) skrev:har haft tilfælles på det seneste er et besøg af Vossen -.-
SlettetBruger (47067) skrev:Vossen -.-
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81...
csstener (47071) skrev:så er vi 2
Me three!...
...
... der forøvrigt lige vil informere iOS brugere om at iOS6 bliver frigivet her om godt 10 minutter (kl 19 dansk tid)
... der er træt af at Q og W sidder ved siden af hinanden (CMD+Q = quit, CMD+W = luk tab (er det forøvrigt ikke også sådan i Windows?))
... der er træt af når jeg lukker Firefox ved en fejltagelse, og skal åbne alle mine 62 tabs igen >_<
... der er træt af når jeg lukker Firefox ved en fejltagelse, og skal åbne alle mine 62 tabs igen >_<
Jo, selvfølgelig gør den det :) Det tager bare 20-25 sekunder at loade dem + der er to youtube-tabs som begynder at afspille :D
Jo, selvfølgelig gør den det :) Det tager bare 20-25 sekunder at loade dem + der er to youtube-tabs som begynder at afspille :D
Qw_freak (47077) skrev:..Der har fundet overblik over dagens XKCD...
http://xkcd-map.rent-a-geek.de/#4/8.75/21.01
could not connect to remote server :(
...der er lidt stolt.
...der har hjulpet sin ældste tøs i matematik (8. klasse).
På trods af at hele klassen er næsten et helt år bagud, grundet en meget dårlig matematiklærer sidste år, og en lærer i år der absolut ikke har kunnet trække dem op på niveau, fik hun 49,5 ud af 50 opgaver i hendes prøve rigtigt.
Flere ting i opgaven havde de aldrig haft om i skolen, så som eksponenter, tesselation og basale regneregler så som multiplicere og dividere, før addere og subtrahere.
Hun fik som den eneste i klassen 12.
...der har hjulpet sin ældste tøs i matematik (8. klasse).
På trods af at hele klassen er næsten et helt år bagud, grundet en meget dårlig matematiklærer sidste år, og en lærer i år der absolut ikke har kunnet trække dem op på niveau, fik hun 49,5 ud af 50 opgaver i hendes prøve rigtigt.
Flere ting i opgaven havde de aldrig haft om i skolen, så som eksponenter, tesselation og basale regneregler så som multiplicere og dividere, før addere og subtrahere.
Hun fik som den eneste i klassen 12.
Jakob Jakobsen (47082) skrev:tesselation
Medmindre at det er et fancy ord for noget andet - så har jeg ikke engang lært om det i HTX o_O
Thoroughbreed (47056) skrev:HrJakobsen (47047) skrev:
Jeg forstår at jeg aldrig bliver kristen.
Hun siger at hun tror på alt i biblen og jeg har lidt svært ved at tage det seriøst.
Bare fyr spørgsmålet om blodskam af...
Dig: Det startede med Adam og Eva ... right?
Kristne person: Ja, det har du ret i.
Dig: Og de fik to børn - Kain og Abel ... right?
Kristne person: Jo, lige netop!
D: Og Kain slog Abel ihjel, eller omvendt... Der var i hvert fald kun en søn tilbage ... riiiight?
KP: Jo, lige netop! Du har forstået biblen!
D: Fair nok ... Hvor kom alle de andre mennesker så fra? Eva var den eneste kvinde = INCEEEEEST!
KP: ?????
D: PROFIT!!!
Jeg prøvede men svaret var som forventet. "Det blev først forbudt senere." Men de var helt enige i at det var incest og sex før ægteskabet.
Thoroughbreed (47083) skrev:Jakob Jakobsen (47082) skrev:tesselation
Medmindre at det er et fancy ord for noget andet - så har jeg ikke engang lært om det i HTX o_O
Yea. Det er noget nintendo-nørder snakker om på Neogaf. Ellers havde jeg aldrig hørt det. Og jeg har trods alt modtaget det meste matematik-undervisning man kan i Danmark.
... der virkelig ikke kan vente til at jeg kan få en Asus Transformer Book! Endelig, en kombi-bærbar/tablet ala Asus Transformer Prime med x86 CPU! Nej, Surface er ikke god nok. Den kan stå, men med den billederamme holder på bagsiden, så bliver den da elendig at have stående f.eks. i skødet eller på en blød/ustabil overfalde.
... der fik løst problemet
Pilen til full-screen manglede (prøvede næsten alt) - kom dog i tanken om CTRL+CMD+F = full-screen ... Det virkede, og nu er knappen der igen ó_Ò
Hello Siri
- Hi Jan
Define 'Apple'
- A sometimes red, sometimes green and sometimes yellow fruit
o_O
Anyhow, det virker nu, tak for hjælpenVoss Yvonne!
Hello Siri
- Hi Jan
Define 'Apple'
- A sometimes red, sometimes green and sometimes yellow fruit
o_O
Anyhow, det virker nu, tak for hjælpen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.