mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://peecee.dk/uploads/092012/20120930_001157.jp...
... som er til en fest, hvis dansegulv er blevet ødelagt.
(Personerne er tilstrækkeligt sløret for at beskytte deres privatliv.)
... som er til en fest, hvis dansegulv er blevet ødelagt.
Jo, det var det sikkert!
Jo, det var det sikkert!
Daniel-Dane (47455) skrev:http://peecee.dk/uploads/092012/20120930_001157.jpg
... som er på Blue Oyster Bar til en fest,hvis dansegulv er blevet ødelagt.
win8"your produckt key does not work"(det er en beta) *klikker buy a new one* "sory you cant buy a key right now" -__- bitches
...Der på Falling Skies S01 Disc 1 fandt et afsnit der ikke lå med de andre, det er så første afsnit på Disc 2 :s (afsnit 5)
...der er jævnt utilfreds med sin bank
Ringede til dem d. 7/9 og bad dem betale mit billån ud med penge fra en anden af mine konti, det ville de så gøre d. 11/9.
Nu er jeg så lige inde for at tjekke løn og så har jeg stadig et billån - og der er lige lagt renter oven i..
http://peecee.dk/uploads/092012/Unavngivet.JPG
Ringede til dem d. 7/9 og bad dem betale mit billån ud med penge fra en anden af mine konti, det ville de så gøre d. 11/9.
Nu er jeg så lige inde for at tjekke løn og så har jeg stadig et billån - og der er lige lagt renter oven i..
Ronson (47460) skrev:...der er jævnt utilfreds med sin bank
Hvordan kan det være at en nørd som dig ikke bruger netbank til den slags, i stedet for at ringe til banken og bede dem om at udføre en opgave som de tydeligvis ikke er kompetente nok til?
Daniel-Dane (47463) skrev:Don't do it!
Bare rolig, jeg har kun våben i computerspil >___________<
Mort (47464) skrev:Havde du ikke lige scoret, til en koncert?
Så burde det her da være dig.
Eh, jo, men det viste sig at han havde noget kørende med en anden, og de er kærester nu.
Jeg aner intet om økonomi og slet ikke om hvordan banker virker.. Jeg ved jo ikke om en magisk låne-maskine stopper mine indbetalinger og alt muligt hvis min lånekonto går i nul.Mort (47465) skrev:Hvordan kan det være at en nørd som dig ikke bruger netbank til den slags, i stedet for at ringe til banken og bede dem om at udføre en opgave som de tydeligvis ikke er kompetente nok til?
Så jeg ringer til dem for at få dem til det. Det kunne jo umuligt gå galt..
Så nu har de lovet mig at "filialchefen" (hvorfor?) ringer til mig i morgen.
Elskov (47469) skrev:Fucking lorteøje. Det gør ondt, klør og er hævet ò.ó Der står på google, at bygkorn går væk efter 1-2 uger. Der er kun gået to dage, og jeg er ved at blive vanvittig...
Det lindrer smerten hvis du tager isklumper og putter i en frysepose, binder knude på, putter posen i en sok og så presser sokken op mod øjet. Sokken er der som isolerende lag for at forhindre at det bliver så koldt at du får forfrysninger.
Jeg har haft smertefuld øjenbetændelse nok gange til at vide at det er et helvede når ens øjne gør ondt.
Ronson (47468) skrev:Jeg aner intet om økonomi og slet ikke om hvordan banker virker.. Jeg ved jo ikke om en magisk låne-maskine stopper mine indbetalinger og alt muligt hvis min lånekonto går i nul.
Hvis du ikke ved hvordan netbank virker, så vil du være handicappet resten af livet. Du vil nok have stor gavn af at prøve netbanken og så gå ned i banken (Eller ringe til netbankens support) og stille dumme spørgsmål til hvordan alting virker.
Hvis du altid er afhængig af banken vil du nok tit opleve at de ikke har særligt meget styr på hvad de gør.
Problemet ligger vel nærmere i at man har en aftale med banken om at betale et beløb over et antal måneder. Hvad sker der med de overførsler hvis man betaler hele lånet ud selv? Opdager banken automatisk at mit lån er betalt ud og får lukket ned for alt hvad der måtte hænge sammen med det?Mort (47474) skrev:Hvis du ikke ved hvordan netbank virker, så vil du være handicappet resten af livet. Du vil nok have stor gavn af at prøve netbanken og så gå ned i banken (Eller ringe til netbankens support) og stille dumme spørgsmål til hvordan alting virker.
Hvis du altid er afhængig af banken vil du nok tit opleve at de ikke har særligt meget styr på hvad de gør.
Jeg har oplevet nok fejl i banker til at jeg ikke ville betale et lån ud før tid uden at inddrage banken.
watMort (47474) skrev:Hvis du ikke ved hvordan netbank virker, så vil du være handicappet resten af livet. Du vil nok have stor gavn af at prøve netbanken og så gå ned i banken (Eller ringe til netbankens support) og stille dumme spørgsmål til hvordan alting virker.
Jeg bruger da netbank. Jeg har to faste overførsler hver måned til lånet, og jeg skal være sikker på at begge stopper og at de er opmærksomme på at lånet er betalt ud mht. pant i bilen og what not.
Prøv evt. at læse mit indlæg igen.
edit: ja, det gik magten jo så også skrevet..
...Der har skiftet til månedslig betaling på Licens. Det der halvårlige smæk på er bare for meget -.-
Fuck Licens.
Fuck Licens.
Mort (47473) skrev:Det lindrer smerten hvis du tager isklumper og putter i en frysepose, binder knude på, putter posen i en sok og så presser sokken op mod øjet. Sokken er der som isolerende lag for at forhindre at det bliver så koldt at du får forfrysninger.
Jeg har haft smertefuld øjenbetændelse nok gange til at vide at det er et helvede når ens øjne gør ondt.
Jeg er ikke så vild med tanken om noget frossent på øjet (jeg ved godt, der er en sok omkring, but still), men det kan være jeg prøver det alligevel :)
Jakob Jakobsen (47478) skrev:...der Dexter og hjemmelavet pizza!
...der synes JJ fik en god idé
...der Dexter og hjemmebragt pizza
Magten (47488) skrev:...der hader kollegaer der mener de skal holde øje med mine mødetidspunkter...
....der hader at møde tideligt ind og opdage at ham der møder tideligst ind ikke er der, også skal overtage hans arbejde. Især når det forgår over flere dage.
Jeg møder ind halv time senere end ham btw.
Magten (47490) skrev:Hvis det er så lang tid og det går udover andre så er jeg enig :)
Har bare en kollega der altid kommenterer hvis jeg kommer 5-10 minutter for sent. På det tidspunkt hvor jeg møder rammer det dog ikke nogen.
Ja, fuck det om det er 5-10 min... Jeg kan gøre det selv med tog, bus ect...
Men mht min kollega så, snakker vi om MEGET derover. Det er pisse irreterende! Flot og han er først ankommet nu.....
Gøt det selv ved min kollega i nye og næ (mere end ugentligt) Men problemet er her også at det ikke dur at komme 8 minutter over 8 når vedkommende har telefon-tjansen fra kl 0800.
Ronson (47494) skrev:I har det hårdt..... Jeg havde 31 vagtkald i weekenden.
Nej egentlig ikke, men det betyder bare ikke at manden er på sin pind og hjælper som han skulle.... I stedet skal vi sidde i et proppet larmene s-tog...whatever... om morgenen, og råbe ind i telefonen og ikke kan høre en skid af hvad folk siger. Og teknisk set ikke kan være til nogen hjælp udover de må vente om ca 30 min for så er vi inde på pinden.
Men det er vel netop dit arbejde.Ronson (47494) skrev:I har det hårdt..... Jeg havde 31 vagtkald i weekenden.
Hvis man får vagtkald fordi andre ikke kan finde ud af at møde til tiden så er det da irriterende.. Og ikke mindst giver det dårlig service overfor dem der ringer da man oftest ikke vil være klar på det.
...der har optimeret GPO'er hos en kunde hele morgenen, så nu gør de rent faktisk det man ville have dem til..
Det har vi også kunder der gør.. De finder hurtigt ud af det ikke er gratis at få resat sit password kl 3 søndag nat fordi de lige skal tjekke mail :PRonson (47497) skrev:Sandt, jeg er bare lidt muggen over at mange af dem ikke som sådan er vagtkald.. Men det finder de nok ud af efterhånden som fakturaerne dumper ind.
...der har fået sin løn!
Btw Thoroughbreed, har modtaget penge for forsendelse, glemte jeg vist at give dig besked om :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.