mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ham min kollega der fik tæv af de udlænginge i bil. Har haft overtryk i hovedet efter overfaldet. I morges blev trykket så 'frigivet' i form af væske der løb i store mængder ud af ørene. O.O skræmmende feature.
SlettetBruger (47551) skrev:Ham min kollega der fik tæv af de udlænginge i bil. Har haft overtryk i hovedet efter overfaldet. I morges blev trykket så 'frigivet' i form af væske der løb i store mængder ud af ørene. O.O skræmmende feature.
Ad ad ...
apkat (47549) skrev:OxxY (47548) skrev:... der undrer sig over i alle sammen kender så mange dumme mennesker!
Alle kender vel dumme mennesker, og hvis ikke man kender nogen så er det nok fordi...
har har ...
SlettetBruger (47551) skrev:Ham min kollega der fik tæv af de udlænginge i bil. Har haft overtryk i hovedet efter overfaldet. I morges blev trykket så 'frigivet' i form af væske der løb i store mængder ud af ørene. O.O skræmmende feature.
Nice! Er der video af det?
Der var en del der stod og tog billeder af det (altså tilskuere der ikke turde hoppe ind og hjælpe) Men ingen ord om video.
Det var kl 22 på en af Esbjergs mest trafikkerede veje :S
Edit. Eller mente du video af vand-udflåd.
Det var kl 22 på en af Esbjergs mest trafikkerede veje :S
Edit. Eller mente du video af vand-udflåd.
SlettetBruger (47555) skrev:Edit. Eller mente du video af vand-udflåd.
This.
Jeg er ikke interesseret i at se folks ulykke.
Sorry.
Men hans kone siger det blot var et miks af vand og ørevoks i en god mængde (Nok til at kune løbe i en god strøm ned af siden af ansigtet)
Men hans kone siger det blot var et miks af vand og ørevoks i en god mængde (Nok til at kune løbe i en god strøm ned af siden af ansigtet)
i det mindste så giver de ikke alle andre skylden(som cykelrytere plerger at gøre) så syndes vi skal lade den der diskution lægge til en anden gangSlettetBruger (47559) skrev:Hvorfor kan de lære det? alle ved da at cyklister er hævet over samtlige færdselsregler.
csstener (47560) skrev:i det mindste så giver de ikke alle andre skylden(som cykelrytere plerger at gøre) så syndes vi skal lade den der diskution lægge til en anden gang
http://lokalavisen.dk/blodig-cykelrytter-saa-skalperet-ud-efter-lastbilulykke-/Sjaelland-Politi/20121003/artikler/121009706/1265?ref=eblister112 skrev:"Vi har nok selv en stor del af skylden," siger Ole Jensen.
Efter hvad jeg har hørt, så kommer de cyklende ved siden af hinanden og med flere cyklister i den modsatte vejbane i et uoverskueligt sving.
Alligevel vil de ikke påtage sig hele skylden.
Hvis vi antager at de må fylde en vejbane, altså ligeså meget som en bil. Så vil de jo automatisk ligge lidt på den forkerte vejbane hvis det er en landevej.
Uanset hvad de har nok fyldt hele vejen :P
Uanset hvad de har nok fyldt hele vejen :P
Oh well, så længe du har råd til Bone's, fødselsdag i Kolding og Aalborg Metal Festival, så' det jo bare fint :D
Har ondt af bilisten http://ekstrabladet.dk/112/article1838763.ece
apkat (47574) skrev:Har ondt af bilisten http://ekstrabladet.dk/112/article1838763.ece
Der er godt nok taget hensyn til de langsomme. Alting bliver jo gentaget 2-3 gange!
...Der mødte m910q på Tanken igår, sammen med én der lignede Ronson.
...Hvis kæreste ikke var glad da hun fandt ud af at jeg havde fortalt at vi var 'Nede for at købe reservedele' imens jeg pegede på hylden med bind.
...Der kan fortælle at det slet ikke gør så ondt at få kylet en pakke bind i fjæset.
...Hvis kæreste ikke var glad da hun fandt ud af at jeg havde fortalt at vi var 'Nede for at købe reservedele' imens jeg pegede på hylden med bind.
...Der kan fortælle at det slet ikke gør så ondt at få kylet en pakke bind i fjæset.
...der tror at hun er blevet at en trænings idiot.
...der er blevet syg, men siger til sige selv. "I dont care!!! Jeg skal træne, om så snotten hænger så meget ud af fjæset på mig og rammer de andre mennesker når jeg kaster hovede og krop rundt til dans!! JEG SKAL TRÆNE! UWAAARH!!!"
...der er blevet syg, men siger til sige selv. "I dont care!!! Jeg skal træne, om så snotten hænger så meget ud af fjæset på mig og rammer de andre mennesker når jeg kaster hovede og krop rundt til dans!! JEG SKAL TRÆNE! UWAAARH!!!"
Begive sig syg ud i blandt mennesker, især i trænningscentre hvor folk nærmest indånder andres ånde..
Seems responsible.
Seems responsible.
Du sætter en bølge af sygdomme igang der kommer tilbage til dig når du er rask... det er jeg sikker på ;D
SlettetBruger (47581) skrev:Du sætter en bølge af sygdomme igang der kommer tilbage til dig når du er rask... det er jeg sikker på ;D
Bliver man ikke imun over præcis den streng af virus/bakterien man allerede har haft?
Du må være meget social :-) Det er godt som skidt.
Et forsøg viste engang at 90% bliver inficeret hvis de kommer i kontakt med vira, uanset imunforsvar, temperatur og luftfugtighed.
Så du skal ikke blame imunforsvaret, men istedet andre mennesker der går ud i byen og smitter andre, altså typer som dig selv ;D
Samme forsøg viste iøvrigt at man 25% af de gange man bliver inficeret, vil man ikke vise nogen major symptomer.
Et forsøg viste engang at 90% bliver inficeret hvis de kommer i kontakt med vira, uanset imunforsvar, temperatur og luftfugtighed.
Så du skal ikke blame imunforsvaret, men istedet andre mennesker der går ud i byen og smitter andre, altså typer som dig selv ;D
Samme forsøg viste iøvrigt at man 25% af de gange man bliver inficeret, vil man ikke vise nogen major symptomer.
SlettetBruger (47586) skrev:Så du skal ikke blame imunforsvaret, men istedet andre mennesker der går ud i byen og smitter andre, altså typer som dig selv ;D
Jeg vil nu mere skyde på at det er vores fiiiine defekte Aircon der gør mig syg. Hvis vores aircon kunne snakke, så ville den sige: "Nu er der for koldt, vaarrrrmt, meget varrrmt. Koldt!! Mere varrrrmme! Iskrystaller, iskrystaller, FRYS! Tropeklima, yey!"
Samtlige teknikere kan ikke se problemet, "For den køre jo!", men de sidder her ikke hele dagen og bliver udsat for alt for meget varme eller alt for koldt med gennemtræk heledagen lang.
Thoroughbreed (47588) skrev:... der nægter at tro på myten "Du bliver syg af at sidde i træk"
Du skal ikke nægte noget.
Sygdom kommer af vira og bakterier, de dukker ikke bare magisk op af intet fordi det er koldt.
dog dét med aircon. er at de øger mængden af earosoler i luften, hvilket kan øge chancen for at blive smittet da der så er flere partikler til at transportere vira rundt. men det kræver stadig en smitte-kilde.
Ronson (47589) skrev:wat
Stor fyr med en sjov paraply og huller i tøjet.
Det var lidt ligesom at se Totoro-scenen med bus-stoppestedet. lille M9 og store Ronson-klon.
SlettetBruger (47591) skrev:dog dét med aircon. er at de øger mængden af aerosoler i luften
Den der sætter jeg lige i 'måske' bunken.
Mener bestemt at det var sådan myten gik på. Men har ikke lige fundet noget på det.
Edit, jo, jo
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21144265
Et mis-vedligeholdt Air-con kan godt være en bakterie-kilde.
"Even during cold months, if the air-conditioning system works properly, people remain the main source of bacterial aerosol in offices"
Mort (47593) skrev:Har vi ikke allerede (Gentagende gange) haft diskussionen omkring det at blive syg af at blive kold ?
Jo. Vi burde lave en sticky tråd
Mort (47593) skrev:Har vi ikke allerede (Gentagende gange) haft diskussionen omkring det at blive syg af at blive kold ?
http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/bliver-man-f...
Læg mærke til domænet, det må derfor være den endegyldige sandhed.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.