mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der godt gad vide hvorfor computeren nu pludselig ikke gider boote efter en frisk installation >_<
Hånter (48302) skrev:Fejl 40.
Hvis "40." betyder "det er ikke en Mac" - så tror jeg at du har ret ... Dåmme computer!
...der godt kunne finde på at købe en eller to HP ProLiant MicroServer N40L.. Kan bare ikke finde nogen der har kørt Hyper-V 2012 på den, kun 2008R2 :(
Mnc (48308) skrev:Vosse, kan du så fjerne det der Yvonne gøjl... Du rykker datoen ned på en ny linie, når dit nick er så langt. :D
Undskyld, bedre?
Det er ikke RAM jeg er bekymret for, det er processor styrken, det er ikke ligefrem verdens hurtigste. Tror ikke du skal håbe på 6 maskiner på en (måske heller ikke 3), altså med mindre det er 3-6 gange Linux uden GUI, så kan det måske nok gå. :)
EDIT:
Hos Passmark får N40L 970 points og min E-350 får 786 points, begge er dual-core. Hvis Windows kører og jeg smider en Ubuntu i VirtualBox, så bliver min computer meget ked af det.
Det har du ret i. 3 stks kørene af gangen ville være fint, alle Windows Server 2012 men kun 1 med GUI :)Vossen, der ikke længere må hedde Yvonne fordi Mnc synes det er for langt (48310) skrev:Det er ikke RAM jeg er bekymret for, det er processor styrken, det er ikke ligefrem verdens hurtigste. Tror ikke du skal håbe på 6 maskiner på en (måske heller ikke 3), altså med mindre det er 3-6 gange Linux uden GUI, så kan det måske nok gå. :)
Performance er som sådan ikke SÅ vigtigt, det er kun til test :)
Mnc (48308) skrev:Vosse, kan du så fjerne det der Yvonne gøjl... Du rykker datoen ned på en ny linie, når dit nick er så langt. :D
Det gjorde
... der er skræmt over hvor god Picasas ansigtsgenkendelse er o_O
Jeg har to niecer, 5 og 3 år gamle ...
DEN KAN SE FORSKEL PÅ BABYBILLEDER?! Det kan JEG ikke engang o_O
Jeg har to niecer, 5 og 3 år gamle ...
DEN KAN SE FORSKEL PÅ BABYBILLEDER?! Det kan JEG ikke engang o_O
Thoroughbreed (48314) skrev:DEN KAN SE FORSKEL PÅ BABYBILLEDER?! Det kan JEG ikke engang o_O
Hvordan ved du så at Picasa gætter rigtigt?
Daniel-Dane (48316) skrev:http://i.ytimg.com/vi/S1YwqlXstwc/0.jpg
http://www.trainweb.org/crts/Images/cr4132a.jpg
...der har fundet grunden til vores testmiljø på jobbet kørte så langsomt.. Der var lige en idiot der mente det var en god ide at smide 8x SETI@Home VM's op som brugte alt CPU. Efter jeg slettede hans VM's faldt CPU load fra 80 GHz (ud af 82) til 2 GHz.
Fanme utroligt folk skal ødelægge det for andre med så noget pis.
Fanme utroligt folk skal ødelægge det for andre med så noget pis.
HrJakobsen (48320) skrev:... der har opgraderet sit Windows 8 Release Preview til Windows 8 Pro for 119 kr!
Hvor?
SlettetBruger (48324) skrev:HrJakobsen (48320) skrev:... der har opgraderet sit Windows 8 Release Preview til Windows 8 Pro for 119 kr!
Hvor?
www.windowsupgradeoffer.com
...Der skal til Netparty med Svigerfar i aften/nat.
Bedste måde at lave Fader Svigersøn Bonding når hans ryg ikke tillader andet.
Ham og hans kammersjukker plejer at game lidt UT (den rigtige) Det var jeg mester i engang.. They will never know what hit 'em.
Bedste måde at lave Fader Svigersøn Bonding når hans ryg ikke tillader andet.
Ham og hans kammersjukker plejer at game lidt UT (den rigtige) Det var jeg mester i engang.. They will never know what hit 'em.
SlettetBruger (48328) skrev:Ham og hans kammersjukker plejer at game lidt UT (den rigtige)
Er det fra Steam? Eller fra CD?
Har haft problemer med at UT (fra Steam) kørte i den forkerte hastighed.
apkat (48333) skrev:http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/motion/ECE1792217/fagfolk-angriber-laege-moderne-loebesko-er-ikke-fup/
Porre
Er ikke sikker på hvad jeg skal sige her.
"Sælgere af sko siger sko ikke er skadelige"
Jeg stoler mere på Harvard end dog
http://www.barefootrunning.fas.harvard.edu/
Det er dog alt sammen irrilevant. Det det handler om er at der ikke er beviser for at tykke sko hjælper overhovedet :P så er det ligegyldigt at der ikke er beviser for det modsatte,
SlettetBruger (48336) skrev:Jeg stoler mere på Harvard end dog
http://www.barefootrunning.fas.harvard.edu/
FUNDING DISCLAIMER: Research presented on this site was funded by Harvard University and, in part, by Vibram USA®.
Porre, du har i hvert fald ikke været Tønder Mester :P Jeg har aldrig tabt en kamp/turnering endnu ... Tabte kun førstepladsen een gang - fordi jeg faldt ud over kanten for meget (der var EN bane jeg havde meget bøvl med)
Been there, done that ... Det var dog wii-spil, but still!
Har de ikke det?!!?! Altså Spotify?!
Hvad sker der 1. november da?
Porre, du har i hvert fald ikke været Tønder Mester :P Jeg har aldrig tabt en kamp/turnering endnu ... Tabte kun førstepladsen een gang - fordi jeg faldt ud over kanten for meget (der var EN bane jeg havde meget bøvl med)
Been there, done that ... Det var dog wii-spil, but still!
Har de ikke det?!!?! Altså Spotify?!
Hvad sker der 1. november da?
Det mener du vel ikke? Så mærkeligt er det da heller ikke ^_^
Det mener du vel ikke? Så mærkeligt er det da heller ikke ^_^
... der VIRKELIGT ikke kan forstå hvorfor der på TV2/Knæk Cancer skal være premier for 3-4 mio. kr?!!
HELT ÆRLIGT?! Brug dog DE penge på cancer forskning istedet!
Ligesom det show de kører i aften, det har ikke været billigt ...
COME ON! Brug pengene fornuftigt, istedet for at brænde mere end 5 mio af på det gøgl!
HELT ÆRLIGT?! Brug dog DE penge på cancer forskning istedet!
Ligesom det show de kører i aften, det har ikke været billigt ...
COME ON! Brug pengene fornuftigt, istedet for at brænde mere end 5 mio af på det gøgl!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.