mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (4802) skrev:Jonasdonbaek (4795) skrev:¨
..der synes det lyder for klamt.
...der er klam :D
Indeed :D
..der skal have taget klasse billede om 5 min.
Caek of Doom (4807) skrev:...der kun har en uges sommerferie tilbage :'(
..der ikke synes at Caek skal brokke sig så meget, min sommerferie sluttede d. 12 august 10:15.
... der fortæller Jonasdonbaek at det også var en smule sarkastisk, da hun har haft 3 måneders sommerferie :D
Caek of Doom (4809) skrev:... der fortæller Jonasdonbaek at det også var en smule sarkastisk, da hun har haft 3 måneders sommerferie :D
..der synes det er for vildt :D, er det ikke kedeligt? Hvad laver du siden du har så lang en sommerferie?:D
...der også synes det er ret vildt med 3 måneders sommerferie, men det er fordi jeg stoppede på The Drawing Academy d. 12. juni, og skal først starte på Medieskolerne d. 14. september.
Caek of Doom (4812) skrev:...der også synes det er ret vildt med 3 måneders sommerferie, men det er fordi jeg stoppede på The Drawing Academy d. 12. juni, og skal først starte på Medieskolerne d. 14. september.
..der spørger Caek hvad The drawning academy er?
Doh09 (4818) skrev:Der ikke har ondt at jonasdonbaek, har selv bla. cyklet 37 km efter 4 timers paintball.... og leget flygtning hvor vi gik 32 km på 14 timer, uden mad, med 2 timers søvn og med ½ liter vand, i alt slags terræn og med forfølgere som var i bil.... + mange andre ting :)
lyder sgu fedt :)
Caek of Doom (4819) skrev:... der har ret ondt af sig selv efter at have cyklet 1 km - til føtex og hjem igen!
DU har det ikke hårdt :)
..der har cyklet 78 kilometer på 2 dage..
Doh09 (4821) skrev:#4820 er ikke så fedt at lege flygtning med 10-15 kgs oppakning som er blevet gennemblødt og alt ens tøj er vådt :D.... og i paintball fik jeg 3 skud på halsen så jeg fik mega store blodsprængninger xDD
haha, det minder mig om tiden i praktik på haderslev kaserne :D
Der blev lidt små sur. Syntes man skal få lavet en afstemning om de udviste Irak skal blive eller ej...
Gå i mod flere tallet, kan man ligeså godt af skaffe Demokrati. godt glemme alt om lov og orden, hvis man fjerner demokrati...
Gå i mod flere tallet, kan man ligeså godt af skaffe Demokrati. godt glemme alt om lov og orden, hvis man fjerner demokrati...
Shadowhunter (4827) skrev:Der blev lidt små sur. Syntes man skal få lavet en afstemning om de udviste Irak skal blive eller ej...
Smid dem hjem, nogle af dem er jo kriminelle alligevel........
Hvis det er det flere tallet mener. Men hvis først lader dem blive skal nok også regne med kommer en skov af menneske strøm...
Hvis flere tallet vil det så er det også i orden med mig...
Det er jo direkte imod demokratiet skjule dem. Det er jo små skør verden, som jeg lever i. Med alle dens herligheder... :-)
Glæder mig til se om de kan få offentligt syghus, til køre i USA... Eller om de er lige så konservative, som normale mennesker... Så det bliver Amercians Drem få et offentligt kørende syghus...
Syntes nu de danske er ganske udmærket, selv om det nok stederne der er blevet sparet...
Hvis det er det flere tallet mener. Men hvis først lader dem blive skal nok også regne med kommer en skov af menneske strøm...
Hvis flere tallet vil det så er det også i orden med mig...
Det er jo direkte imod demokratiet skjule dem. Det er jo små skør verden, som jeg lever i. Med alle dens herligheder... :-)
Glæder mig til se om de kan få offentligt syghus, til køre i USA... Eller om de er lige så konservative, som normale mennesker... Så det bliver Amercians Drem få et offentligt kørende syghus...
Syntes nu de danske er ganske udmærket, selv om det nok stederne der er blevet sparet...
Der går i seng, så må se hvad dagen i morgen byder på..
godt ville have en gifle, men det går nok ikke...
godt ville have en gifle, men det går nok ikke...
...der i næste uge kun har 16 lektioner... Ugen efter har jeg 31!!.. Normalt har jeg kun 26.. *Piv piv*
..der i denne uge har 34 timers lektioner.
..der faktisk har fået 4 lektioner før fri idag, pga.gravid matematik lærer og pjækkende IT lærer :D
..der har en perfekt blodtryk på 120/72. :)
..der faktisk har fået 4 lektioner før fri idag, pga.gravid matematik lærer og pjækkende IT lærer :D
..der har en perfekt blodtryk på 120/72. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.