mboost-dp1
Ordleg!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Køge Kommunes Borgerservice
[spoiler]De ansvarlige burde have skåret kuglerne ud med en sløv ske, når de kalder det, de yder, service! De har åbenbart 15 timer om ugen og underligt nok mest mellem 10-14, hvor normale mennesker arbejder. Det er åbenbart helt legitimt at lade kunderne (aka. borgerne) vente halve og hele timer, så de "bare" kan få fornyet pas.
Og ja, lad bare alle DSB-lignelserne komme. Nu har jeg også givet kommunen et surt opstød.[/spoiler]
[spoiler]De ansvarlige burde have skåret kuglerne ud med en sløv ske, når de kalder det, de yder, service! De har åbenbart 15 timer om ugen og underligt nok mest mellem 10-14, hvor normale mennesker arbejder. Det er åbenbart helt legitimt at lade kunderne (aka. borgerne) vente halve og hele timer, så de "bare" kan få fornyet pas.
Og ja, lad bare alle DSB-lignelserne komme. Nu har jeg også givet kommunen et surt opstød.[/spoiler]
[spoiler]Nope, ikke længere. Med den nye kommunereform i januar i år overtog kommunerne både pas- og kørekortsudstedelsen, men som det så tit sker i det offentlige, har staten markant undervurderet arbejdsopgaverne og ikke sat ressourcer nok af til kommunerne til at forny borgernes pas og kørekort. Det resulterede så i, at jeg og mange andre må vente i flere kvarter på en ekspedition, der kun tager 1-2 minutter.[/spoiler]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.