mboost-dp1
Ordleg!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mario -> Bedste Pizzaer i Køge by!
[spoiler]Nærmere mig som kom forsent :)
Men tak til Chewy :D[/spoiler]
[spoiler]Nærmere mig som kom forsent :)
Men tak til Chewy :D[/spoiler]
kravlenissehelvede -> Little Nicky
[spoiler]#383 crap :S rimelig pinligt.. [/spoiler]
[spoiler]#383 crap :S rimelig pinligt.. [/spoiler]
Penge
[spoiler]Er der andre end mig, der synes denne newz side er ved at være pænt langsom om at loade? -Kan selvfølgelig bare være min skod computer, men det ser ud som om den står og stamper i det pga. noget google reklame værk, hva ved jeg??[/spoiler]
[spoiler]Er der andre end mig, der synes denne newz side er ved at være pænt langsom om at loade? -Kan selvfølgelig bare være min skod computer, men det ser ud som om den står og stamper i det pga. noget google reklame værk, hva ved jeg??[/spoiler]
@392
[spoiler]Det er fordi at der er så mange post i denne tråd. Det er normalt at newz begynder at blive langsom omkring 250+. Måske før..
Det er (hvis jeg ikke husker meget forkert) også en af de ting der skulle blive rette op på når Newz v. 2.0 kommer.
Hvornår det så bliver, det tror jeg ikke at der er nogen der kan svarer på.. ;-)
[spoiler]Det er fordi at der er så mange post i denne tråd. Det er normalt at newz begynder at blive langsom omkring 250+. Måske før..
Det er (hvis jeg ikke husker meget forkert) også en af de ting der skulle blive rette op på når Newz v. 2.0 kommer.
Hvornår det så bliver, det tror jeg ikke at der er nogen der kan svarer på.. ;-)
Spam
@393
[spoiler]
Du husker Rigtigt.
http://newz.dk/forum/item/69428/#first
Det bliver godt, da det er et kæmpe problem når trådene bliver så store.
Det er heller ikke ualmindeligt, især på Filmz, at diskutioner kommer til at fylde flere tråde, og det er jo ikke særligt hensigtsmæssigt.
Desvære ser det ikke ud til at det bliver muligt at indstille hvor mange indlæg man vil se per side, men sådan må det jo være.
[/spoiler]
@393
[spoiler]
Du husker Rigtigt.
http://newz.dk/forum/item/69428/#first
Det bliver godt, da det er et kæmpe problem når trådene bliver så store.
Det er heller ikke ualmindeligt, især på Filmz, at diskutioner kommer til at fylde flere tråde, og det er jo ikke særligt hensigtsmæssigt.
Desvære ser det ikke ud til at det bliver muligt at indstille hvor mange indlæg man vil se per side, men sådan må det jo være.
[/spoiler]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.