mboost-dp1

Yderst morsom blog!

Gå til bund
Gravatar #2 - BurningShadow
31. dec. 2007 09:16
Globalt, nazistisk diktatur - Eller frihed?
Jeg vidste da ikke at EU var global, men så har jeg også lært lidt idag.

(Nej, jeg har ikke læst det endnu)
Gravatar #3 - MiniatureZeus
31. dec. 2007 14:02
[qoute]...fik deres globale diktatur i form af F.N. NATO, NASA alle de hemmelige efterretningstjenester der står bag alle større terrorangreb i verden med meget mere.... [/quote]
Wtf har NASA med FN og NATO at gøre? For ikke at tale om Hitler?!

Lol!

Min kærste er uddannet brandmand, og inden for det fag VED man (Lige som jeg også VED hvad jeg snakker om - Ikke kun "tror nok") at terror som 9/11-2001 er stablet på benene af de hemmelige efterretningstjenester, ligesom angrebet på WTC i 1993 var en indrømmet FBI operation.

ROFL!

For helvede han er jo komplet skudt i bolden!
Gravatar #4 - fidomuh
31. dec. 2007 14:04

Rolig nu, ik'?!

Manden har jo ligesom researchet historie siden han var 8 aar gammel!
Nu maa du lige vise lidt respekt her!

ROTFL! :D
Gravatar #5 - mathiask
31. dec. 2007 14:10
Jeg er også brandmand. Og jeg har været på udrykning for at stabilisere en betonbygning der var ved at styrte sammen pga. overtænding. Og der var ikke engang et fly der var smadret ind i den :)

Meget pudsigt med den måde, hvorpå han sletter alle de kommentarer der kritiserer ham. Han er blevet til netop det han kritiserer. Et vidensmonopol.
Gravatar #6 - vandfarve
31. dec. 2007 14:14
Normalt går jeg ind for alle former for ytringsfrihed, men lige præcis denne fyr går til grænsen, hvad der kan kaldes for "almindelig skepsis". Jeg kan simpelthen ikke kapere, hvordan han argumentere, eller hvordan han nedrakker de opponenter, der er kloge nok til at stille sig imod ham.

Det er jo fuldstændigt uhyrligt, at han tænker sådan. Og det er ikke engang sjovt, fordi han er ikke ene om at tænke sådan - det er nærmere farligt for samfundet, hvis typer som ham kommer til magt.

Derudover er der masser af fejl og usaglige påstande, som han stiller frem. Han tror ikke, han VED åbenbart, men så håber jeg da også snart, at han begynder at SE, hvor dum han lyder.
Gravatar #7 - terracide
31. dec. 2007 14:20
Har kommenteret den derinde og er skam blacklistet af ham:
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry73920.html
Gravatar #8 - vandfarve
31. dec. 2007 14:27

Godt at nogen gider at tage kampen op mod ham. Jeg har simpelthen ikke energi til at gøre det endsige bare at få overblik over de hundrede af links og anden "information" (jeg vil snarere kalde det konstruerede påstande med formål at fordreje sandheden i det uendelige), som han poster på sin blog. Han er vitterlig sindsyg. Det er underligt, at TV2 ikke har stoppet ham, men de er nok bange for at krænke hans ytringsfrihed.

Du fortjener det nok ikke, hvis vi skal benytte karmasystemet korrekt, men jeg synes alligevel, at du skal have en "Informativ" for dit forsøg at argumentere imod ham.
Gravatar #9 - trylleklovn
31. dec. 2007 14:28
#8 Hvis tv2 stoppede hans blog ville han da først tro, at han havde ret.
Gravatar #10 - mathiask
31. dec. 2007 14:47
Den eneste der forsøger at begrænse MIN ytringsfrihed for tiden er HAM. Måske døde Hitler virkelig ikke. Måske sidder han et sted i en ældrebolig og skriver blogs om at det i virkeligheden er ham der styrer verden. En senil-dements påstande om at han i virkeligheden vandt anden verdenskrig.
Gravatar #11 - mathiask
31. dec. 2007 14:57
Men jeg er iøvrigt politisk aktivist. Og jeg kan bevise at jeg ikke er nazist. Det er noget JEG VED. Det er ikke tror nok! Det er inde i min hjerne og derfor er det rigtigt. Jeg har studeret det i 72 år. Jeg forudså dengang at IT-boblen ville briste, og derfor skal vi have et magnet-tog efter det næste finanskrak. Hvis vi får toget FØR finanskrakket så er det jo fuldstændig utroværdigt! Det var iøvrigt Hitler i samarbejde med Michael Jackson og Anders Fogh Rasmussen der dansede jitterbug for første gang, hvilket er bevis på at månelandingens skjulte pentagrammer, har været planlagt siden den engelske flåde bombede København. Det var iøvrigt også første gang man eksperimenterede med atomvåben på VERDENSPLAN! Det er derfor alle Københavnere er dårligere end jyder til at lave en god handel, hvilket er DET hele verdensituationen handler om. Og det er ret ærgerligt, for jeg er født i Hvidovre.
Gravatar #12 - noramskull
31. dec. 2007 23:08
Jeg tror at han har ret og jeg vil støtte ham! :D
Gravatar #13 - MiniatureZeus
1. jan. 2008 01:37
Honestly, tror jeg at hans blog er en joke... På den anden side, virker det plat/underligt at han fjerner negative indlæg.
Men måden teksten er skrevet på, virker som sådan noget provokatørsjov... Men er som sagt ikke helt sikkert.. Skægt er det i hvert fald! :D

Godt nytår!
Gravatar #14 - jeldtoft
1. jan. 2008 12:45
Det kan vist kun være en troll.

Lad mig citere lidt.

polysl: "og jeg er sikker på der er en byggemæssig fejl som gjorde at den styrtede sammen."

HA HA HA !!! Er du virkelig så DUM eller hva? Ved du overhovedet at WTC bygningerne var sat op til at blive sprængt i luften helt fra dengang byggeriet af dem gik igang? Ved du overhovedet HVEM der satte byggeriet af WTC 1+2 igang overhovedet?

SVAR: Det gjorde ADOLF HITLER og Roosevelt !!!! ER DET IKKE LIDT, FUCKING SJOVT, ER DET IKKE BARE LIDT FUCKING MÆRKELIGT AT DETTE ER VEL KENDTE FAKTA, OG ER DET IKKE ENDNU MERE FUCKING MÆRKELIGT AT DER IKKE ER ANDRE END MIG DER BARE KENDER ET MINIMUM TIL HVAD FANDEN DENNE VERDEN GÅR UD PÅ, OG HVAD HELVED VORES STASI/STATS-OVERHOVEDER GÅR RUNDT OG HAR AF PLANER FOR VORES ALLE SAMMENS LIV? Jeg synes det er YNKELIGT at folk er SÅ meget ude af kurs herinde !!!
Gravatar #15 - übermench
1. jan. 2008 13:05
#1 - det må nok være én af de mest paranoide og syge blogs jeg nogen sinde har set.

Se post 156.
peterebbesen34 : "...i snakker så meget om at alle bøger om anden verdenskrig er løgn..... er der ikke en der kan belære mig hvorfor??"

AHH HA HA, Hvem siger alle historie bøgerne er løgn? Der er ikke andre end dig der kan belære dig om noget som helst, og historien om 2. verdenskrig ender altid med at Hitler var alene mand om at overtage hele verden... Ok, fint nok, ingen siger at det er løgn som sådan MEN: Som sagt så mange gange var der en stor, gammel, solkult / nazi elite BAG Hitler og de brugte Hitler som deres eget lille offer lam.

Det er gammelt solkult system og kan spores tusinder af år tilbage og historien er altid den samme.

Jeg gider faktisk ikke skrive en masse mere om de forskellige påstande og trosretninger der bliver ved med at poppe op, men er der nogen der har et konkret spørgsmål om noget, så bare spørg.

jeg er sådan set på vej ud af denne blog selv for at starte flere "småting" op omkring at bekæmpe denne globale, nazistiske elite OG I BURDE ALLE SAMMEN SÆTTE JER IND I DISSE TING OG GØRE DET SAMME !!!!

F.eks. gå til INFOWARS.COM og "DIGG" artiklerne omkring RON PAUL - Det vil blive det vigtigste valg i USA nogensinde som vil påvirke ALT omkring os alle sammen i årene fremover.

Hvis Ron Paul vinder, bliver han sikkert slået ihjel... Men hvis han ikke vinder deres "valg" / UDVÆLGELSE (som vil blive FULD af valg fusk med afstemningscomputerene osv.) så får USA endnu en nazistisk puppet på posten som president.

Her er linket:

>PLEASE REGISTRY AND "DIGG" THIS TOPIC AND FORCE THE
MASSMEDIA TO COVER SHIT LIKE THIS AT THERE OWN BACKYARD<

Article:
http://www.infowars.com/articles/us/paul_r...

THE RESULT OF THIS ELECTION AND ALL THE FRAUD THAT WILL GO WITH IT, THIS IS THE MOST IMPORTANT SELECTION / "ELECTION" ON THE FACE OF THE PLANET YOU WILL EVER WITNESS WHEN IT COMES TO THE FAITH OF THE HUMAN KIND AS WE KNOW IT !!!!!

The nazis won ww2, its a fact... deal with it.

Viser bare konspirations teorier i en nøddeskal. De er parat til blindt at tro på alt hvad en eller anden person uden uddanelse har skrevet på internettet, men alt hvad millioner af personer har nedskrevet i historiebøger afvises arrogant uden omtanke - da det ikke passer ind i deres lille verden, hvor onde, onde, onde CIA og nazister styrer verden gennem en usynlig sammensværgelse.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login