mboost-dp1
19" CRT skærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej, jeg står i den uheldige situation at den skærm jeg har lånt af min lillebror skal afleveres tilbage. Derfor har jeg kigget lidt rundt efter en 19" CRT skærm på nettet men har ikke rigtig kunne finde noget.
På baggrund af dette søger jeg derfor en der ligger inde med en flot og velholdt 19" CRT skærm, som han gerne vil sælge. Evetuelle links til skærme som kan købes i butikker byder jeg også varmt velkomment :)
Med Venlig Hilsen
Simon
På baggrund af dette søger jeg derfor en der ligger inde med en flot og velholdt 19" CRT skærm, som han gerne vil sælge. Evetuelle links til skærme som kan købes i butikker byder jeg også varmt velkomment :)
Med Venlig Hilsen
Simon
Why CRT? Skal det være CRT så kan du finde billige 19"/21"/24" Sony trinitron monitorer på qxl og dba til næsten ingenting. Iiyama kan også anbefales men dem er der hvis ikke så mange til salg af.
Har du et model-nummer? Og har absolut ingen anelse om hvad CRT skærme står i, men har da set et par stykker på DBA da jeg tjekkede for lidt tid siden, der stod mellem 150-300 kroner.Emil (4) skrev:Jeg tror, jeg har en Sony 19". Sådan en rigtig pro grafikerskærm. Stod vist i 5-6K i sin tid. Hvad vil du gi'?
Derfor (7) skrev:Puuuuha Vinderup det er langt væk, specielt for en der ikke har pappet endnu. Men hvis det er, kan der så være tale om noget med Post Danmark?
Det bliver nok dyrt :)
Kik på dba, du kan finde en god 19" for omkring 300 kroner, der er hundrede af dem, og garanteret en inden for offentlig transports rækkevidde.
Jeg har en 21" IBM P260 Trinitron CRT der står i Fredericia. Den kan du få for 400,- afhentet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.