mboost-dp1
24" iMac - 2.8 GHZ
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
iMac sælges (København)
Skærm: 24"
Processor: 2.8 GHz Intel Core 2 Duo
Hukommelse: 2 GB 667MHz DDR2 SDRAM
Harddisk: 500 GB
Pris: Kr. 9000
Picture: http://emmanilsson.files.wordpress.com/2008/10/ima...
iMac købt i sepetember 2007, ser ud som ny og virker perfekt. Sælges da jeg flytter til udlandet.
Apple mighty mouse og Apple tastatur med numerisk taster følger med
Kontakt mig på mail : [email protected]
Skærm: 24"
Processor: 2.8 GHz Intel Core 2 Duo
Hukommelse: 2 GB 667MHz DDR2 SDRAM
Harddisk: 500 GB
Pris: Kr. 9000
Picture: http://emmanilsson.files.wordpress.com/2008/10/ima...
iMac købt i sepetember 2007, ser ud som ny og virker perfekt. Sælges da jeg flytter til udlandet.
Apple mighty mouse og Apple tastatur med numerisk taster følger med
Kontakt mig på mail : [email protected]
Tager du pis på os, eller forventer du seriøst at få 9K for en Intel baseret maskine, der er næsten 2 år gammel?
Det er hverken DBA eller QXL det her - folk har ikke de store problemer med at tjekke nypriserne selv ;-)
BurningShadow (8) skrev:#7
Og det gør de nye ikke, så derfor trækker det i sig selv prisen op på de gamle?
De nye kommer også med iLife '09... Og måske får man endda rabat på SnowLeopard når den kommer...
Og efter at være vågnet lidt mere, har jeg på fornemmelsen at han mente det var de nye der kom med det, og ikke de gamle... Ak ja, man skal altså liiige vente til man er vågen, før man siger noget dumt...
På den anden side, skal man sige noget dumt, er det jo nok bedst at gøre det så tideligt, at man kan undskylde sigmed at være træt :-D
Og efter at være vågnet lidt mere, har jeg på fornemmelsen at han mente det var de nye der kom med det, og ikke de gamle... Ak ja, man skal altså liiige vente til man er vågen, før man siger noget dumt...
På den anden side, skal man sige noget dumt, er det jo nok bedst at gøre det så tideligt, at man kan undskylde sigmed at være træt :-D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.