mboost-dp1

4k. Wow guld til salg

Gå til bund
Gravatar #1 - WoWguld
1. mar. 2010 12:51
Hej jeg spiller på Blade egde
Gravatar #2 - sissy
1. mar. 2010 12:53
Hej jeg spiller ikke wow
Gravatar #3 - DiZaster
1. mar. 2010 12:54
Hej jeg spiller på heste
Gravatar #4 - Genzo
1. mar. 2010 12:55
du får en 5 krone
Gravatar #5 - Kris
1. mar. 2010 12:57
Kunne vi ikke få slettet de gamle wow-sælg-crap tråde så de ikke dukker op når bøveaberne søger på google over steder hvor de kan komme af med deres lort?
Gravatar #6 - XorpiZ
1. mar. 2010 13:01
hej jeg spiller pik
Gravatar #7 - Rasmus064
1. mar. 2010 13:09
Jeg tager imod dine 4 k WoWguld hvis du til gengæld giver mig din førstefødte datter.
Gravatar #8 - DiZaster
1. mar. 2010 13:24
WoWguld (1) skrev:
Hej jeg spiller på Blade egde

Hej WoWguld... Tag dig ikke af de andre idioter. De er blot misundelige over alt dit guld. Jeg spiller tilfældigvis også på Blade Edge serveren, så hvis du PM'er din char info, så kontaker jeg dig ingame :-)
Gravatar #9 - Slettet Bruger [1858096763]
1. mar. 2010 13:29
Byder 1000kr PP

Send mig dit kortnummer, udløbsdato og det 3 cifrede kontrolkode så sætter jeg pengene ind

..
Gravatar #10 - Zombie Steve Jobs
1. mar. 2010 13:31
Hej
Jeg spillede Eve
Char sælges!
Indehaver af CNR + faction fittings og rigs, t2 frig (manticore) og en shit load af udstyr spredt udover en milliard systemer, plus nogle skibe jeg har glemt navnet på (sådan nogle, der flyver cloaked, der er gode til at finde andre, men ikke har nogle laz0rz eller noget, men bare er hurtig og det der) og hvilke skilles char har kan jeg ikke huske men den har omkring et par milllliarder ISK og hvis man sælger udstyret bliver er det mange cyberdineros

Send kortnummer, kontrolkode, kontonummer, adresse, hvor høj du er og om du er genetisk disponeret for nogle sygdomme, så kan vi bytte dit guld mod mit Eve-junk + selvfølgelig en overførsel af kontanter!
Gravatar #11 - Mandalae
1. mar. 2010 13:34
Kris (5) skrev:
Kunne vi ikke få slettet de gamle wow-sælg-crap tråde så de ikke dukker op når bøveaberne søger på google over steder hvor de kan komme af med deres lort?

Vi sletter ikke tråde, men jeg finder det interessant at det havde været hurtigere for dig at putte den her tråd på ignore og komme videre med dit liv, end at skrive en kommentar i den.
Gravatar #12 - Systran
1. mar. 2010 13:38
mandalae (11) skrev:
Vi sletter ikke tråde, men jeg finder det interessant at det havde været hurtigere for dig at putte den her tråd på ignore og komme videre med dit liv, end at skrive en kommentar i den.

Alternativt kunne man putte Spam-kategorien på sin ignore, og så sørge for, at tråde som disse kom over i den hurtigst muligt. Ikke?
Gravatar #13 - Mandalae
1. mar. 2010 13:41
#12,

Vi modererer heller ikke fora, ellers kunne vi jo ikke lave andet :)
Gravatar #14 - Systran
1. mar. 2010 13:43
Hvad? Det er da sket før, at I har flyttet tråde, enten fordi der fandtes en mere relevant kategori til tråden, eller fordi det har været spam; en kategori, som jo netop blev oprettet til det formål. Husker jeg fuldstændig galt?
Gravatar #15 - Mandalae
1. mar. 2010 13:44
#14,

Nej det sker en gang imellem at jeg gør det, specielt hvis der bliver oprettet tråde forkert i newz.dk forummet, men det er mere for at det bliver holdt rent til mit eget personlige brug.

Jeg har ikke tænkt mig at skulle gennemgå alle tråde hver dag for at se om der er nogen der ligger forkert.
Gravatar #16 - Kris
1. mar. 2010 13:45
mandalae (11) skrev:

Det var skam på ingen måde for at træde dig over tæerne og gøre dig pigefornærmet. Det var blot et forslag til at få fjernet denne slags brugere på forummet. Som der flere gange har været forespørgsel om fra flere garvede brugere.
Det kan næppe skade jer at forummet som I har opbygget støtter sig op af et hvis niveau af brugere og derved må det da være i jeres interesse at få fjernet de gener der nu måtte være en gang imellem.

Men jeg skal da nok holde fingrene fra forslagsboksen en anden gang og moderere mine besøgs- og kommenteringsvaner her på forummet.
Gravatar #17 - LinguaIgnota
1. mar. 2010 13:47
mandalae (13) skrev:
#12,

Jeg ofrer mig gerne for holdet og stiller op som moderator. Det skal ikke koste jer en krone - og jeg er helt sikker på, at jeg er som skabt til opgaven.

Sig endelig til, hvis I skal bruge en skrftlig ansøgning. Indtil da er her et par teasers:

Jeg er rigtig flink og dufter rart.
Jeg er meget pligtopfyldende og kan ikke udstå diskrimination, fordomme og bla., bla., bla., [indsæt kampråb fra det hedengangne 69].
I min fritid kan jeg godt lide at lave ting, som jeg godt kan lide at lave. Og så er jeg god mod dyr.

There. Plz 2 giev me banhammer nao!
Gravatar #18 - Systran
1. mar. 2010 13:54
Tja, så ved vi, at vi i hvert fald en gang for alle får aflivet Conar virtuelt!
Gravatar #19 - Slettet Bruger [1858096763]
1. mar. 2010 14:09
#18 oh yees
Gravatar #20 - gnаrfsan
1. mar. 2010 14:11
Vil du bytte med [Dirge]?
Gravatar #21 - tubintosh
1. mar. 2010 14:20
Jeg byder 3k guld for 4k guld. Du sender først.
Gravatar #22 - Genzo
1. mar. 2010 14:24
ingen mods?

BOOBIES
Gravatar #23 - Zombie Steve Jobs
1. mar. 2010 14:24
Lingualgnota for dictator of teh forumz
Gravatar #24 - Qw_freak
1. mar. 2010 14:28
Mods are asleep!

Post CP...
Gravatar #25 - Slettet Bruger [1858096763]
1. mar. 2010 14:48
Gravatar #26 - Riotfellow
1. mar. 2010 15:20
MOAR

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/Company...

EDIT: (Indsæt Beavis and Butthead-grin) CP Handel ApS
Gravatar #27 - vandfarve
1. mar. 2010 15:47
mandalae (13) skrev:
#12,

... nej, ikke med den flok utilpassede idiotersøde børnehavebørn, der udgør brugerskaren.
Gravatar #28 - Qw_freak
1. mar. 2010 16:12

ha....ha.....ha....
Gravatar #29 - KC
1. mar. 2010 16:31
Kris (16) skrev:
Det var skam på ingen måde for at træde dig over tæerne og gøre dig pigefornærmet.

...

Men jeg skal da nok holde fingrene fra forslagsboksen en anden gang og moderere mine besøgs- og kommenteringsvaner her på forummet.
Gravatar #30 - jeldtoft
1. mar. 2010 18:17
Gravatar #31 - vandfarve
1. mar. 2010 18:22
jeldtoft (30) skrev:
http://www.google.dk/search?q=wow+salg

Yes! Newz er #1!

ZOFMG, vi er alle døde!
Gravatar #32 - Barkane
1. mar. 2010 18:40
jeldtoft (30) skrev:
http://www.google.dk/search?q=wow+salg

Yes! Newz er #1!

Faktisk de første 4 er fra newz.dk
Gravatar #33 - Daniel-Dane
1. mar. 2010 21:14
Hey, hey. Man kan jeg næsten tegne med de her quote-bokse.

a skrev:
b skrev:
c skrev:
d skrev:
e skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
a skrev:
[quote=a][quote=a][quote=a][quote=a]
a skrev:
a skrev:
a skrev:
I love the new quote system.
Yes, [/quote]I [/quote]do [/quote]. [/quote]
Gravatar #34 - arne_v
1. mar. 2010 21:23
mandalae (11) skrev:

men jeg finder det interessant at det havde været hurtigere for dig at putte den her tråd på ignore og komme videre med dit liv, end at skrive en kommentar i den.

Der er en vis tradition for at lave lidt sjov med nyoprettede brugere som vil sælge noget WoW (plejer at være account men nu også gold).

Måske fordi man tror at det kan have en vis afskrækkende effekt.

Måske bare fordi at det er sjovt.
Gravatar #35 - Daniel-Dane
1. mar. 2010 21:30
Jeg må ty til som forsvar og anklager i denne sag og skal derfor repræsenterer begge klienter. Inhabil? Hva'? Er det en by i Rusland?

Kris, du ska' ik' vær' ke' af de'. Mandalae har ikke plads til piger inde i mellem programmeringerne.

Mandalae, kvinden har sikkert PMS. Go on, admin.
Gravatar #36 - Systran
1. mar. 2010 22:28
Daniel-Dane (35) skrev:
Jeg må ty til som forsvar og anklager i denne sag og skal derfor repræsenterer begge klienter. Inhabil? Hva'? Er det en by i Rusland?

Hey, grammar-freaken lavede en nutids-r-fejl. Brænd ham! Blod i gadelygterne!!
Gravatar #37 - Ronson ⅍
1. mar. 2010 22:52
Det her gør mig olm.
Gravatar #38 - apkat
1. mar. 2010 23:12
Hvad ville newz være uden salg af wow-ting? Hvor skulle almindelige newz brugere være uden muligheden for at starte sindsyge flamewars og menneskeafbrændinger, uden wow-folket?!
Gravatar #39 - holmen
1. mar. 2010 23:56
man skal ikke gøre ronson olm, så er man en færed mand...
Gravatar #40 - DiZaster
2. mar. 2010 00:06
Stadigt ingen PM med konto info :-( På den her måde får jeg ham da aldrig meldt ffs...
Gravatar #41 - Daniel-Dane
2. mar. 2010 14:00
Systran (36) skrev:
Hey, grammar-freaken lavede en nutids-r-fejl. Brænd ham! Blod i gadelygterne!!
Fuck. Shit.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login