mboost-dp1
4k. Wow guld til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Byder 1000kr PP
Send mig dit kortnummer, udløbsdato og det 3 cifrede kontrolkode så sætter jeg pengene ind
..
Send mig dit kortnummer, udløbsdato og det 3 cifrede kontrolkode så sætter jeg pengene ind
..
Hej
Jeg spillede Eve
Char sælges!
Indehaver af CNR + faction fittings og rigs, t2 frig (manticore) og en shit load af udstyr spredt udover en milliard systemer, plus nogle skibe jeg har glemt navnet på (sådan nogle, der flyver cloaked, der er gode til at finde andre, men ikke har nogle laz0rz eller noget, men bare er hurtig og det der) og hvilke skilles char har kan jeg ikke huske men den har omkring et par milllliarder ISK og hvis man sælger udstyret bliver er det mange cyberdineros
Send kortnummer, kontrolkode, kontonummer, adresse, hvor høj du er og om du er genetisk disponeret for nogle sygdomme, så kan vi bytte dit guld mod mit Eve-junk + selvfølgelig en overførsel af kontanter!
Jeg spillede Eve
Char sælges!
Indehaver af CNR + faction fittings og rigs, t2 frig (manticore) og en shit load af udstyr spredt udover en milliard systemer, plus nogle skibe jeg har glemt navnet på (sådan nogle, der flyver cloaked, der er gode til at finde andre, men ikke har nogle laz0rz eller noget, men bare er hurtig og det der) og hvilke skilles char har kan jeg ikke huske men den har omkring et par milllliarder ISK og hvis man sælger udstyret bliver er det mange cyberdineros
Send kortnummer, kontrolkode, kontonummer, adresse, hvor høj du er og om du er genetisk disponeret for nogle sygdomme, så kan vi bytte dit guld mod mit Eve-junk + selvfølgelig en overførsel af kontanter!
Kris (5) skrev:Kunne vi ikke få slettet de gamle wow-sælg-crap tråde så de ikke dukker op når bøveaberne søger på google over steder hvor de kan komme af med deres lort?
Vi sletter ikke tråde, men jeg finder det interessant at det havde været hurtigere for dig at putte den her tråd på ignore og komme videre med dit liv, end at skrive en kommentar i den.
mandalae (11) skrev:Vi sletter ikke tråde, men jeg finder det interessant at det havde været hurtigere for dig at putte den her tråd på ignore og komme videre med dit liv, end at skrive en kommentar i den.
Alternativt kunne man putte Spam-kategorien på sin ignore, og så sørge for, at tråde som disse kom over i den hurtigst muligt. Ikke?
#14,
Nej det sker en gang imellem at jeg gør det, specielt hvis der bliver oprettet tråde forkert i newz.dk forummet, men det er mere for at det bliver holdt rent til mit eget personlige brug.
Jeg har ikke tænkt mig at skulle gennemgå alle tråde hver dag for at se om der er nogen der ligger forkert.
Nej det sker en gang imellem at jeg gør det, specielt hvis der bliver oprettet tråde forkert i newz.dk forummet, men det er mere for at det bliver holdt rent til mit eget personlige brug.
Jeg har ikke tænkt mig at skulle gennemgå alle tråde hver dag for at se om der er nogen der ligger forkert.
mandalae (11) skrev:Vi sletter ikke tråde, men jeg finder det interessant at det havde været hurtigere for dig at putte den her tråd på ignore og komme videre med dit liv, end at skrive en kommentar i den.
Det var skam på ingen måde for at træde dig over tæerne og gøre dig pigefornærmet. Det var blot et forslag til at få fjernet denne slags brugere på forummet. Som der flere gange har været forespørgsel om fra flere garvede brugere.
Det kan næppe skade jer at forummet som I har opbygget støtter sig op af et hvis niveau af brugere og derved må det da være i jeres interesse at få fjernet de gener der nu måtte være en gang imellem.
Men jeg skal da nok holde fingrene fra forslagsboksen en anden gang og moderere mine besøgs- og kommenteringsvaner her på forummet.
mandalae (13) skrev:#12,
Vi modererer heller ikke fora, ellers kunne vi jo ikke lave andet :)
Jeg ofrer mig gerne for holdet og stiller op som moderator. Det skal ikke koste jer en krone - og jeg er helt sikker på, at jeg er som skabt til opgaven.
Sig endelig til, hvis I skal bruge en skrftlig ansøgning. Indtil da er her et par teasers:
Jeg er rigtig flink og dufter rart.
Jeg er meget pligtopfyldende og kan ikke udstå diskrimination, fordomme og bla., bla., bla., [indsæt kampråb fra det hedengangne 69].
I min fritid kan jeg godt lide at lave ting, som jeg godt kan lide at lave. Og så er jeg god mod dyr.
There. Plz 2 giev me banhammer nao!
MOAR
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/Company...
EDIT: (Indsæt Beavis and Butthead-grin) CP Handel ApS
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/Company...
EDIT: (Indsæt Beavis and Butthead-grin) CP Handel ApS
Hey, hey. Man kan jeg næsten tegne med de her quote-bokse.
Yes, [/quote]I [/quote]do [/quote]. [/quote]a skrev:b skrev:c skrev:d skrev:e skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:a skrev:[quote=a][quote=a][quote=a][quote=a]a skrev:a skrev:I love the new quote system.a skrev:
mandalae (11) skrev:
men jeg finder det interessant at det havde været hurtigere for dig at putte den her tråd på ignore og komme videre med dit liv, end at skrive en kommentar i den.
Der er en vis tradition for at lave lidt sjov med nyoprettede brugere som vil sælge noget WoW (plejer at være account men nu også gold).
Måske fordi man tror at det kan have en vis afskrækkende effekt.
Måske bare fordi at det er sjovt.
Jeg må ty til som forsvar og anklager i denne sag og skal derfor repræsenterer begge klienter. Inhabil? Hva'? Er det en by i Rusland?
Kris, du ska' ik' vær' ke' af de'. Mandalae har ikke plads til piger inde i mellem programmeringerne.
Mandalae, kvinden har sikkert PMS. Go on, admin.
Kris, du ska' ik' vær' ke' af de'. Mandalae har ikke plads til piger inde i mellem programmeringerne.
Mandalae, kvinden har sikkert PMS. Go on, admin.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.