mboost-dp1
Acer Aspire 3810T sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Acer Acer Aspire 3810T-354G50n, 1. 4 Ghz, 4 GB ram, 500 GB harddisk.
Jeg har modtaget denne bærbar som erstatning for en LG, der ikke kunne repareres. Derfor er bærbaren spritny - jeg har ikke engang åbnet pakken.
Computeren er super lækker, lille, let og med 8+ timers batteritid, altså strømsparende og miljøvenlig. Samtidig har den, den nye LED-backlit skærmtekonologi, som gør det muligt at arbejde på den udenfor i stærkt sollys. Medfølgende er Microsoft Windows Vista Home Premium, men jeg har lige bestilt en opgradering til Windows 7.
Intel Core 2 Solo SU3500 1.4GHz Processor
13.3" TFT 1366x768 (WXGA) - LED-backlit TFT LCD Skærm
4GB (installeret) /4 GB (maks.), DDR3 SDRAM, 1066 MHz
500GB 5400 RPM Harddisk
Intel ABGN Trådløst Netkort
Bluetooth 2.0+EDR, Webcam
Windows 7
1 års garanti fra Acer + 3 års forsikring v. EU-computer
Miljømæssige standarter: EPA Energi Stjerne
Timeline Design
322 x 228 x 23.4, 1,6 kg
Driftstid: 8+ timer
Jeg har modtaget denne bærbar som erstatning for en LG, der ikke kunne repareres. Derfor er bærbaren spritny - jeg har ikke engang åbnet pakken.
Computeren er super lækker, lille, let og med 8+ timers batteritid, altså strømsparende og miljøvenlig. Samtidig har den, den nye LED-backlit skærmtekonologi, som gør det muligt at arbejde på den udenfor i stærkt sollys. Medfølgende er Microsoft Windows Vista Home Premium, men jeg har lige bestilt en opgradering til Windows 7.
Intel Core 2 Solo SU3500 1.4GHz Processor
13.3" TFT 1366x768 (WXGA) - LED-backlit TFT LCD Skærm
4GB (installeret) /4 GB (maks.), DDR3 SDRAM, 1066 MHz
500GB 5400 RPM Harddisk
Intel ABGN Trådløst Netkort
Bluetooth 2.0+EDR, Webcam
Windows 7
1 års garanti fra Acer + 3 års forsikring v. EU-computer
Miljømæssige standarter: EPA Energi Stjerne
Timeline Design
322 x 228 x 23.4, 1,6 kg
Driftstid: 8+ timer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.