mboost-dp1
Alienware m17x!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey alle!
Jeg har denne unikke alienware m17x computer til salg.
Den er ALDRIG BRUGT! Jeg har haft den tændt 2 gange.
Grunden til jeg har den og ikke har brugt, den er:
Jeg købte for 2 år en computeren til 21-22.000 kr af Dell. Efter noget tid var der mange problemer med den, det var en XPS maskine. Jeg kontaktede dell for at få reparation, det var de rigtig gode til. Men der blev ved med at opstå problemer. Til sidst mente de, at de ligeså kunne give mig en ny, så det fik jeg tilsendt!
Det er så her vi er noget til nu, denne Alienware m17x!
Information om computeren:
Cpu navn: Intel (R) Core (TM) 2 Duo CPU T9600 @ 2.80GHz
Udover det har den også 4GB ram at lege med.
218 GB harddisk.
For at det ikke skulle være nok har den ikke kun 1 grafikkort i sig.
Som standard grafik kort til at søge rundt på uden gaming er der et grafikkort der hedder; GeForce 9400 GT - Men når du så skal til at game, trykker du bare FN-F7, også er der ligepludselig 2x Geforce GTX 260M!!!
- Udover det har den et unikt design, og alienware controlpanal. Alienware controlpanel kan du ændre farven på det ydre design lys osv osv. En unik computer, der er enhver gamers drøm!
Styresystemet; Lige pt. er der installeret Windows Vista 64bit. - Men du får en CD med, med orginalt Windows 7 disk.
For mere information henviser jeg til dell's hjemmeside, da man ligeså godt kan læse det derinde hvis man er mere interreseret:
http://www.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/Bærba...
Hvis der er mere du vil vide, må du endelig skrive nedenunder.
- Denne computer dækker alle dine gamer behov!
Glæder mig til at høre en masse ordenlige bud, husk maskinen koster 14.000 kr fra ny. Og den er aldrig brugt, står i kassen med indpakning på!
- SKRIV HVIS I VIL SE BILLEDER-
Mvh
Tobias Hougaard
Jeg har denne unikke alienware m17x computer til salg.
Den er ALDRIG BRUGT! Jeg har haft den tændt 2 gange.
Grunden til jeg har den og ikke har brugt, den er:
Jeg købte for 2 år en computeren til 21-22.000 kr af Dell. Efter noget tid var der mange problemer med den, det var en XPS maskine. Jeg kontaktede dell for at få reparation, det var de rigtig gode til. Men der blev ved med at opstå problemer. Til sidst mente de, at de ligeså kunne give mig en ny, så det fik jeg tilsendt!
Det er så her vi er noget til nu, denne Alienware m17x!
Information om computeren:
Cpu navn: Intel (R) Core (TM) 2 Duo CPU T9600 @ 2.80GHz
Udover det har den også 4GB ram at lege med.
218 GB harddisk.
For at det ikke skulle være nok har den ikke kun 1 grafikkort i sig.
Som standard grafik kort til at søge rundt på uden gaming er der et grafikkort der hedder; GeForce 9400 GT - Men når du så skal til at game, trykker du bare FN-F7, også er der ligepludselig 2x Geforce GTX 260M!!!
- Udover det har den et unikt design, og alienware controlpanal. Alienware controlpanel kan du ændre farven på det ydre design lys osv osv. En unik computer, der er enhver gamers drøm!
Styresystemet; Lige pt. er der installeret Windows Vista 64bit. - Men du får en CD med, med orginalt Windows 7 disk.
For mere information henviser jeg til dell's hjemmeside, da man ligeså godt kan læse det derinde hvis man er mere interreseret:
http://www.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/Bærba...
Hvis der er mere du vil vide, må du endelig skrive nedenunder.
- Denne computer dækker alle dine gamer behov!
Glæder mig til at høre en masse ordenlige bud, husk maskinen koster 14.000 kr fra ny. Og den er aldrig brugt, står i kassen med indpakning på!
- SKRIV HVIS I VIL SE BILLEDER-
Mvh
Tobias Hougaard
NioBe (2) skrev:Jeg forstår ikke helt. Du har en Dell maskine der ikke fungere som den skal, Dell mener at du skal have en ny maskine i stedet og sender dig en ny, som du så vil sælge?
Havde du ikke problemer med din egen maskine, eller fungere den pludseligt fint nu?!
Til sidst mente de, at de ligeså kunne give mig en ny, så det fik jeg tilsendt!
Han har fået den i stedet for den gamle, der var problemer med.
Jeg tager den for 2.000 kr. Og fordi jeg er så skiderar, smider jeg en lettere defekt HP-bærbar oveni, fra Pavilion-serien no less (og der skal du huske på, at den vist kostede adskillige tusinde kroner fra ny - og kommer med en Vista 32-bit OEM-licens!), så der er lidt til samlingen.
Er du lynhurtig, i bedste Tv-Shop-stil, så får du gudhjælpemig også en HTC Touch Dual med i købet - opladeren følger også med, hvis jeg kan finde den. Men det stopper ikke her! - Forfandenihelvede, du har en enestående chance for at erhverve dig en Nokia - læs: Nokia! - N73, helt uden oplader, muligvis med headset, hvis du får lukket tråden og sendt maskinen inden morgen.
Holy. Fucking. Crap. 1 stk. HP Pavilion, der kun er lidt i stykker, en HTC Touch Dual med original stylus og en motherfucking Nokia N73, der i tidernes morgen kom med et Moby-nummer i hukommelsen - alt dette for bare en computer, som ikke har kostet dig en skid. 'Amen, kom da i bukserne, hvor er det et frækt tilbud!
- Faktisk er det så lækkert et tilbud, at jeg slår mig selv for at skrive 2 kilo i stedet for 1½. Du skal sateme være hurtig, før jeg får talt mig selv til fornuft.
Er du lynhurtig, i bedste Tv-Shop-stil, så får du gudhjælpemig også en HTC Touch Dual med i købet - opladeren følger også med, hvis jeg kan finde den. Men det stopper ikke her! - Forfandenihelvede, du har en enestående chance for at erhverve dig en Nokia - læs: Nokia! - N73, helt uden oplader, muligvis med headset, hvis du får lukket tråden og sendt maskinen inden morgen.
Holy. Fucking. Crap. 1 stk. HP Pavilion, der kun er lidt i stykker, en HTC Touch Dual med original stylus og en motherfucking Nokia N73, der i tidernes morgen kom med et Moby-nummer i hukommelsen - alt dette for bare en computer, som ikke har kostet dig en skid. 'Amen, kom da i bukserne, hvor er det et frækt tilbud!
- Faktisk er det så lækkert et tilbud, at jeg slår mig selv for at skrive 2 kilo i stedet for 1½. Du skal sateme være hurtig, før jeg får talt mig selv til fornuft.
LinguaIgnota (4) skrev:Jeg tager den for 2.000 kr. Og fordi jeg er så skiderar, smider jeg en lettere defekt HP-bærbar oveni, fra Pavilion-serien no less (og der skal du huske på, at den vist kostede adskillige tusinde kroner fra ny - og kommer med en Vista 32-bit OEM-licens!), så der er lidt til samlingen.
Fedt at du rater mit indlæg som irrelevant bare fordi jeg rater dit irrelevant :)
Skal vi ikke bare lave en tråd hvor vi to skriver indlæg og rater hinandens som sjove? Det er jo tydeligvis det, det hele går ud på for dig.
Hvis du går så højt op i dine ratings, at det koster dig nattesøvn og giver nervøse trækninger, så vil jeg da med glæde rate dig sjov - når du skriver noget sjov. Vi undlader at holde vejret, ja?
Indtil da må du finde dig i, at jeg rater som det passer mig, og når Frespa rater ubehageligt på mit generøse 4.000-5.000 kroners-bud på en pikkegrim computer, så bliver der kvitteret med en tilsvarende rating på hendes overflødige 18-stavelsers-indlæg.
Equivalent retaliation, aye?
Har du yderligere behov for at tude fjæset fugtigt, så vil jeg foreslå, at du enten finder en mere passende tråd at gøre det i eller opretter din egen. På den måde når du også et bredere publikum, der kanske vil klappe dig på skulderen og medgive, hvor uretfærdigt verden behandler dig. God fornøjelse. :)
Indtil da må du finde dig i, at jeg rater som det passer mig, og når Frespa rater ubehageligt på mit generøse 4.000-5.000 kroners-bud på en pikkegrim computer, så bliver der kvitteret med en tilsvarende rating på hendes overflødige 18-stavelsers-indlæg.
Har du yderligere behov for at tude fjæset fugtigt, så vil jeg foreslå, at du enten finder en mere passende tråd at gøre det i eller opretter din egen. På den måde når du også et bredere publikum, der kanske vil klappe dig på skulderen og medgive, hvor uretfærdigt verden behandler dig. God fornøjelse. :)
14.000 fra ny?
Enten er det shit overpriced, eller så er det noget vrøvl du skriver.
Hardwaren er kun 8.000kr værdig. Også betaler man selvfølgelig 6.000kr, på at computeren kan lyse her og der, og for mærket Alienware???
3 GPU's... Det kan kun ende i en brænd.
Enten er det shit overpriced, eller så er det noget vrøvl du skriver.
Hardwaren er kun 8.000kr værdig. Også betaler man selvfølgelig 6.000kr, på at computeren kan lyse her og der, og for mærket Alienware???
tobiashougaard (1) skrev:GeForce 9400 GT - Men når du så skal til at game, trykker du bare FN-F7, også er der ligepludselig 2x Geforce GTX 260M!!!
3 GPU's... Det kan kun ende i en brænd.
LinguaIgnota (6) skrev:Hvis du går så højt op i dine ratings, at det koster dig nattesøvn og giver nervøse trækninger, så vil jeg da med glæde rate dig sjov - når du skriver noget sjov. Vi undlader at holde vejret, ja?
Det er ikke mig, der går så højt op i mine ratings, at jeg bliver nødt til at ty til gengæld. Alt, jeg ønsker, er, at du forholder dig lidt mere objektivt i dine ratings ,end du har gjort her. Forresten er jeg ikke en kvinde.
Jeg synes mange af dine andre indlæg er sjove. Dog synes jeg, at du prøver liiidt for meget i det omtale indlæg. Det bliver blot langt, irrelevant og slet ikke sjovt.
Kæden er da hoppet helt af, skattepige. Jeg afgiver et seriøst bud på en maskine, som jeg ikke mener er mere værd - og det gør jeg ovenikøbet i samme tone, som OP bruger i salgsannoncen, i et venligt forsøg på at kommunikere på sælgerens egne præmisser. Om du finder det underholdende eller ej vil jeg skide grønt udflåd på. Det er helt utroligt så mange gange, jeg må minde folk om, at jeg ikke er her for at underholde jer - jeg er ikke din hofnar, og hvis du synes, at du står og mangler et show, så må du gøre som alle andre og indløse en billet til cirkus. Mage til indbildskhed at lægge for dagen.
Jeg ser mig heller ikke modtagelig overfor mere af dit rating-brok; kom over det, tøsebarn. Du kan for fanden ikke sidde og væske fra tårekanalerne hele dagen, fordi tingene tilfældigvis ikke former sig som du havde ønsket det. Hank lidt op i dig selv, altså, al den snak er pinlig.
Hvis du under et fremtidige østrogenanfald føler behov for at diskutere ligegyldigheder på samme niveau som de indlæg, du har præsteret her i tråden, så vil jeg henvise al fremtidig korrespondance til Terracides indbakke. - Jeg betaler mig gerne fra at skulle håndtere perfide småpiger med grus i fissen, så hvis Terracide er frisk, kan vi lige diskutere aflønning i enrum. Mkay.
Jeg ser mig heller ikke modtagelig overfor mere af dit rating-brok; kom over det, tøsebarn. Du kan for fanden ikke sidde og væske fra tårekanalerne hele dagen, fordi tingene tilfældigvis ikke former sig som du havde ønsket det. Hank lidt op i dig selv, altså, al den snak er pinlig.
Hvis du under et fremtidige østrogenanfald føler behov for at diskutere ligegyldigheder på samme niveau som de indlæg, du har præsteret her i tråden, så vil jeg henvise al fremtidig korrespondance til Terracides indbakke. - Jeg betaler mig gerne fra at skulle håndtere perfide småpiger med grus i fissen, så hvis Terracide er frisk, kan vi lige diskutere aflønning i enrum. Mkay.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.