mboost-dp1

Bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - Lohse
20. okt. 2009 12:20
Hvorfor en er bedst til gaming:

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&a...

Zepto Nox a15, Intel Core2 Duo P9500 2, 53 GHz, 4 GB Ram, 250 GB harddisk 7200RPM HD, DVD brænder, WSXGA Skærm, Geforce 9600M GT
Gravatar #2 - stargate
20. okt. 2009 14:49
Zepto ville være de bedste bud
Gravatar #3 - paradise_lost
20. okt. 2009 17:12
Hpen er lækker, har selv en magen til. Men hvis den er til gaming så er Zeptoen bedre.
Gravatar #4 - Kris
20. okt. 2009 18:47
Har tidligere opdaget at hp pc'ere blir for varme til at håndtere ret meget mere end word fordi komponenterne er placeret forkert. Og så larmer de helt voldsomt.

Zeptoen ser meget god ud som gaming pc, har selv nogenlunde samme udstyr i min dell xps som iøvrigt er en perfekt gaming pc hvis man vil ofre prisen.
Gravatar #5 - Qw_freak
20. okt. 2009 19:23
jeg har den nox, og den har ikke skuffet mig endnu, hvad spil angår, men husk god udluftning, for alle bærbare bliver meget varme når man presser dem! :)
Gravatar #6 - Daniel-Dane
20. okt. 2009 21:20
Nej, der er jeg ikke helt enig. Min Znote 6625WD er aldrig "meget varm", lige meget hvor intensivt eller længe jeg spiller. Til gengæld har jeg set, at HP-maskiner bliver varme af ingenting.

Så længe man ikke dækker udstødningen til og lægger den på en ordentlig overflade (læs: ikke sengen), så har man i hvert fald gjort, hvad man kan. En coolingpad er egentlig ikke noget, man skal smide sine penge efter. Det er højst et par grader, den kan nedkøle.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login