mboost-dp1

Billige film på internettet

Gå til bund
Gravatar #1 - Mcgee
16. apr. 2010 14:41
Hej
Download & streame film til din computer her vælger du nogle titler og downloader den fulde film eller ser dem online. En omfattende samling film kan downloades til næsten ingen penge http://flovt.dk jeg har prøvet, bare et lille tip!
Gravatar #2 - Chewy
16. apr. 2010 14:49
Linket peger på hans egen blog. Desperat forsøg på at få hits....

Another one for the Hall of Shame.....
Gravatar #3 - Saxov
16. apr. 2010 14:50
Tobias, tillykke med din nye bruger her på Newz, håber du kommer til at bruge den til andet end skamløst at reklamere for din egen blog, der er fyldt med referance-links, så du tjener penge på folk bruger dig.

Hvis du endeligt var interesseret i at linke til det film site, så gør det dog direkte..!
Gravatar #4 - Cloud02
16. apr. 2010 19:15
48-hour cooldown before threadstart. Får vi ikke snart den funktion?
Gravatar #5 - Mcgee
16. apr. 2010 19:25
vågn op og lugt til roserne dude !!! tror du seriøst at jeg er den eneste i verdenen der gør det ? er du bare jaloux på at jeg kan ? du har ingen ret til at dømme mig mester jeg er en ung student der godt kan li' film og som har brug for penge til en uddannelse !!! Så bland dig uden om !!!!!!!!!!!!!! det her kunne blive en lang debat men over n' out.....

forresten så er det en skide god side jeg promoter (ville ikke gøre det hvis jeg ikke mente det!)

ha en god weekend.
Gravatar #6 - Mamad (moveax1ret)
16. apr. 2010 19:31
http://www.moviescapital.com/ er linket hvis man skulle være blevet nysgerig og ikke vil skaffe ham referers.
Gravatar #7 - Mcgee
16. apr. 2010 19:44
Spade !!
Gravatar #8 - arne_v
16. apr. 2010 19:51

At du ikke er den eneste som opfører sig så pinligt er ligesom ikke nogen god undskyldning.

Gravatar #9 - Azuria
16. apr. 2010 19:52
Mcgee (5) skrev:
jeg er en ung student der godt kan li' film og som har brug for penge til en uddannelse !!! .

Men ved du hvad det sjove ved det hele er?!
Havde du sagt dette fra starten, og så henvist til dit referral link, så havde du måske kunnet få lidt sympati kliks... :D
Nu er du bare landet i bunken af trælse WOW sælgende nye brugere.
Gravatar #10 - gentox
16. apr. 2010 20:07
Mcgee (5) skrev:
vågn op og lugt til roserne dude !!! tror du seriøst at jeg er den eneste i verdenen der gør det ?

Og derfor skal du implicit opføre dig ligesådan?

Mcgee (5) skrev:
du har ingen ret til at dømme mig mester jeg er en ung student der godt kan li' film og som har brug for penge til en uddannelse !!!

Få dig et job, eller brug din SU fornuftigt!

Mcgee (5) skrev:
Så bland dig uden om !!!!!!!!!!!!!!

Nej!

Mcgee (5) skrev:
forresten så er det en skide god side jeg promoter (ville ikke gøre det hvis jeg ikke mente det!).

Fik en kraftig advarsel fra WOT udvidelsen til firefox, at det var en yderst utroværdig side du linker til, men ok.

Mcgee (5) skrev:
ha en god weekend.

I lige måde, og hvis det ikke er for besværligt, lær at tale pænt.
Dine omgivelser vil sætte pris på det.
Gravatar #11 - KC
16. apr. 2010 20:33
Mcgee (7) skrev:
Spade !!

Han er skuda sjov! God humor der at tro, at det direkte link forværrer hans chancer for at få besøg...

OG endnu bedre humor at han har valgt flovt.dk med den spredningsmetode han benytter.
Gravatar #12 - LinguaIgnota
16. apr. 2010 21:27
Mcgee (5) skrev:
jeg er en ung student der godt kan li' film og som har brug for penge til en uddannelse !!!

Du kan vel sutte pik for penge ligesom de andre kællinger.

Hvad er det i øvrigt for en uddannelse? - En, der ikke kræver de store danskkundskaber, gætter jeg på?
Gravatar #13 - LinguaIgnota
16. apr. 2010 21:32
http://www.complaintsboard.com/complaints/moviescapitalcom-c209161.html skrev:
The site MoviesCapital.com tells you that it has new and old movies to view for a small fee. What it fails to mention is the list of movies, that is until you have already paid. Once inside you'll find a very scarce selection. I paid $39.95 for a two year plan and have regretted it since. I tried to cancel but was rejected by the owner of the site. I was also rejected by my credit card company. Please don't make the same mistake I made.
Gravatar #14 - Jakob Jakobsen
17. apr. 2010 00:16
Skal vi ikke være så venlige at skaffe Tobias Juhl en masse gratis abonnementer, det kan han da absolut ikke have noget imod?!?
Efter hvad man kan se på DK Hostmaster, står siden i hans fars navn, men mon ikke adressen passer?
Gravatar #15 - Rasmus064
17. apr. 2010 00:47
Det støtter jeg.
Gravatar #16 - Rasmus064
17. apr. 2010 01:01
Kunne enlig være interessant at få den lange debat som Mcgee snakker om.
Gravatar #17 - hgul
17. apr. 2010 02:30
Mcgee (5) skrev:
og som har brug for penge til en uddannelse !!

3. klasse er altså gratis, så hvad skal du bruge penge til? :-P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login