mboost-dp1

Bortgives lettere defekt xbox 360 i Århus N (senest søndag)

Gå til bund
Gravatar #1 - OxxY
17. apr. 2010 14:09
Hey.
Har en 360 stående med defekt dvd-drev. Får den ikke selv fikset så den samler bare støv. Har backup af firmwaren!
Den er pt ikke samlet. Der medfølger en trådet kontroller, strømforsyning og SD kabel.

Der er IKKE HDMI i den og den har ingen HD. Så der skal investeres et nyt dvd-drev, og noget memory før den er køreklar.

HVis der er nogen der vil have den kan den afhentes i Århus N. Den ryger til skrald søndag eftermiddag hvis der ingen henvendelser har været.

PS. Modtager gerne 2-3 netkabler på 1-2m som bytte, men det er ikke noget krav :)
Gravatar #2 - Magten
17. apr. 2010 15:07
Vil du kunne lokkes til at sende den til kbh, mod betaling? :) Kan evt. sende et par netkabler retur :P

For så vil jeg gerne slå til :)
Gravatar #3 - OxxY
17. apr. 2010 18:15
hrm, jeg skal sådan set til øen på lørdag, så kunne være jeg kunne lokkes til at slæbe den med. (kan måske bestikkes med en god bajer eller sådan noget? :D ) Den er ikke rigtig så nem at sende. Plus den vejer en krig. Vil et møde på hovedbanegården være en mulighed på lørdag?

Fandt nogle netkabler i kælderen, så det er ikke længere relevant.
Gravatar #4 - Barkane
17. apr. 2010 20:02
oxxy & Magten sitting in a tree... =P
Gravatar #5 - Magten
18. apr. 2010 14:40
Det kunne ikke passe bedre :) Hvad tid lander du derinde?
Gravatar #6 - onetreehell
18. apr. 2010 15:04
Gay
Gravatar #7 - Barkane
18. apr. 2010 15:19
onetreehell (6) skrev:
Gay

I was just kidding, you should have seen the smiley I put behind my comment.
Gravatar #8 - onetreehell
18. apr. 2010 15:25
So was I. You should have seen the hidden smiley i put in a hidden <form>. :P
Gravatar #9 - OxxY
18. apr. 2010 15:59
Magten (5) skrev:
Det kunne ikke passe bedre :) Hvad tid lander du derinde?

Omkring middag vil jeg tro regner med at skulle med et tog omkring kl 9 fra århus. Hvis du smider et mobilnummer i en PB, kan jeg skrive når jeg ved det endeligt?
Gravatar #10 - Magten
18. apr. 2010 16:13
Okay.. Jeg sender dig lige en PB :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login