mboost-dp1
Danmarks førende WoW account sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Bedste danske PvP account sælges.
Hejsa. Efter stor overvejelse og at have været med siden WoW udkom er der ikke længere plads til det i mit liv, da jeg er startet på en lang og svær videregående uddannelse. Jeg har aldrig benyttet sådan en side før, så jeg regner med at dem der skriver er ærlige mennesker. Ingen useriøsitet.
Accounten er således.
Druid LvL 80 Favre fra det legendarisk More Cowbell på Al' akir. Hun er nu GM i det bedste PvP guild på Kazzak alliance med fuld adgang til guildbanken hvor der er for ca. 40-50k i guld. Druiden er gladiator s3-s4 plus Brutal Gladiator rank 1 titlen som vi fik med double rogue/druid. Dvs. der er 2 netherdrakes som aldrig kan fåes igen med 310% flying. Vi vandt over draintrainy med 2 rating i slutningen af S4 for at få titlen. Hun har ca. 3k guld på sig og er "up to date" med det nye PvP gear samt JC/Enchanting.
Shaman lvl 80. Zetix Co-GM i det fjerde bedste PvP guild i verden ved sidste sæsons afslutning. Han er på horde siden Al 'akir og er gladiator s1-s3-s4-s5-s6 Så 3 netherdrakes og 2 frostwyrm flying mounts ;) Meget få shamaner fik gladiator i den første sæson af WoW, du vil derfor næsten aldrig blive udsat for at se en anden shaman med det samme mount :) Han har Deadly Gladiator titlen rank 1 titlen fra S5 hvor vi kørte hunter/shaman/dk.
Jeg har spillet på et proffessionel plan i 2 år med begge characters nu. Uanset hvor du begår dig i WoW PvE eller PvP har folk Kæmpe respekt for de achievements der er på begge characters. Jeg sælger accounten meget billigt så jeg er åben for tilbud, min mail er [email protected]
Hejsa. Efter stor overvejelse og at have været med siden WoW udkom er der ikke længere plads til det i mit liv, da jeg er startet på en lang og svær videregående uddannelse. Jeg har aldrig benyttet sådan en side før, så jeg regner med at dem der skriver er ærlige mennesker. Ingen useriøsitet.
Accounten er således.
Druid LvL 80 Favre fra det legendarisk More Cowbell på Al' akir. Hun er nu GM i det bedste PvP guild på Kazzak alliance med fuld adgang til guildbanken hvor der er for ca. 40-50k i guld. Druiden er gladiator s3-s4 plus Brutal Gladiator rank 1 titlen som vi fik med double rogue/druid. Dvs. der er 2 netherdrakes som aldrig kan fåes igen med 310% flying. Vi vandt over draintrainy med 2 rating i slutningen af S4 for at få titlen. Hun har ca. 3k guld på sig og er "up to date" med det nye PvP gear samt JC/Enchanting.
Shaman lvl 80. Zetix Co-GM i det fjerde bedste PvP guild i verden ved sidste sæsons afslutning. Han er på horde siden Al 'akir og er gladiator s1-s3-s4-s5-s6 Så 3 netherdrakes og 2 frostwyrm flying mounts ;) Meget få shamaner fik gladiator i den første sæson af WoW, du vil derfor næsten aldrig blive udsat for at se en anden shaman med det samme mount :) Han har Deadly Gladiator titlen rank 1 titlen fra S5 hvor vi kørte hunter/shaman/dk.
Jeg har spillet på et proffessionel plan i 2 år med begge characters nu. Uanset hvor du begår dig i WoW PvE eller PvP har folk Kæmpe respekt for de achievements der er på begge characters. Jeg sælger accounten meget billigt så jeg er åben for tilbud, min mail er [email protected]
Makeybussines (2) skrev:Bare fordi det er så meget sjovere... Terra?
Som sagt har jeg ikke tid til at spille mere. Jeg kender ikke "Terra", men jeg har da ikke tænkt mig at droppe WoW bare for at begynde på et nyt computer spil :)
vandfarve (7) skrev:Fordi vi godt kan lide dig, så får du lige et heads-up: Google!
(Læs venligst alle indlæggene i trådene og ikke blot de første)
Allright, jeg har googlet "Terra". Det er et latinsk udtryk for "Jorden/earth". Er dette ikke en side der bruges til at sælge WoW accounts? Et ligeud svar ville jeg være meget taknemmelig for. VH.
Carpediembaby (8) skrev:
Allright, jeg har googlet "Terra". Det er et latinsk udtryk for "Jorden/earth". Er dette ikke en side der bruges til at sælge WoW accounts? Et ligeud svar ville jeg være meget taknemmelig for. VH.
http://newz.dk/forum/koeb-salg/wow-acc-saelges-lvl...
http://newz.dk/forum/koeb-salg/wow-account-saelges...
Så kan du læse lidt om det.
Jamen det må i undskylde så, min chat "buddy" fortalte mig at dette var stedet hvis jeg ville have noget ud af min account efter alle de års gaming. Ha det godt, VH.
moveax1ret (14) skrev:hedder din buddy terra?
Nej han hedder ikke Terra. Men jeg gætter på at det er administratoren på denne side som ikke er "glad for tilstrømningen af wow accounts til salg". Jeg har heldigvis ikke givet links til Armory og min acc er heller ikke registreret i den mail jeg har lagt ud, så jeg kan ikke miste min acc. Men alligevel kan jeg godt forstå at i ikke accepterer, at jeres forum bliver misbrugt til account salg hvis i benytter den til andet.
yes yes- chill, personligt er jeg fuldstændigt ligeglad, og de fleste andre finder det bare jævnt irreterende.
terra er så en bruger herinde der er født med en hurtigtvoksende bambus dybt oppe i endetarmen.
Derfor er han konstant så sur på alle at han gør alt for at irretere og gøre så mange folk så kede af det som muligt.
Han har derfor for vane at tracke folk ned og melde dem til blizzard for at få deres kontoer lukket.
terra er så en bruger herinde der er født med en hurtigtvoksende bambus dybt oppe i endetarmen.
Derfor er han konstant så sur på alle at han gør alt for at irretere og gøre så mange folk så kede af det som muligt.
Han har derfor for vane at tracke folk ned og melde dem til blizzard for at få deres kontoer lukket.
moveax1ret (17) skrev:yes yes- chill, personligt er jeg fuldstændigt ligeglad, og de fleste andre finder det bare jævnt irreterende.
Ja okay, men det skal han da være velkommen til at prøve, hvis han godt kan lide at spilde sin tid :)
Jeg skriver til en admin om at få slettet tråden og så er det problem ude af verden.
"Administratorerne" er dem man skal frygte mindst. Brugerne her på siden er en flok butthurt tabersvin, der helt sikkert bliver pissemisundelige på dig, fordi du har Danmarks førende WoW-account.
Det er godt, at du ikke har givet links til Armory eller din acc.-mail, for folk som "Terra" (det er ham, der er allermest bitter og butthurt på hele siden!) vil helt sikkert stikke dig til Blizzard.
Heldigvis fandt du mig. Nogle kalder mig onkel Ignota, fordi jeg er så rar, åbentsindet og imødekommende - du ved, ligesom en slags Villy Søvndal, men uden hjerneskaden.
Jeg er muligvis interesseret i at købe din det-der-du-sælger, hvis vi kan blive enige om prisen. Men jeg må advare dig først, jeg er rigere på penge end på forstand og jeg har ingen idé om, hvad sådan noget koster, så du skal være sød at love, at du ikke snyder onkel Ignota, lol. Ok?
Send mig et link til Armory og din acc.-mail, så jeg får en chance for at kigge på det. Så vender jeg tilbage i løbet af ingen tid.
Mvh.
LinguaIgnota.
Tillidsvækkende smiley.
Det er godt, at du ikke har givet links til Armory eller din acc.-mail, for folk som "Terra" (det er ham, der er allermest bitter og butthurt på hele siden!) vil helt sikkert stikke dig til Blizzard.
Heldigvis fandt du mig. Nogle kalder mig onkel Ignota, fordi jeg er så rar, åbentsindet og imødekommende - du ved, ligesom en slags Villy Søvndal, men uden hjerneskaden.
Jeg er muligvis interesseret i at købe din det-der-du-sælger, hvis vi kan blive enige om prisen. Men jeg må advare dig først, jeg er rigere på penge end på forstand og jeg har ingen idé om, hvad sådan noget koster, så du skal være sød at love, at du ikke snyder onkel Ignota, lol. Ok?
Send mig et link til Armory og din acc.-mail, så jeg får en chance for at kigge på det. Så vender jeg tilbage i løbet af ingen tid.
Mvh.
LinguaIgnota.
Tillidsvækkende smiley.
LinguaIgnota (20) skrev:"Administratorerne" er dem man skal frygte mindst. Brugerne her på siden er en flok butthurt tabersvin, der helt sikkert bliver pissemisundelige på dig, fordi du har Danmarks førende WoW-account.
Mvh.
LinguaIgnota.
Tillidsvækkende smiley.
Butthurt tabersvin haha? Ja okay. Men alt det relevante ved accounten står der i tråden. Jeg har ikke tid til PC spil mere da jeg er startet på en lang uddannelse. Jeg sælger den billigt hurtigst muligt uden nogen "dikkedar". Jeg foretrækker helt klart et møde i virkeligheden. Men du har min MSN. Tilføj mig der og så kan vi snakke videre om det. Og forresten, hvis du ikke har forstand på WoW hvorfor vil du så købe den bedste account i DK?
I er jo blevet snydt eftersom at de chars ikke eksistere, eller ihvertfald ikke med det equipment/achivements.
http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Al%27Akir...
http://www.arenajunkies.com/guild/EU/Al%27Akir/Mor...
Ignuz (25) skrev:I er jo blevet snydt eftersom at de chars ikke eksistere, eller ihvertfald ikke med det equipment/achivements.
Nu kan jeg hvad der blev ment med "butthurt losers".
Lær at amory noget ordentligt før du sætter en tråd ind på siden.
Det kræver 5 bogstaver for at amory dem ordentligt.
Systran (27) skrev:He shoots and he SCORES!Carpediembaby (24) skrev:Jeg foretrækker helt klart et møde i virkeligheden.
Jeg tror du glemte at skrive i din 'produktbeskrivelse' at der fulgte en date med Samir Uldahl med i købet.
Makeybussines (34) skrev:He shoots and he SCORES!
Jeg tror du glemte at skrive i din 'produktbeskrivelse' at der fulgte en date med Samir Uldahl med i købet. [/quote]
HAHA! Hvis den skulle med i "produktbeskrivelsen" var det ikke blevet "meget billigt"!
illishar (41) skrev:Ret usportsligt. Tror faktisk at det er første gang, at der er en wow-sælger, med en smule omløb.
Hov hov hov!
Er det ikke netop sportsligt, så I faktisk får en udfordring?
Et eller andet sted svarer det jo til, at hjortekiddet for en gangs skyld ikke har brækket alle knæskalder, men faktisk både kan se, høre og løbe bort, når the big bad motherfuckers af nogle selvfede jægere kommer forbi.
Din fuckin' camper... Det er jo ikke sjovt, hvis de ikke gør modstand, vel Lingie?
Carpediembaby (24) skrev:LinguaIgnota (20) skrev:"Administratorerne" er dem man skal frygte mindst. Brugerne her på siden er en flok butthurt tabersvin, der helt sikkert bliver pissemisundelige på dig, fordi du har Danmarks førende WoW-account.
Mvh.
LinguaIgnota.
Tillidsvækkende smiley.
Butthurt tabersvin haha? Ja okay. Men alt det relevante ved accounten står der i tråden. Jeg har ikke tid til PC spil mere da jeg er startet på en lang uddannelse. Jeg sælger den billigt hurtigst muligt uden nogen "dikkedar". Jeg foretrækker helt klart et møde i virkeligheden. Men du har min MSN. Tilføj mig der og så kan vi snakke videre om det. Og forresten, hvis du ikke har forstand på WoW hvorfor vil du så købe den bedste account i DK?
illishar (41) skrev:Ret usportsligt. Tror faktisk at det er første gang, at der er en wow-sælger, med en smule omløb.
Say that again please ;-)
Jeg er en wow-noob. Jeg spillede det lidt da det var i beta. Hvilke informationer skal I have for banhamer? Og hvordan bruger man wowarmory.com?
vandfarve (42) skrev:Det er jo ikke sjovt, hvis de ikke gør modstand, vel Lingie?
Fuck no.
Jeg fik løftet om links, hvis vi kunne klare det over MSN - og selvom jeg ikke gad at installere MSN bare for dét, så synes jeg alligevel, jeg har vundet.
Det må være den tillidsvækkende smiley.
GM i et guild, det sænker antallet af mulige chars, female endnu en minimering, gladiator, brutal gladiator rank 1 (what ever that is)... mange hints, det er næsten som de der udelukkelselses gåder for at udpege den skyldige i krimigåden. Virker ligetil, hvis man som Blizzard har adgang til al den info. En velrettet søgning burde ku pinpointe din char.
Ku være de ville være interesserede i at få nakket en så highlevel char, nye chars skal jo spille længe før de bliver så l33t, det er penge lige i foret.
Ku være de ville være interesserede i at få nakket en så highlevel char, nye chars skal jo spille længe før de bliver så l33t, det er penge lige i foret.
Så vidt jeg ved er de færdige med det. Kan være dette er grundlaget for et nyt projekt til dem?
The first to track and report Carpediembaby wins! :P
Så vidt jeg ved er de færdige med det. Kan være dette er grundlaget for et nyt projekt til dem?
The first to track and report Carpediembaby wins! :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.