mboost-dp1
Datalogi/ingeniør bøger bortgives
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg har en del bøger fra datalogi studiet på AAU, som jeg ikke længere har behov for, så hvis det er nogen der kan bruge dem kan de afhentes.
Jeg har:
Matematisk analyse 1 (4. udgave)
Strategic Entrepreneurship (3. udgave)
Structures in Fives
Advanced Engineering Mathematics (8. udgave)
Physics, For scientists and Engineers with modern physics (5. udgave)
Computers in context
Concurrent programming in Java (2. udgave)
Bøger der ikke rigtigt har så meget med studiet at gøre:
Turbo Pascal (5 udgave)
Oracle PL/SQL Developer's Workbook
JBoss 3.0 Deployment and Administration Handbook
Indrømmet nogle af bøgerne er efterhånden pænt værdiløse, men det skader jo ikke lige at undersøge om nogen kan bruge dem inden de ryger ud.
Bøgerne er i Aalborg, jeg vil gerne være fri for at skulle sende dem, men skulle det det være den eneste måde at komme af med dem så sender jeg dem gerne.
Jeg har:
Structures in Fives
Computers in context
Concurrent programming in Java (2. udgave)
Bøger der ikke rigtigt har så meget med studiet at gøre:
Turbo Pascal (5 udgave)
Oracle PL/SQL Developer's Workbook
JBoss 3.0 Deployment and Administration Handbook
Indrømmet nogle af bøgerne er efterhånden pænt værdiløse, men det skader jo ikke lige at undersøge om nogen kan bruge dem inden de ryger ud.
Bøgerne er i Aalborg, jeg vil gerne være fri for at skulle sende dem, men skulle det det være den eneste måde at komme af med dem så sender jeg dem gerne.
Structures in Fives
Computers in context
Lyder spændende!
Resten siger mig ikke noget, men skal nok tage dem af dine hænder, hvis der ikke er nogen om budet. Men nogle der faktisk kunne bruge dem er da klart mere optimalt.
Structures in Fives
Computers in context
Lyder spændende!
Resten siger mig ikke noget, men skal nok tage dem af dine hænder, hvis der ikke er nogen om budet. Men nogle der faktisk kunne bruge dem er da klart mere optimalt.
Jeg kunne også sagtens tage imod dem, hvis alternativet er at de bliver smidt ud, men jeg har ikke brug for dem, så hvis andre kan bruge dem, så skal de have dem.
Hvis ingen andre byder ind, kunne jeg så aftage de bøger Norrah ikke vil have. Concurrent programming in Java lyder faktisk ret interessant.
Hvis ingen andre byder ind, kunne jeg så aftage de bøger Norrah ikke vil have. Concurrent programming in Java lyder faktisk ret interessant.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.