mboost-dp1

Diablo 2: LOD - CD key

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
11. feb. 2010 17:09
Yo..

Fik lige en mærkelig lyst til at spille D2 igen, men jeg været så blank at smide coveret til min LOD ud, så jeg har ikke CD key til den mere..

Er der nogen herinde der ikke bruger deres? Og som vil af med den for en lille skilling eller en cola? :P
Jeg skal som sagt kun bruge cd-key'en :]
Gravatar #2 - vandfarve
11. feb. 2010 21:19
*host* så-gammelt-så-det-næsten-er-freeware! *host*

Hvem sagde det?
Gravatar #3 - Sikots
11. feb. 2010 21:27
vandfarve (2) skrev:
Hvem sagde det?

YOU, sir, YOU did!
Gravatar #4 - vandfarve
11. feb. 2010 21:37
Jeg vil på ingen måde retfærdiggøre, at man henter ulovlige kopier og/eller benytter programmer uden licens og/eller cracker et spil uden brug af licens og/eller ikke vasker hænder efter toilettet besøg hjemme hos Onkel Ignota, men siden du allerede har købt spillet, så har du stadig ret til at spille det... også selvom at du ikke kan finde licensen længere.

På grænsen? Måske...

Ulovligt? Ikke i mit hoved, da man har købt spillet, men forlagt det lille irriterende papir med nogle random tal og bogstaver på.
Gravatar #5 - Magten
11. feb. 2010 21:39
Det havde jeg egentlig også tænkt mig at gøre, men da jeg spurgte en af mine venner om jeg måtte få hans key, så blev han også hooked på det, og foreslog vi sku spille på Battle.net.. Så skal bruge en legal key :D
Gravatar #6 - Rufo
11. feb. 2010 21:41
køb det.. altså det kan sku ikke koste mere end 50-100kr.. og tror ikke så mange er interessret i at give det væk da det jo er linket sammen med battlenet accounten..
Gravatar #7 - Magten
11. feb. 2010 21:44
Det kunne jeg selvfølgelig også.. I dovenskabens tegn tænkte jeg dog det var nemmere herinde :P

Så skal man bare finde en forretning der stadig har det.. Hmm...
Gravatar #8 - vandfarve
11. feb. 2010 21:47
Gravatar #9 - Magten
11. feb. 2010 21:54
Jeg takker ;) Vil lige overveje om det her trip er pengene værd.. Jeg har det med at have de anfald i kort tid :D
Gravatar #10 - vandfarve
11. feb. 2010 22:01
Magten (9) skrev:
Jeg takker ;) Vil lige overveje om det her trip er pengene værd.. Jeg har det med at have de anfald i kort tid :D

Jeg har netop prøvet Torchlight (D2-kopi, men en helvedes god en!), og for omkring 100 kroner (20 dollars på deres egen hjemmeside, 16 euro på Steam) får du mellem 10-30 timers spilletid.

Det er vildt sjovt og kan anbefales, men der er desværre ikke multiplayer (yeah, WTF!).
Gravatar #11 - Thalion
11. feb. 2010 22:27
Der er den hurtige løsning direkte fra blizzard:

http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000...

Der kan du få en key med det samme, så det kunne være en løsning, der koster det: 14,99 € = 111,59615 Danish kroner
Gravatar #12 - gnаrfsan
12. feb. 2010 00:05
Jeg kan hjælpe dig. Du får en PM.
Gravatar #13 - Kris
12. feb. 2010 08:36
Jeg fik samme ustyrlige lyst til nostalgi for et par uger siden og fandt en guldgrube af spil i de gamle gemmer. D1 + D2 + Exp. + SC1 + Red Alert + C&C.

Det nye battle.net system hvor man kan uploade alle sine keys til en side online er da temmelig smart. Hvis man i fremtiden mister sine covers, så står det hele klar til at bruge derinde. Og så kan alle spil hentes ned via. den side.
Gravatar #14 - Magten
12. feb. 2010 08:52
gnarfsan (12) skrev:
Jeg kan hjælpe dig. Du får en PM.
Jeg takker ;)

Problem solved :)

Ja, det er slet ikke så dumt :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login