mboost-dp1
Et godt tilbud til mine venner på newz.dk :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey homies, som nogen af jer måske ved så arbejder jeg i en hiphop shop der hedder Choker.
Vi har næsten lige åbnet en ny webshop, og i den forbindelse har jeg fået lov at lave et godt tilbud til mine venner og bekendte.
Ved at skrive rabatkoden 'newz' når i ligger en ordre, kan i få trukket 15 % af beløbet. Og da vi har i forvejen har op til 67 % rabat på nogle varer kan man altså med den her rabatkode få helt op til 82 % rabat
Tjek det ud på www.choker.dk og se om ikke der er noget dope ish du vil ha
Peace peace, Orhan
Vi har næsten lige åbnet en ny webshop, og i den forbindelse har jeg fået lov at lave et godt tilbud til mine venner og bekendte.
Ved at skrive rabatkoden 'newz' når i ligger en ordre, kan i få trukket 15 % af beløbet. Og da vi har i forvejen har op til 67 % rabat på nogle varer kan man altså med den her rabatkode få helt op til 82 % rabat
Tjek det ud på www.choker.dk og se om ikke der er noget dope ish du vil ha
Peace peace, Orhan
#1 Fedt initiativ, du kommer med :)
Hvis jeg dog skulle købe noget på jeres side, foretrak jeg at i havde e-handelsmærket.
Dog tror jeg næppe der er nogle der ved du arbejder hos Choker eftersom det er knap 10 min siden du har oprettet din profil lol.
Hvis jeg dog skulle købe noget på jeres side, foretrak jeg at i havde e-handelsmærket.
Dog tror jeg næppe der er nogle der ved du arbejder hos Choker eftersom det er knap 10 min siden du har oprettet din profil lol.
Der er desværre sket en fejl i vores system.
Den sko som du har bestilt har vi ikke,
Men vi kan tilbyde 2 par andre sko til 599 dkr.
Normal prisen er 799.- men pga. vores fejl vil vi gerne tilbyde dig 25%
som du så kan få i stedet.
Det du gør er, at du går ind og lægger en ny ordre, på en af skoene.
Også afviser vi bare den gamle ordre.
Links til de 2 par sko:
http://www.choker.dk/vare/1250-dc-dc-pure-slim-xe-...
http://www.choker.dk/vare/910-dc-dc-pure-se-shoe-b...
Vi beklager utrolig meget for fejlen, og håber du vil kunne bruge et af de andre par.
MVH
Choker
Al ære og respekt for, at de forsøger at rette op på deres fejl og tilbyder mig en fin rabat på et par andre sko, men:
1. De foreslåede alternativer falder på ingen måde i min smag, og jeg ejer ikke en beklædningsgenstand, der vil gå bare nogenlunde sammen med dem.
2. De foreslåede alternativer er, når rabatten er fratrukket, 260 kr. dyrere end de andre, inkl. fragt.
Det kan jeg ikke umiddelbart bruge til ret meget.
I kan sælge mig dem her til de 400 kr. (inkl. fragt), jeg betalte for de andre. Ellers er det bare ærgerligt-bærgerligt.
OrhanG (1) skrev:Og da vi har i forvejen har op til 67 % rabat på nogle varer kan man altså med den her rabatkode få helt op til 82 % rabat
Speciel måde at regne procenter ud på?
"rabatten" på 67% er allerede trukket fra prisen. når man så derefter tager 15% af den nye rabat, så er der altså ikke tale om 82%, men kun omkring 73%
"rabatten" på 67% er allerede trukket fra prisen. når man så derefter tager 15% af den nye rabat, så er der altså ikke tale om 82%, men kun omkring 73%
Jakob Jakobsen (14) skrev:#11
Det er så dem der regner forkert:) Som de forklarede det her så gav det jo fint mening... AT deres system så siger noget andet må vel være en fejl:)
Nå, men choker.dk får sgu både et shout out og et håndtegn fra mig - sateme om ikke møgdyrene giver mig den dyrere sko og fragt for 400 kr.
Jeg havde ellers forventet, at de ville få sig en THC-induceret griner og skate hurtigt videre, når de så mit krav om superherrenederen meget rabat på Circa-skoen, dér, yo. Men det er åbenbart nogle fresh mennesker, vi har med at gøre. A++++++++.
Jeg havde ellers forventet, at de ville få sig en THC-induceret griner og skate hurtigt videre, når de så mit krav om superherrenederen meget rabat på Circa-skoen, dér, yo. Men det er åbenbart nogle fresh mennesker, vi har med at gøre. A++++++++.
Implicerer du at folk der går i den slags tøj beruser sig i ulovlige cannabis relaterede produkter?
Implicerer du at folk der går i den slags tøj beruser sig i ulovlige cannabis relaterede produkter?
Meh, been there, done that.
Hvor har du været, bassemand? Jeg synes, det er lang tid siden, jeg har set på dig.
Hvor har du været, bassemand? Jeg synes, det er lang tid siden, jeg har set på dig.
themuss (21) skrev:Skriver hovedopgave for tiden... zzzz.. Så er der ikke så god tid til at holde newz.dk i ørerne.
Er du gal, mand, jeg er da allermest på, mens jeg skriver mine større opgaver og har eksamener.
Du planlægger fuldstændig forkert. Eksamen = newz.dk-trolling!
vandfarve sætter lidt [url= på[/url], og så sætter han sig ellers ned og får et par andre Newz'ere op af stolene.
Man må da sige, at jeg får mig nogle nye oplevelser i forbindelse med denne handel.
Jeg modtog en forsendelsesadvisering med track and trace-nummer i lørdags og har selvfølgelig slået pakken op et par gange. Indtil for ganske nyligt stod der "Data til forsendelse modtaget", men så lige pludselig siger Post DK til mig, at "Der er ikke fundet oplysninger om forsendelsen: XXXXXXXXXXXDK". - Spændende.
Er der nogen der har et bud på, hvad sådan noget skyldes?
Jeg tænker, at der enten er en fejl i Post DK's system eller også har butikken annulleret afsendelsen - uden at give mig besked.
Jeg venter spændt på at se, om der dukker noget op.
Jeg modtog en forsendelsesadvisering med track and trace-nummer i lørdags og har selvfølgelig slået pakken op et par gange. Indtil for ganske nyligt stod der "Data til forsendelse modtaget", men så lige pludselig siger Post DK til mig, at "Der er ikke fundet oplysninger om forsendelsen: XXXXXXXXXXXDK". - Spændende.
Er der nogen der har et bud på, hvad sådan noget skyldes?
Jeg tænker, at der enten er en fejl i Post DK's system eller også har butikken annulleret afsendelsen - uden at give mig besked.
Jeg venter spændt på at se, om der dukker noget op.
Anywhore, fejlen har helt sikkert ligget hos Post DK, for jeg modtog mine sko som jeg skulle. De er faktisk rigtig superlækre til prisen, og ham der sendte mig en mail og beklagede lagerfejlen kunne både stave og alt muligt.
Det er nok ikke sidste gang, jeg handler der. - Hvis jeg ellers kan finde noget, der ikke er møggrimt.
Thumbs up.
Det er nok ikke sidste gang, jeg handler der. - Hvis jeg ellers kan finde noget, der ikke er møggrimt.
Thumbs up.
Jeg har næsten ligeså stor fornøjelse af at finde og købe tøj, som jeg har af at købe gadgets og hardware.
Ronson (32) skrev:It all makes sense now..
Yup - sådan får man fisse. Jeg får fisse. Så suck it, non-fuckers. :)
Magten (29) skrev:#28
Jeg hader dig lidt.. Jeg nægtede at gå ind på siden alene pga ordet homies. Men så kommer du her og roser dem, og nu har jeg 3 par sko i kurven..
Screw you!
Vi opmuntrer spammerne, når vi køber deres lort.
We are the cancer that is killing Newz.
Det er to år siden jeg sidst købte sko, så jeg synes det er på tide at skifte dem ud.Elskov (30) skrev:Jesus kristus... Jeg sidder på et såkaldt nørdeforum, og alligevel er her fyre, der køber flere sko på én dag, end jeg gør på et år...
Men lingu er jeg ikke i tvivl om shopper igennem for hele newz..
Magten (37) skrev:Det er to år siden jeg sidst købte sko, så jeg synes det er på tide at skifte dem ud.
Vi (jeg) vil da gerne se, hvad du så har valgt at købe. Links plx.
38 2/3 og 41 1/3? Man må sige, at de rammer et specifikt publikum. Findes der mænd med så små fødder?
38 2/3 og 41 1/3? Man må sige, at de rammer et specifikt publikum. Findes der mænd med så små fødder?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.