mboost-dp1
flyttesalg: Komplet pc/Optimus Maximus/Gfx-kort/
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej! Er flyttet og har bestemt mig for, at jeg dropper den stationære til fordel for utroligt mange bærbare, da den pt bare står og taber værdi og ikke er i brug.
Motherboard: Gigabyte GA-M61PS2P
Harddisk: Samsung 1 TB HD103UJ
CPU: Athlon 64 5200+ (AM2) (2 x 2,7 ghz)
RAM:4Gb Buffalo select D2U800C
PSU: Rasurbo SilentPower 535
Kabinet: Gibabyte MicroATX (GZ-M1-BDP)
Optisk: Liteon IHAS 122
Skærm: 22" AOC 2230FH
Køling: Arctic Cooling Alpine 64
GPU: Zotac Geforce GTX 285 (AMP! edition) (Købt hos SHG i september)
GPU-PSU: Dedikeret Thermaltake crossfire/sli-PSU, tager en slot. (Købt hos SHG for et par år siden - ikke længere dækket)
Keyboard: Et eller andet
Mus: Razer Samoza (samusa?)
Det er en nogenlude spand, der med andet ram/cpu kan blive ok. Pt. kører den W7 64 RTM uden problemer.
Motherboardet understøtter AM3, så de nyeste CPU'er kan bruges. Den er ret lille og ser nogenlunde afdæmpet, købt som budget den 13. august 2009, den skulle være stand in mens min bærbare var til rep.
Skal siges at motherboardet er totalt handikappet, det betyder, at der kun lige kan være et SATA stik i af gangen (GFX-Kortet fylder for meget...), så når der skal OS ind skal 285'eren hives ud og det onboard benyttes (alternativt kan et IDE optisk drev bruges), optimalt skal der smides et mere fornuftigt bundkort i.
Der er kvittering på alt.
Yderligere haves et:
Gigabyte 9600 gt
og et
Optimus Maximus keyboard, vundet her på Newz. (ingen kvittering)
Der har desværre været en sur kvinde i nærheden af det, så emballagen er ikke længere intakt.
Alle fornuftige bud og så videre, spanden står vel i 7500 fra ny, forventer ikke, at få dækket min udgifter, men vil heller ikke kneppes. Den befinder sig på Nørrebro, lige omkring skt. hans torv og jeg vil egentlig helst slippe for at bøvle med post dk.
Vil ikke sælge den i dele, men gfx-kortet kan jeg til nød hive ud, ser dog helst at sælge den samlet.
Det var det.
Motherboard: Gigabyte GA-M61PS2P
Harddisk: Samsung 1 TB HD103UJ
CPU: Athlon 64 5200+ (AM2) (2 x 2,7 ghz)
RAM:4Gb Buffalo select D2U800C
PSU: Rasurbo SilentPower 535
Kabinet: Gibabyte MicroATX (GZ-M1-BDP)
Optisk: Liteon IHAS 122
Skærm: 22" AOC 2230FH
Køling: Arctic Cooling Alpine 64
GPU: Zotac Geforce GTX 285 (AMP! edition) (Købt hos SHG i september)
GPU-PSU: Dedikeret Thermaltake crossfire/sli-PSU, tager en slot. (Købt hos SHG for et par år siden - ikke længere dækket)
Keyboard: Et eller andet
Mus: Razer Samoza (samusa?)
Det er en nogenlude spand, der med andet ram/cpu kan blive ok. Pt. kører den W7 64 RTM uden problemer.
Motherboardet understøtter AM3, så de nyeste CPU'er kan bruges. Den er ret lille og ser nogenlunde afdæmpet, købt som budget den 13. august 2009, den skulle være stand in mens min bærbare var til rep.
Skal siges at motherboardet er totalt handikappet, det betyder, at der kun lige kan være et SATA stik i af gangen (GFX-Kortet fylder for meget...), så når der skal OS ind skal 285'eren hives ud og det onboard benyttes (alternativt kan et IDE optisk drev bruges), optimalt skal der smides et mere fornuftigt bundkort i.
Der er kvittering på alt.
Yderligere haves et:
Gigabyte 9600 gt
og et
Optimus Maximus keyboard, vundet her på Newz. (ingen kvittering)
Der har desværre været en sur kvinde i nærheden af det, så emballagen er ikke længere intakt.
Alle fornuftige bud og så videre, spanden står vel i 7500 fra ny, forventer ikke, at få dækket min udgifter, men vil heller ikke kneppes. Den befinder sig på Nørrebro, lige omkring skt. hans torv og jeg vil egentlig helst slippe for at bøvle med post dk.
Vil ikke sælge den i dele, men gfx-kortet kan jeg til nød hive ud, ser dog helst at sælge den samlet.
Det var det.
Altså, optimus?? jaja, selvfølgelig, skulle måske have været lidt mere tydelig i min beskrivelse,
altså spand samlet helst
optimus alene
9600 gt alene,
altså spand samlet helst
optimus alene
9600 gt alene,
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.