mboost-dp1
Forskellige MMO accounts til salg.. igen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har et par MMO accounts liggende som jeg ikke bruger længere. De er alle sammen tomme og der er ikke mere "gametime" på dem så EULA overtrædes ikke.
1x Age of Conan ~ 100.-
1x LOTRO + expansions OGSÅ den nye der kommer til december. ~ 250.-
1x World of Warcraft + expansions ~ 100.-
1x Aion Collector's Edition ~ 250.-
Kontakt cYan på quakenet, via msn på henrikboriths[a-t]hotmail.com eller via news.dk
1x Age of Conan ~ 100.-
1x LOTRO + expansions OGSÅ den nye der kommer til december. ~ 250.-
1x World of Warcraft + expansions ~ 100.-
1x Aion Collector's Edition ~ 250.-
Kontakt cYan på quakenet, via msn på henrikboriths[a-t]hotmail.com eller via news.dk
#6 Det er altså fordi accounten er personlig... Og derfor må den ikke sælges... Uanset om der er noget på den... At der ikke er noget imod det i dansk lov er rigtigt... Men det er bare forkert at de ikke muligvis lukker den alligevel... Og det synes jeg altså folk skal vide...
#10 og 11
Jeg har INTET imod at man sælger accounts videre.. Det er fuldt ud lovligt i DK og jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være et problem... Hvad der ikke er okay er at der ikke bliver oplyst omkring de potentielle farer ved dette... Det er meget muligt at du kan antage folk godt ved hvad risikoen er, men det er ligeså muligt at vedkommende ikke gør... Og du kan bede mig lukke røven så meget du vil... Så længe du ikke selv oplyser den slags i din salgstråd så kan du være sikker på at jeg, eller en anden, vil informere folk om det i tråden... Hvis du derimod selv nævnte det, så ville ingen af os have nævnt noget som helst... Fortsat god søndag - og mit liv er ganske fint tak...
Jeg har INTET imod at man sælger accounts videre.. Det er fuldt ud lovligt i DK og jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være et problem... Hvad der ikke er okay er at der ikke bliver oplyst omkring de potentielle farer ved dette... Det er meget muligt at du kan antage folk godt ved hvad risikoen er, men det er ligeså muligt at vedkommende ikke gør... Og du kan bede mig lukke røven så meget du vil... Så længe du ikke selv oplyser den slags i din salgstråd så kan du være sikker på at jeg, eller en anden, vil informere folk om det i tråden... Hvis du derimod selv nævnte det, så ville ingen af os have nævnt noget som helst... Fortsat god søndag - og mit liv er ganske fint tak...
#14 Du forventer da ikke at newz-brugere skal tænke rationelt før de poster. Idiot.
Tumleren (24) skrev:Så har du godt nok ikke kigget efter. Alle de andre wow salgstråde er blevet flamet adskillige gange værre end dig.
Har set de andre tråde, men disse accounts er TOMME og har ingen inflydelse på spillet overhovedet, pånær en ny spiller bliver tilføjet.
Hvad får folk ud af det? - Bliver de tilfreds med sig selv, eller?
cyandk (25) skrev:Har set de andre tråde, men disse accounts er TOMME og har ingen inflydelse på spillet overhovedet, pånær en ny spiller bliver tilføjet.
Hvad får folk ud af det? - Bliver de tilfreds med sig selv, eller?
At en kunde skal informeres om eventuelle defekter på produktet... Og at produktet muligvis slet ikke kan bruges er en defekt! Hvis man leder længe nok kan man nok endda finde en lov i den danske lovgivning der betegner det du opstillede i det første indlæg som bondefangeri... Uanset om accounten er tom eller ej... Blizzard lukker kontoen hvis de finder ud af at EULA'en er blevet brudt... Og det SKAL du informere om...
#cyandk
Proev engang at laese hvad der bliver skrevet?
Kontoen risikerer *STADIG* at blive lukket.
Der er ingen grund til at tude over selve salget - det er fuldt lovligt i DK, uanset om der er noget paa eller ej.
Havde du bare oplyst at dine konti stadig risikerede at blive lukket, saa var der naeppe nogen der havde whinet.
Jebus, fucktard.
Proev engang at laese hvad der bliver skrevet?
Kontoen risikerer *STADIG* at blive lukket.
Der er ingen grund til at tude over selve salget - det er fuldt lovligt i DK, uanset om der er noget paa eller ej.
Havde du bare oplyst at dine konti stadig risikerede at blive lukket, saa var der naeppe nogen der havde whinet.
Jebus, fucktard.
cyandk (21) skrev:Har fået solgt dem alle i en stor pakke.
Og til jer freaks uden liv, hav det godt, måske find en anden "hobby" end at sidde og skrive i en tråd som ikke påvirker jer på nogen som helst måde?
newz.dk, idioternes holdeplads.
Lidt terracide wannabe over den der sidste linje...
lad ham dog sælge sin account hvis han har lyst til at sælge den? Hvis en eller anden køber den, så er det ham der er dum nok til det ?
Hvorfor skal reglerne remses op? Det kan køberen sgu da selv finde, medmindre han spørger om hjælp :)
Personligt er jeg ligeglad med om folk køber og sælger accounts,gold, leveling etc., det har aldrig påvirket mit spil :)
Men den dag det gør, så skal jeg nok klage højlydt xD
Hvorfor skal reglerne remses op? Det kan køberen sgu da selv finde, medmindre han spørger om hjælp :)
Personligt er jeg ligeglad med om folk køber og sælger accounts,gold, leveling etc., det har aldrig påvirket mit spil :)
Men den dag det gør, så skal jeg nok klage højlydt xD
FOrdi saelgeren bryder loven ved ikke at oplyse om disse kritiske informationer?
Og som venlige medborgere tager man vel en form for "aere" i at der ikke begaaes ulovligheder via det debat site man ynder at bruge?
Men det er da fint at du ikke gider goere noget ved kriminalitet foer din mor er doed og voldtaget, jeg tror bare ikke din mor synes det er en fed loesning.
( Get the picture? )
FOrdi saelgeren bryder loven ved ikke at oplyse om disse kritiske informationer?
Og som venlige medborgere tager man vel en form for "aere" i at der ikke begaaes ulovligheder via det debat site man ynder at bruge?
Men det er da fint at du ikke gider goere noget ved kriminalitet foer din mor er doed og voldtaget, jeg tror bare ikke din mor synes det er en fed loesning.
( Get the picture? )
cyandk (25) skrev:Hvad får folk ud af det? - Bliver de tilfreds med sig selv, eller?
De fleste raske mennesker bliver mere tilfredse med sig selv ved at hjælpe andre. Men jeg håber da at du i det mindste har merget din WoW account med Battle.Net, eller hjælper køberen på vej. For de skal ha samme mail-adresse, og køberen kan ikke se hvad du har registreret, med mindre det er den, du har skrevet her. Og han kan ikke ændre mail-adressen uden din hjælp.
Jeg rettede bare den originale post der sagde at det ikke var imod EULA, jeg nævnte ikke noget om lovligheden i Danmark eller lign.
OP'en misinformerede, og jeg rettede, that's it.
Jeg har ikke synderligt ondt i røven over det længere, men det er ikke pænt at lyve over for potentielle kunder.
OP'en misinformerede, og jeg rettede, that's it.
Jeg har ikke synderligt ondt i røven over det længere, men det er ikke pænt at lyve over for potentielle kunder.
fidomuh (31) skrev:#30
( Get the picture? )
Jeg er sådan set rimelig ligeglad med om mennesker jeg står tæt på dør, jeg kan ikke gøre noget for en død mand vel? Når man er død er det slut, færdig. :)
fidomuh (37) skrev:#36
Saa fordi du er et roevhul, skal vi andre ikke forsoege at hjaelpe folk i noed? :)
Bare fordi at jeg er ligeglad gør mig da ikke til et røvhul? Bare fordi jeg er ligeglad med om de dør, betyder det heller ikke at jeg behandler dem som skidt? Jeg kan skam godt lide dem, jeg er egentlig bare ligeglad hvis de dør. Det andet indlæg var måske formuleret lidt dårligt :)
Bemærk, jeg kan ikke holde dig fra at hjælpe folk i nød, jeg er bare kommet med min egen personlige mening :)
At vaere ligeglad med andre, eller som du selv illustrerede, ikke at hjaelpe naar man har muligheden, goer imo.
Det betyder blot at du er ligeglad, at vaere et roevhul har som saadan ikke det store at goere med om du behandler nogen skidt.
Tjoh, din formulering her aendrer det ikke meget ;)
Og den har du helt ret til, selvfoelgelig :)
Ligesom jeg har ret til at mene du ikke er et synderligt godt menneske.
Bemaerk, ioevrigt, at jeg snakker om praeventiv handling. At du er ligeglad naar de endelig er doede, vil jeg tvivle staerkt paa, hvis du staar i en position hvor du kunne have reddet dem.
Bare fordi at jeg er ligeglad gør mig da ikke til et røvhul?
At vaere ligeglad med andre, eller som du selv illustrerede, ikke at hjaelpe naar man har muligheden, goer imo.
Bare fordi jeg er ligeglad med om de dør, betyder det heller ikke at jeg behandler dem som skidt?
Det betyder blot at du er ligeglad, at vaere et roevhul har som saadan ikke det store at goere med om du behandler nogen skidt.
Jeg kan skam godt lide dem, jeg er egentlig bare ligeglad hvis de dør. Det andet indlæg var måske formuleret lidt dårligt :)
Tjoh, din formulering her aendrer det ikke meget ;)
Bemærk, jeg kan ikke holde dig fra at hjælpe folk i nød, jeg er bare kommet med min egen personlige mening :)
Og den har du helt ret til, selvfoelgelig :)
Ligesom jeg har ret til at mene du ikke er et synderligt godt menneske.
Bemaerk, ioevrigt, at jeg snakker om praeventiv handling. At du er ligeglad naar de endelig er doede, vil jeg tvivle staerkt paa, hvis du staar i en position hvor du kunne have reddet dem.
Meh, jeg er sikkert blevet opdraget totalt modsat xD Jeg hjælper ikke når jeg har muligheden, jeg hjælper når jeg har lyst til at hjælpe :) Men jeg synes da at folk som hjælper andre hele tiden er fine ^^
Jeg formulerede mig saa lidt forkert kan jeg se.
Pointen er ikke om man har lyst til at hjaelpe, men om man kan forhindre 'noget daarligt' i at ske for andre.
Har du ikke lyst og derfor ikke goer det, jamen saa er du, som du selv siger, ligeglad med andre og derfor et "roevhul".
Har du lyst, men goer det ikke, saa har du nok en aarsag, men opfattes stadig som et "roevhul" eller som "svag"/"svigtende" :)
Jeg formulerede mig saa lidt forkert kan jeg se.
Pointen er ikke om man har lyst til at hjaelpe, men om man kan forhindre 'noget daarligt' i at ske for andre.
Har du ikke lyst og derfor ikke goer det, jamen saa er du, som du selv siger, ligeglad med andre og derfor et "roevhul".
Har du lyst, men goer det ikke, saa har du nok en aarsag, men opfattes stadig som et "roevhul" eller som "svag"/"svigtende" :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.