mboost-dp1

Gamer bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - mr love
16. aug. 2009 21:52
Halløj.

Jeg kommer måske til at lyde lidt som en original, når jeg siger dette, men jeg leder altså efter en bærbar computer, som kan spille wow med no probs.

Jeg er normalt en ørn til at bygge stationære computere osv, men jeg fik aldrig sat mig ind i det med bærbare computere. når jeg selv leder efter en bærbar computer, så kan jeg ikke rigtig se forskel på dem som duer til noget og dem som er til at lukke op og skide i. pardon my french.

Udfordringen er dog, at den må ikke koste mere end 5000kr.. FRA NY...

Hvis den skulle være brugt, så skal den stadig være inden for garantien og max koste 2000kr..

Som jeg sagde, jeg lyder måske lidt som en original :-D

Help please!
Gravatar #2 - Tumleren
16. aug. 2009 21:58
Skal den bruges til studie med wow som sidebeskæftigelse, eller udelukkende til wow?
Gravatar #3 - Corholio
17. aug. 2009 08:05
Mon ikke denne burde kunne gøre det?

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id...
Gravatar #4 - Thalion
17. aug. 2009 14:47

hvis du beslutter dig for at gå en 3-4 gange over budgetten kan en macbook pro anbefales....

Men ellers så ser #3 link udtil at kunne køre wow fint
Gravatar #5 - mr love
17. aug. 2009 21:01
ja, den skal nok bruges til andet end at spille wow. den behøver ikke være MEGA vild, men det skal bare ikke være sådan, at jeg sidder og fletter mine snørrebånd, og overvejer at begå selvmord med dem, fordi at den er så langsom :-D

umiddelbart ser den computer faktisk ret nice ud. mange tak :-D
Gravatar #6 - Fafler
18. aug. 2009 16:20
Personligt er jeg ikke glad for den skærm #3 linker til. 768 i højden er ikke mange pixels. Men resten ser fint ud.
Gravatar #7 - Thalion
18. aug. 2009 16:52

Hmm ja måske... Men den lave opløsning kan være en fordel da det ser grimt ud at køre i andet end native opløsning ved en LCD
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login