mboost-dp1
Gratis hardware-tråden
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Måske bliver det her ikke den store succes, men hvorfor ikke prøve.
Tråden er til alle der har noget hardware af værdi de giver væk. Cola-bestikkelse er også tilladt, ja anbefales ligefrem. Penge er forbudt.
Skriv hvad I har, standen og hvor det kan hentes.
Jeg starter ud med:
2 x PSU - tror de virker :)
Begge ATX 300 Watt
Kan lige kortslutte de rigtige pins og se om de kører, hvis nogen er interesseret
HP LaserJet 4L med strømkabel
Mangler et centronics/parallel til parallel eller USB-kabel
Der er toner i, ved ikke hvor meget. Har aldrig haft den sat til en PC, men den printer fint testsider. Så mekanikken virker.
AOC 15" eller 17" CRT monitor
Kan afhentes i Nørre Aaby
Tråden er til alle der har noget hardware af værdi de giver væk. Cola-bestikkelse er også tilladt, ja anbefales ligefrem. Penge er forbudt.
Skriv hvad I har, standen og hvor det kan hentes.
Jeg starter ud med:
2 x PSU - tror de virker :)
Begge ATX 300 Watt
Kan lige kortslutte de rigtige pins og se om de kører, hvis nogen er interesseret
HP LaserJet 4L med strømkabel
Mangler et centronics/parallel til parallel eller USB-kabel
Der er toner i, ved ikke hvor meget. Har aldrig haft den sat til en PC, men den printer fint testsider. Så mekanikken virker.
AOC 15" eller 17" CRT monitor
Kan afhentes i Nørre Aaby
Digital Photo Frame-nøglering
ja hvorfor ikke?
Tilsluttes computer via usb. Er ca. 4.5 cm bred, 7,5 cm høj og 1,5 cm dyb. Fungere også som ur og alarm.
Kan afhentes i Valby eller Nørreport for en 1/2 L Pepsi Max eller kan sendes for porto+beløb til en 1/2 L Pepsi Max..
Thomas, Mark; Belching out the Devil (bog)
Kan ligeledes afhentes i Valby eller Nørreport, dog for 2 L Pepsi Max!
ja hvorfor ikke?
Tilsluttes computer via usb. Er ca. 4.5 cm bred, 7,5 cm høj og 1,5 cm dyb. Fungere også som ur og alarm.
Kan afhentes i Valby eller Nørreport for en 1/2 L Pepsi Max eller kan sendes for porto+beløb til en 1/2 L Pepsi Max..
Thomas, Mark; Belching out the Devil (bog)
Kan ligeledes afhentes i Valby eller Nørreport, dog for 2 L Pepsi Max!
jeg har en masse strømforsyninger. bare sig til vis i mangler en. kan afhentes i vorbasse eller Esbjerg. koster en 0,5 l. coca cola zero.
Stumper fra Toshiba Satellite L30-134:
(Bundkortet steg af...)
1 stk. Elpida 512MB, PC2-4200S-444
1 stk. 1.46 GHz CPU
1 stk. Tastatur
1 stk. Batteri
1 stk. skærmpanel
1 sæt højttalere (de indbyggede)
Samt diverse skruer til maskinen.
Alt skulle virke og kan hentes i Odense. Drikker ikke cola, men en stang te eller lign. er også ok :)
PS: Godt ini'tiv Ronson!
(Bundkortet steg af...)
1 stk. Elpida 512MB, PC2-4200S-444
1 stk. 1.46 GHz CPU
1 stk. Tastatur
1 stk. Batteri
1 stk. skærmpanel
1 sæt højttalere (de indbyggede)
Samt diverse skruer til maskinen.
Alt skulle virke og kan hentes i Odense. Drikker ikke cola, men en stang te eller lign. er også ok :)
PS: Godt ini'tiv Ronson!
Dreadnought (6) skrev:HP ProCurve 2524 24x 100Mbit
Kan afhentes i Fredericia
Er det en du tilbyder at sende?
8-10 brugte 1U/2U maskiner.
Diverse blandet hardware i maskinerne. Intel P4-3Ghz, Intel Dual Core, div. harddiske (40GB/60GB/80GB/150GB) - de fleste med to diske, inkl RAM (512MB+). CD-drev defekt i en del af maskinerne.
Sorte kabinetter.
Det ikke rigtige server-boards men diverse desktop boards og lignende i 1-2U kabinetter.
De er selvfølgelig alle brugte, men alle er for ganske nylig taget ud af drift.
Maskinerne kan kun afhentes i Åbyhøj (Århus) ikke sendes.
Skal vi ikke sige en 10 ruller Prince-kiks (Prinzen Rolle) og en kasse Coca Cola/Fanta.
PM hvis interesseret.
Diverse blandet hardware i maskinerne. Intel P4-3Ghz, Intel Dual Core, div. harddiske (40GB/60GB/80GB/150GB) - de fleste med to diske, inkl RAM (512MB+). CD-drev defekt i en del af maskinerne.
Sorte kabinetter.
Det ikke rigtige server-boards men diverse desktop boards og lignende i 1-2U kabinetter.
De er selvfølgelig alle brugte, men alle er for ganske nylig taget ud af drift.
Maskinerne kan kun afhentes i Åbyhøj (Århus) ikke sendes.
Skal vi ikke sige en 10 ruller Prince-kiks (Prinzen Rolle) og en kasse Coca Cola/Fanta.
PM hvis interesseret.
Jeg havde helt glemt tråden :)
Men jeg er stadig interesseret hvis du stadig har den.
Hvad vil den koste i fragt?
Jeg havde helt glemt tråden :)
Men jeg er stadig interesseret hvis du stadig har den.
Hvad vil den koste i fragt?
De der PSU'er der bliver nævnt højere oppe....er der nogen af dem der levere 400+ watt, og passer til et P965-board?
Jeg sidder med en PC der opfører sig pænt mærkeligt, og selvom jeg har mistænkt alle mulige dele af maskinen, så undrer det mig stadig jeg har en PSU der står og tænder og slukker hele tiden.
Jeg sidder med en PC der opfører sig pænt mærkeligt, og selvom jeg har mistænkt alle mulige dele af maskinen, så undrer det mig stadig jeg har en PSU der står og tænder og slukker hele tiden.
Ifølge HP vejer den under 3kg, så det er ikke så galt.
Har du en mail så vi kan udveksle oplysninger?
Ifølge HP vejer den under 3kg, så det er ikke så galt.
Har du en mail så vi kan udveksle oplysninger?
var det 100.- for at sende den?
eller kan jeg måske få den afhentet i næste uge.
Virker den?
og kan man bruge den som alm. switch ?<--noob
var det 100.- for at sende den?
eller kan jeg måske få den afhentet i næste uge.
Virker den?
og kan man bruge den som alm. switch ?<--noob
Ja, den virker. Den blev pillet ned på min storebrors arbejde for et par år siden, fordi port 9 ikke virkede. Men jeg har ikke haft nogen problemer med den, heller ikke med port 9. Den fungerer som en standard switch.
Jeg har 2 Vandkøle systemer som virker uden problemer..
Har :
Thermaltake Bigwater 745 - En Pakke smøger, så den din ..
NorthQ 3580 Siberian Tiger Water Cooler - En pakke smøger, så er det din ..
blev pænt træt af at ikke kunne slæbe rundt på min computer nårh kæresten går amok med støvsugeren..
Det kan afhentes i Aalborg på vesterbro ..
Har :
Thermaltake Bigwater 745 - En Pakke smøger, så den din ..
NorthQ 3580 Siberian Tiger Water Cooler - En pakke smøger, så er det din ..
blev pænt træt af at ikke kunne slæbe rundt på min computer nårh kæresten går amok med støvsugeren..
Det kan afhentes i Aalborg på vesterbro ..
#32 Træls jeg har så langt til Aalborg, ville gerne have givet nogen pakker smøger for det.
#32:
Jeg kunne gerne tænke mig Termaltake setuppet :-)
kommer igennem Aalborg 13/12, hvis det kan passe dig? (ellers kan jeg nok få en af mine kammerater til at hente den før det).
og hvis det andet ikke er taget til den tid kan jeg tage det med også :-)
#34: Jeg bor I Silkeborg, så hvis jeg får begge rigs med 13/12, kan du afhente den ene I Silkeborg for hvad jeg skal betale til #32 + ½ L Coca cola :-)
Jeg kunne gerne tænke mig Termaltake setuppet :-)
kommer igennem Aalborg 13/12, hvis det kan passe dig? (ellers kan jeg nok få en af mine kammerater til at hente den før det).
og hvis det andet ikke er taget til den tid kan jeg tage det med også :-)
#34: Jeg bor I Silkeborg, så hvis jeg får begge rigs med 13/12, kan du afhente den ene I Silkeborg for hvad jeg skal betale til #32 + ½ L Coca cola :-)
#35: wizax
Det er dit da du kom først .. kan sagtens vente til dec. måned ..
men jeg var vidst lidt for hurtig til at "sælge det " .. Da jeg skulle have samlet det fra hinanden, sidder der en eller anden dims bag bundkortet for at kunne holde det hele sammen .. den sidder desværre stadig på mit bundkort da jeg ikke kan få det af uden at skade mit bundkort .. Men har måske en løsning på det ..
Slangen som skal sidde nede i vandtanke beholderen er lidt rimlig løs .. men har aldrig haft det problem med at systemet skulle lægge med vand. Der mangler desværre også 4 skru´er som jeg er blevet nød til at bruge til mit nuværende køler system.. Men det var " vidst " også alt .. stadig dig hvis du ønsker det ..
Det andet køler system fejler intet .. men faktisk stadig jeg har en kassen med nogle ting til det .. Så det kan sættes på andre Socket´er ..
/ NotInlove
Det er dit da du kom først .. kan sagtens vente til dec. måned ..
men jeg var vidst lidt for hurtig til at "sælge det " .. Da jeg skulle have samlet det fra hinanden, sidder der en eller anden dims bag bundkortet for at kunne holde det hele sammen .. den sidder desværre stadig på mit bundkort da jeg ikke kan få det af uden at skade mit bundkort .. Men har måske en løsning på det ..
Slangen som skal sidde nede i vandtanke beholderen er lidt rimlig løs .. men har aldrig haft det problem med at systemet skulle lægge med vand. Der mangler desværre også 4 skru´er som jeg er blevet nød til at bruge til mit nuværende køler system.. Men det var " vidst " også alt .. stadig dig hvis du ønsker det ..
Det andet køler system fejler intet .. men faktisk stadig jeg har en kassen med nogle ting til det .. Så det kan sættes på andre Socket´er ..
/ NotInlove
jeldtoft (40) skrev:Jeg har en HP 7400nx, der har slugt en fadøl. Problemet er ukendt.
Jeg tror jeg har spottet problemet.
Nej jeg sender dem ikke, det er kun til afhentning mod medbringelse af en af de 2 slags sodavand.
Eller hvis sodavanden sendes til mig, sender jeg gerne de kabler.
Det er kabler til mellem 400,- og 900,-
Umiddelbart lyder det jo som en god deal, men de 2 slags sodavand jeg søger er faktisk så svære at opdrive at jeg gerne giver disse luksus kabler væk.
Så ingen sodavand, ingen kabler ;)
Eller hvis sodavanden sendes til mig, sender jeg gerne de kabler.
Det er kabler til mellem 400,- og 900,-
Umiddelbart lyder det jo som en god deal, men de 2 slags sodavand jeg søger er faktisk så svære at opdrive at jeg gerne giver disse luksus kabler væk.
Så ingen sodavand, ingen kabler ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.