mboost-dp1

HDMI Kabler 2M 39,95,- Se her :)

Gå til bund
Gravatar #1 - Change-technology
1. feb. 2010 16:26
Et tilbud og et tip til dig, HDMI Kabler 2 meter kun kr. 39.95.-

For at forstå ideén bag et HDMI kabel og skiftet fra Analog til Digitalt signal læs mere her!
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=4101...

Der er nemlig rigtig mange penge at spare hvad angår HDMI kabler, for dig som går ned i Fona bruger 600 kroner på et kabel som du kunne have fået for 40 kroner. Så er det lige noget for dig!
Dette kabel understøtter 100% Fuld HD og nedefter.
Et godt tilbud for dig, som syntes du er blevet snydt for penge som kunne være brugt på noget sjovere.

Modtag din vare dagen efter vi har modtaget din betaling ! Hold dig ikke tilbage se mere her:
http://www.change-technology.dk
http://auktioner.qxl.dk/Change%2DTechnologyDK

Mvh Casper B. Buchberg
Change Your Life - Change-Technology
Gravatar #2 - jeldtoft
1. feb. 2010 16:30
Oprettet:

1. feb. 2010 17:23

Registreret som: Erhverv

Suk. Jeg tillader mig hermed at kalde dette for SPAM!
Gravatar #3 - cyandk
1. feb. 2010 16:33
Hej spammer, du er sjov
Gravatar #4 - Qw_freak
1. feb. 2010 17:19
TV-SHOP er kommet til newz
Gravatar #5 - Ronson ⅍
1. feb. 2010 17:27
Han spammede også på HOL, indtil jeg rev ham rundt
Gravatar #6 - vandfarve
1. feb. 2010 17:32
Ronson (5) skrev:
Han spammede også på HOL, indtil jeg rev ham rundt

Do post, mah fine gentleman!
Gravatar #7 - Ronson ⅍
1. feb. 2010 17:43
Well, jeg har skjult tråden, så den bliver lidt svær
Men her
Gravatar #8 - Magten
1. feb. 2010 18:24
HAH! 5 øre billigere på Newz.. Så er det jo bare et godt tilbud, og ikke reklame :)
Gravatar #9 - LinguaIgnota
1. feb. 2010 19:09
*host*webshoppen har live chat-support*host*
Gravatar #10 - fjols
2. feb. 2010 06:07
Haha, hold da kæft en amatør side med massere stavefejl og hvad sker der lige for at man ikke komme direkte ind på siden?
Gravatar #11 - Zombie Steve Jobs
2. feb. 2010 06:18
#9 Shoe on head, please!
Gravatar #12 - jeldtoft
2. feb. 2010 15:18
Eat shit and die

fra QXL.dk kundeservice <[email protected]>
til xx Jeldtoft <xx>
dato 2. feb. 2010 14.13
emne Re: Jeres brugere spammer
sendt af qxl.dk

Hej xx Jeldtoft

Tak for din mail.

det er ikke acceptabelt at sælgeren laver den slags spam så jeg tager fat i ham

Med venlig hilsen
Mads
Gravatar #13 - Ronson ⅍
2. feb. 2010 21:05
OMFG!! fandme godt du fik sløret dit fornavn.. tænk på alt det vi andre dagligt bliver udsat for, fordi vi engang i sommeren '89 kom til at skrive vores på interwebs :(((
Gravatar #14 - jeldtoft
2. feb. 2010 23:11
Det var nu egentlig mere for at slette min mail, men tog lige det sidste med.
Gravatar #15 - Rubenz
9. feb. 2010 14:00
Ja fordi du er en staveguru.

Ontopic;
Den hjemmeside er genial, har ikke haft så god underholding i et stykke tid. Prøvede at klikke ind på computer tilbehør og så at jeg manglede en Power Juicer til min pc. Det er noget vildt pc udstyr de har.
Gravatar #16 - Jakob Jakobsen
9. feb. 2010 14:05
Skulle man melde den side?
For at kunne reklamere med "tilbud" for en bestemt vare, skal denne vare være blevet solgt af samme butik til den "normale" pris i længere tid.
Det virker ret usandsynligt for den side.
Gravatar #17 - Ndrskv
9. feb. 2010 14:50
Jakob Jakobsen (16) skrev:
For at kunne reklamere med "tilbud" for en bestemt vare, skal denne vare være blevet solgt af samme butik til den "normale" pris i længere tid.

Det gælder brug af ordet 'udsalg'... Ikke tilbud.

Tjek evt. på www.forbrug.dk
Gravatar #18 - DiZaster
9. feb. 2010 15:27
Jeg tvivler på at Fona virkeligt tager 600.- for 2 m. HDMI kabel?

Mm. så er der også spam påAmino samt Tweak...

Hvis man lige googler klovnens navn, så er der masser af hits :-)

Warning, the rapist and sexual convicted Casper B. Buchberg is a scammer associated with www.change-technology.dk, which is a well known virus injecting, trojan uploading, phishing and scam site. The site is known for cooperating with nigerian scammers, stealing money from kids and old people... The child molester Casper B. Buchberg uses child labor for producing the extremely poor quality products he sells through the scam and phising site change-technology.dk. These poor kids are forced to film Casper B. Buchberg sexually molest animals and later their corpses. (Both children and the animals)

For you google :-)
Gravatar #19 - Qw_freak
9. feb. 2010 15:32
DiZaster (18) skrev:
Jeg tvivler på at Fona virkeligt tager 600.- for 2 m. HDMI kabel?

Mm. så er der også spam påAmino samt Tweak...

Hvis man lige googler klovnens navn, så er der masser af hits :-)

Warning, the rapist and sexual convicted Casper B. Buchberg is a scammer associated with www.change-technology.dk, which is a well known virus injecting, trojan uploading, phishing and scam site. The site is known for cooperating with nigerian scammers, stealing money from kids and old people... The child molester Casper B. Buchberg uses child labor for producing the extremely poor quality products he sells through the scam and phising site change-technology.dk. These poor kids are forced to film Casper B. Buchberg sexually molest animals and later their corpses. (Both children and the animals)

For you google :-)

jeg tror lingualgnota står bag den der! :D
Gravatar #20 - LinguaIgnota
9. feb. 2010 15:48
Det er vist DiZasters eget værk. Han synes åbenbart, at folk skal have lidt relevant information, når de googler Casper B. Buchberg og change-technology.dk - og det kan jeg kun støtte op omkring.

Well played, mr. DiZaster.

EDIT: Der er i øvrigt et billede af Casper på Amino. Han er godtnok en grim fucker, med en stor, grøn nakke-afro.
Gravatar #21 - Magten
9. feb. 2010 16:50
Haha..

Hej Aminoer
blablabla jeg er meget lidt interessant..

Hjemmesider jeg har lavet / designet:

www.change-technology.dk

Det er godt nok en vild side.. Der er et billede, som linker til en side, som man kan få på 2 min her: http://www.shopify.com/ ? :D

Stort set ligemeget hvilket punkt i menuen man vælger, får man samme side frem..

Men det bliver bedre...
Hvis du har et vareparti som du mener at du selv kan stå indenfor og sige det er et godt tilbud, så må du gerne sende en mail til change.technology@gmail.com
Seriøs virksomhed?

Oh well, slut med at drille..
Gravatar #22 - vortex
9. feb. 2010 17:50
Genial side. :D
Ifølge dem er "Power Juicer" og "AB King Pro" biltilbehør (???)
Jeg bliver fuldstændig rundtosset af alle de vare de har....
Og hvad helvede er "parkninger"???
Gravatar #23 - Jace
9. feb. 2010 22:48
Hvis man nu skal handle med en seriøs forhandler, er der så nogen der kender et billigere kabel end dette?
http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/...

Jeg kan se det kommer til at koste 59+25 kroner i alt. Kan det gøres billigere?
Gravatar #24 - Ronson ⅍
9. feb. 2010 22:59
#23: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22501 = 35 kr inkl porto

Ja, det virker til 1080p, har selv et og skal have bestilt 1 eller 2 mere. Men du skal regne med 1-2 ugers leveringstid.
Gravatar #25 - Jace
9. feb. 2010 23:40
Ronson (24) skrev:
#23: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22501 = 35 kr inkl porto

Ja, det virker til 1080p, har selv et og skal have bestilt 1 eller 2 mere. Men du skal regne med 1-2 ugers leveringstid.

Lækkert tip :)

Men det her er faktisk endnu billigere og enda lidt længere?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24300

Og begge to er v1.3, så de burde være lige gode...
Gravatar #26 - Ronson ⅍
10. feb. 2010 00:03
Sandt, men det kabel jeg linkede til valgte jeg fordi der var lidt flere positive reviews. Og nu kan jeg stå inde for det også :)

En god grund til at handle hos av-cables er selvfølgelig at pengene bliver i Danmark.
Gravatar #27 - Jace
10. feb. 2010 11:33
Okay, ja det kan jeg godt se. Men det er da uhyggeligt så billigt de kan sælge tingene inkl fragt til hele verden. Det bliver sjovt at se hvad det er for et produkt man modtager :)

Protektionisme er ikke vejen ud af krisen :)
Gravatar #28 - Jace
21. feb. 2010 22:48
Jeg fik en mail i går, om at min pakke var sendt afsted. Så en del af den lange leveringstid er altså at de tager 10 dage om at få pakket og sendt ordren. Jeg bestilte den 10. februar, da Ronson kom med tippet om butikken.

Jeg skriver lige når pakken kommer frem, men der går nok lige et par dage, selvom det faktisk kommer med luftpost.
Gravatar #29 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 17:38
De er desværre blevet længere tid om at sende pakkerne + post dk er gået amokka på pakker fra ikke-EU lande.
Gravatar #30 - Jace
22. feb. 2010 19:43
Ronson (29) skrev:
De er desværre blevet længere tid om at sende pakkerne + post dk er gået amokka på pakker fra ikke-EU lande.

Det går nu ikke så meget. Hvis man har tid til at vente et par uger, så er det gode penge at spare.

Er det med hensyn til told at de går amok?
Gravatar #31 - Jakob Jakobsen
22. feb. 2010 20:03
Ja mere eller mindre alt fra østen af bliver fortoldet i øjeblikket og da de så vidt jeg ved kun er 4 medarbejdere til at kontrollere pakkerne, kommer det til at tage sin tid.
Jeg havde en pakke liggende i tolden i 23 dage før den kom videre og da jeg så modtog den, var den ikke engang blevet åbnet.
Gravatar #32 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 20:03
Ja, det er for at tjekke om der skal en omgang told på. Skal der ikke det er det nok ikke kede af at smide gebyr og moms på i stedet (hvis >80 kr selvfølgelig)
Gravatar #33 - apkat
22. feb. 2010 22:21
Ronson (29) skrev:

Har aldrig været et problem for mig. Kun en enkelt ud af 10 for længe siden der blev åbnet og pænt tapet sammen igen :)
Gravatar #34 - Ronson ⅍
22. feb. 2010 22:27
Jeg vil skyde på at godt halvdelen af mine pakker de sidste par måneder er ankommet med told-tape på, det kan selvfølgelig også være de kører hetz på mig. Jeg afviser intet på forhånd.
Gravatar #35 - apkat
23. feb. 2010 10:51
Ronson (34) skrev:
Jeg vil skyde på at godt halvdelen af mine pakker de sidste par måneder er ankommet med told-tape på, det kan selvfølgelig også være de kører hetz på mig. Jeg afviser intet på forhånd.

Håber jeg.. For har lige bestilt noget som vist er på kanten.. Og kun 1/10 af mine pakker er nogensinde blevet tjekket (har selvfølgelig ikke været andet end ventetid men for fanden man bliver irriteret og de lukker aldrig pakken ordenligt..)
Gravatar #36 - Jace
27. feb. 2010 19:43
Hvad sker der egentlig hvis den bliver taget i tolden? Pakken koster jo kun 32,- inkl fragt (fri fragt), så jeg har ikke noget problem med at betale f.eks. 15% told, hvis de gerne vil have det. Sådan er reglerne jo :)

Men er der noget med at Post DK også ligger et gebyr oveni for at ordne tolden? For hvis de f.eks. vil have et gebyr på 150 kroner, så ryger hele fortjenesten jo ved at købe det billigt i USA :)

Og hvordan får man besked? Sender de et brev hvis de har fanget den i tolden?
Gravatar #37 - sissy
27. feb. 2010 20:02
Der kommer et gebyr på fra Pest DKs side, men hvis den bliver taget i tolden kan du bare lade være med at betale og bestille en ny.
Og de sende et brev hvis den bliver taget....
Gravatar #38 - Jakob Jakobsen
27. feb. 2010 20:14
Så længe pakkens værdi inkl. fragt er under 80kr, vil du ikke skulle betale noget.
Dog kan du komme ud for at de åbner pakken for at sikre sig dens værdi, så du skal ikke begynde at købe ulovlige ting.

En kammerat fik netop bøde for "ulovlig våbenimport" fordi han havde fundet en fed og lovlig lommekniv hos DX, problemet er bare at man skal have importtilladelse selv om den er lovlig i Danmark.
Gravatar #39 - Jace
27. feb. 2010 20:16
Jakob Jakobsen (38) skrev:
Så længe pakkens værdi inkl. fragt er under 80kr, vil du ikke skulle betale noget.
Dog kan du komme ud for at de åbner pakken for at sikre sig dens værdi, så du skal ikke begynde at købe ulovlige ting.

En kammerat fik netop bøde for "ulovlig våbenimport" fordi han havde fundet en fed og lovlig lommekniv hos DX, problemet er bare at man skal have importtilladelse selv om den er lovlig i Danmark.

Okay, så jeg slipper helt for både told og gebyr hvis min pakke kun koster 35,- ?
Gravatar #40 - Jakob Jakobsen
27. feb. 2010 20:19
Ja.

Er værdien af pakken og fragt over 80kr. bliver du afkrævet 25% i moms samt 160Kr i "toldgebyr"

Er varens værdi over 1100kr. inkl. fragt, bliver du desuden afkrævet told for varens værdi. Toldsatsen kommer an på hvilken type vare du modtager.
Gravatar #41 - Jace
27. feb. 2010 20:38
Jakob Jakobsen (40) skrev:
Ja.

Er værdien af pakken og fragt over 80kr. bliver du afkrævet 25% i moms samt 160Kr i "toldgebyr"

Er varens værdi over 1100kr. inkl. fragt, bliver du desuden afkrævet told for varens værdi. Toldsatsen kommer an på hvilken type vare du modtager.

Mange tak for opklaringen. Det var jo gode nyheder :)
Gravatar #42 - sissy
27. feb. 2010 21:22
Jakob Jakobsen (38) skrev:
En kammerat fik netop bøde for "ulovlig våbenimport" fordi han havde fundet en fed og lovlig lommekniv hos DX, problemet er bare at man skal have importtilladelse selv om den er lovlig i Danmark

Kunne han ikke bare sige at det ikke var ham der havde bestilt den? Det kan de vel ikke bevise??...
Gravatar #43 - Jace
2. mar. 2010 21:49
Hej igen, nu har jeg modtaget mit HDMI kabel. Det er sendt fra Hong Kong, så det er nok sendt direkte fra fabrikken. Det blev bestilt den 10. februar, så det har taget 20 dage.

Kablet virker indtil videre perfekt, både med audio og video :)
Gravatar #44 - plazm
2. mar. 2010 22:12
haha, hvad sjovere er at deres salgs email er: [email protected], et domæne som ikke er registreret :D
Gravatar #45 - reefermadness  
2. mar. 2010 22:43
#44 - Skulle da undre mig MEGET hvis technology.dk ikke var registreret... Men ja, det er sikkert ikke en rigtig email adresse
Gravatar #46 - plazm
2. mar. 2010 23:07
reefermadness (45) skrev:
#44 - Skulle da undre mig MEGET hvis technology.dk ikke var registreret... Men ja, det er sikkert ikke en rigtig email adresse

True: https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...
Gravatar #47 - reefermadness  
2. mar. 2010 23:13
Hov så ikke du skrev true :)
Gravatar #48 - Ronson ⅍
2. mar. 2010 23:51
#43 (som jeg har forstået det:) DX er bare en hjemmeside der samler diverse junk fra producenter i hong kong, man kan så requeste ting og de forsøge at finde det ved en producent.

Så når du bestiller et fantasy egg (kan ikke anbefales) og et muligvis ægte kingston-kort så sørger DX for at få fat i delene fra fabrikkerne og sender så delene til dig.
Gravatar #49 - jeldtoft
3. mar. 2010 11:25
#48 Hvad fejler fantasy egg nu? Det var da meget behageligt!
Gravatar #50 - XorpiZ
3. mar. 2010 11:28
plazm (46) skrev:
True: https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&q...

Lidt apropos.

Måske man skulle oprette et firma, der hedder Technology ApS og nuppe det domæne?

Det bliver ikke brugt til det helt vilde alligevel.

http://www.technology.dk/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login