mboost-dp1
Hjælp, billig iphone - men er det en snyder?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Fandt en annonce på dba.dk med en Iphone til 2100, ifølge køber er der 24 måneders garanti og den er låst op fra fabrikken! Efterfølgende skriver han:
Hi,
The price for 1 Apple Iphone 3g 16gb is 200 Euro.
Unfortunatly i am located in Hungary and if you want to buy this mobile phone from me, i
will send it to you from here. I have listed my phones on different website all over Europe
because i have a big stock and due to this financial crisis , nobody will buy these mobile
phones here.
To close this deal , i will send you the phone through EuroCargus delivery company ( www.euro-cargus.net.ms ) .
So you can see that i am serious about this transaction, i will make the first steep and i will start delivery before you send me the payment. I start delivery and after that i will email you the tracking number so you check on the
EuroCargus website that the package is in their posesion and that everything is ok. After i give you the tracking number , you send me the payment and in 2 days you will have the
phone. I wait for your reply. Thank you
Der er sku da ingen der har tilladelse til at sælge direkte fra fabrikken?
Er det ikk en Snyder?
- Don Tis
Hi,
The price for 1 Apple Iphone 3g 16gb is 200 Euro.
Unfortunatly i am located in Hungary and if you want to buy this mobile phone from me, i
will send it to you from here. I have listed my phones on different website all over Europe
because i have a big stock and due to this financial crisis , nobody will buy these mobile
phones here.
To close this deal , i will send you the phone through EuroCargus delivery company ( www.euro-cargus.net.ms ) .
So you can see that i am serious about this transaction, i will make the first steep and i will start delivery before you send me the payment. I start delivery and after that i will email you the tracking number so you check on the
EuroCargus website that the package is in their posesion and that everything is ok. After i give you the tracking number , you send me the payment and in 2 days you will have the
phone. I wait for your reply. Thank you
Der er sku da ingen der har tilladelse til at sælge direkte fra fabrikken?
Er det ikk en Snyder?
- Don Tis
Jeg har søgt lidt på nettet, og ingen har i hvert fald offentliggjort en tekst med præcis samme beskrivelse, hvilket giver tre muligheder:
1) Du er den første, der kan blive snydt af denne scammer.
2) Det er en relativ professionel scammer, der ændrer taktik hver gang.
3) Det er faktisk et validt tilbud.
Alt peger dog på, at han er en scammer, så jeg ville aldrig handle med ham, med mindre han trappede op foran hoveddøren med telefonen.
Du kan gå mange veje og bruge meget energi på at få bekræftet, at han vil snyde dig, men ingen (INGEN) vil sælge en lovlig, oplåst iPhone i Europa til 200 euro, så du kan lige så godt droppe det.
Hvis du til gengæld vil have lidt sjov for at se, hvor længe han stadig er interesseret i at sælge, kan jeg kraftigt anbefale dig at læse "The P-P-P-Powerbook Scam". Den joke er virkelig klassisk!
(Jeg fralægger mig et hvert ansvar for fremtidige handlinger!)
1) Du er den første, der kan blive snydt af denne scammer.
2) Det er en relativ professionel scammer, der ændrer taktik hver gang.
3) Det er faktisk et validt tilbud.
Alt peger dog på, at han er en scammer, så jeg ville aldrig handle med ham, med mindre han trappede op foran hoveddøren med telefonen.
Du kan gå mange veje og bruge meget energi på at få bekræftet, at han vil snyde dig, men ingen (INGEN) vil sælge en lovlig, oplåst iPhone i Europa til 200 euro, så du kan lige så godt droppe det.
Hvis du til gengæld vil have lidt sjov for at se, hvor længe han stadig er interesseret i at sælge, kan jeg kraftigt anbefale dig at læse "The P-P-P-Powerbook Scam". Den joke er virkelig klassisk!
(Jeg fralægger mig et hvert ansvar for fremtidige handlinger!)
The price for one unit is 200 Euros . The cell phones are unlocked from factory to all networks.
Unfortunatly i am located in Romania and if you want to buy this mobile phone from me, i will send it to you from here. I have listed my phones on different websute all over europe because i have a big stock and due to this financial crisis , nobody will buy these mobile phones here in Romania .
To close this deal , i will send you the phone through D2D delivery company ( www.d2d.net.ms ) . So you can see that i am serious about this transaction, i will make the first steep and i will start delivery before you send me the payment. I start delivery and after that i will email you the tracking number so you check on the D2D website that the package is in their posesion and that everything is ok. After i give you the tracking number , you send me the payment and in 2 days you will have the phone.
Please email me back and tell me how many you wish to buy , because if you buy more , you get a good discount.
I wait for your reply. Thank you
- Kilde.
#3 Weird... Google fandt intet til mig, da jeg søgte.
Men jo, det bekræfter bare vores frygt. Af den årsag håber jeg, at den sidste dumme scammer stadig ikke er født, hvorfor man sagtens kan "lege" lidt med vedkommende, men det kræver selvfølgelig, at man ved, hvad man laver!
Men jo, det bekræfter bare vores frygt. Af den årsag håber jeg, at den sidste dumme scammer stadig ikke er født, hvorfor man sagtens kan "lege" lidt med vedkommende, men det kræver selvfølgelig, at man ved, hvad man laver!
Så længe der findes mennesker, som ikke har forudsætninger for at gennemskue sådan en scam, så længe vil der findes scammere, som står klar til at buttfucke dem.
Jeg har en kammerat, der først fik computer som 20-årig, og jeg måtte uden pis sidde i de første 3 uger og babysitte ham, hver gang han var på nettet - han klikkede på fucking alt hvad der blinkede eller lovede gratis film/spil/software/handjobs/whatever.
Og alligevel lykkedes det ham at overføre et par tusinde kr. til et amerikansk rejsebureau, fordi et blinkende banner havde fortalt ham, at han havde "vundet" et krydstogt - og at der lige var det her gebyr. Han blev heldigvis nogenlunde kureret efter dén oplevelse - og jeg var så venlig at smide et screendump af blinkebanneret på hans baggrund, så han hver dag kunne mindes om at vi ikke klikker på ting der fucking blinker, din fucking retard.
Se, nu blev jeg helt ubehagelig og grim i munden, altså. *happy thoughts, must think happy thoughts*
Jeg har en kammerat, der først fik computer som 20-årig, og jeg måtte uden pis sidde i de første 3 uger og babysitte ham, hver gang han var på nettet - han klikkede på fucking alt hvad der blinkede eller lovede gratis film/spil/software/handjobs/whatever.
Og alligevel lykkedes det ham at overføre et par tusinde kr. til et amerikansk rejsebureau, fordi et blinkende banner havde fortalt ham, at han havde "vundet" et krydstogt - og at der lige var det her gebyr. Han blev heldigvis nogenlunde kureret efter dén oplevelse - og jeg var så venlig at smide et screendump af blinkebanneret på hans baggrund, så han hver dag kunne mindes om at vi ikke klikker på ting der fucking blinker, din fucking retard.
Se, nu blev jeg helt ubehagelig og grim i munden, altså. *happy thoughts, must think happy thoughts*
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.