mboost-dp1

invisibleSHIELD - Rabatkode

Gå til bund
Gravatar #1 - iSHIELD.dk
18. jul. 2009 18:15
Hejsa

invisibleSHIELD har åbnet sin danske afdeling, og det vil vi gerne lade newz.dk brugerne komme til gode.

Derfor tilbyder vi newz.dk brugerne 20% rabat resten af juli måned.

Det eneste du skal gøre, er at skrive "newz.dk" i aftalefeltet under din bestiling på iSHIELD.dk

Så mangler du invisibleSHIELD til iPhone 3GS, invisibleSHIELD til iPod eller anden gadget, så er det nu, du skal slå til.

Mvh iSHIELD.dk
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
18. jul. 2009 18:27
Takker, har været rigtig glad for det på mine tidligere telefoner.

Kan dog se at i endnu ikke har det til min Touch Diamond II, selv om i producerer det, hvornår får i det på lager?
Gravatar #3 - lorenzen
18. jul. 2009 18:52
Så hvis man giver lidt rabat så må man gerne smække reklamer op på newz.dk?
Gravatar #4 - iSHIELD.dk
18. jul. 2009 18:59
Hej Jakob

Tak for din henvendelse. Vi er afhængige af inputs fra jer med hvilke covers i ønsker.

invisibleSHIELD til HTC Touch Diamond II er nu lagt online. Leveringstiden er ca. 5-7 dage. Vi forventer coveret på lager onsdag eller torsdag.
Gravatar #5 - iSHIELD.dk
18. jul. 2009 19:02
Hej lorenzen.

Under oprettelse af bruger på forummet, fremgik det ikke, at man ikke måtte være venlige mod forummets brugere, og give dem et unikt tilbud.

Såfremt folk er utilfredse, fjerner vi gerne indlægget igen.
Gravatar #6 - Norrah
18. jul. 2009 19:31
#3 Manden har humor(#5)... I'll alow it.
Og ja, mit ord er lov, så...
Gravatar #7 - Norrah
18. jul. 2009 19:38
Må jeg komme med en kommentar?
Alle jeres priser til telefoner er ens!
Så i stedet for at bruge en gigantisk mængde tekst på at skrive.. invisi... til...

Hvorfor så ikke bare stille det simpelt op, prisen for et shield er x antal kroner, find din model og læg den i kurven, det vil gøre designet lidt mere.. venligt.

Det her er simpelthen for roddet med teksten. Thighten up, og find nogle billeder af ens dimensioner.
Gravatar #8 - iSHIELD.dk
18. jul. 2009 19:49
Hej Norrah.

Selvfølgelig må du komme med kommentar. Som jeg skrev til Jakob, lever vi af jeres inputs. Dit forslag har også været oppe internt og vende, men vi har ikke kunne finde en god måde at lave dit forslag på. Det er nemlig meningen, at alle vores 3.500 varenumrer skal online, og så vil den liste blive ufattelig lang.

Hvad fåreslår du mht teksten?
Gravatar #9 - Ronson ⅍
18. jul. 2009 21:24
"kan du klikke her for at se en af vores instruktions-videoer"
Øh hvor?

"Spray dine fingerspidser [...] for at undgå at få fingeraftryk på."
Hm? Hvad er der i den flaske? Noget der ætser mine fingre?

Meget useriøst at skilte så meget med at der er livstidsgaranti og så skal man helt om under "Vilkår" for at finde ud af hvordan man gør - eller det gør man så ikke, man får bare at vide man skal smutte over på zagg.com. Gør dog adressen til et klikbart direkte link (og ikke bare til zagg.com).
Faktisk ville det være en god ide at lave et selvstændig side om det, med et billede-link i venstre kolonne.

Man kan i øvrigt nøjes med at købe skærm-beskyttelsen på zagg.com for 81,50 kr inkl porto - og håbe på tolderne ikke kigger priser på ishield.dk... :)
Gravatar #10 - Norrah
19. jul. 2009 18:28
#8 Det i burde gøre var at holde stilen som i bruger ved mærkerne.. simpelt.
Vælg mærke > Find din telefon.
Der behøver ikke være mere tekst en lige navnet på telefonen.
I behøver ikke skrive HTC om og om igen. Telefonen hedder Magic, Touch 3d.. og så videre. De har jo valgt mærket, og i informere yderligere om det igen i toppen af siden.

Det ville løfte betydeligt op i designet, og i ville kunne spare en masse plads. Less is more, og luft er helt sikkert et plus når man som jeres side har så tunge farver i brug.

Yderligere så behøver i ikke at skrive priserne om og om igen.
Fandt et produkt der faldt uden for katagori/pris.

Så i behøver jo blot at dem gøre opmærksome på: "frit valg" 169,-

Det en ret standard teknik til at gøre noget overskueligt, men samtidig at skabe en illusion for brugeren at de kan vælge og vrage som de ønsker. Frihedsillusioner er ikke at undervurdere når det gælder om at trække dankortet.

*Følgende er self blot vejl. Så i kan bruge rådet eller lade vær, op til jer, det er jeres forretnings model, ikke min.
Gravatar #11 - iSHIELD.dk
19. jul. 2009 19:49
Hej Norrah.

Tak for dit råd. Det er skam også overvejet, og det kommer nok senere hen. Til at starte med, bliver det bare nødt til at være sådan, da det burde være mere SEO-venligt, da google derved fanger "invisibleSHIELD til iPhone 3GS", "invisibleSHIELD til HTC Magic" osv. Det vil den desværre ikke gøre på den anden måde.

Lige nu er priserne ens, men senere hen vil der komme tilbud på forskellige mærker og modeller.

Men nu må vi se hvad tiden bringer. :-)
Gravatar #12 - wizax
21. jul. 2009 08:33
Kommer der et invisiShield på til en X1?
Gravatar #13 - iSHIELD.dk
22. jul. 2009 12:17
Hej wizax.

Tak for din henvendelse. invisibleSHIELD til Sony Ericsson X1 / X1i er nu oprettet.
Gravatar #14 - wizax
23. jul. 2009 11:02
super! jeg kom til at tænke på, om den dækker selve skærmen også?
Gravatar #15 - BluepaiN
23. jul. 2009 12:54
Lidt info om, hvad det egentlig er, ville dælme være lækkert.
Har aldrig selv hørt om det, og gider ikke rigtig søge efter info andre steder på nettet, hvis det ikke står på selve sitet.

En ganske almindelig FAQ, i form af "hvad det er", "virker det på touchscreen" osv, ville gøre underværker.

For det her virker mest af alt bare som et site, forbeholdt folk der allerede ved hvad det er.
Gravatar #16 - iSHIELD.dk
23. jul. 2009 20:39
Hej Wizax #14.

Ja det er et full body cover der dækker telefonen hele vejen rundt. Dvs. at der et cover både til fronten og ryggen.

Hej BluepaiN #15.
Jeg beklager hvis vi ikke oplyser godt nok om, hvad vores produkt er. Vi har ellers skrevet en masse om det på vores forside, men det kan være, at vi skal uddybe det noget mere. I korte træk er invisibleSHIELD en tynd og ultra resistent hinde på 0,2 mm du kan sætte på din mobiltelefon, laptop, gps etc. invisibleSHIELD beskytter mod enhver form for ridser, og der ydes livstidsgaranti mod ridser.

Touchscreen virker stadig upåklageligt, selvom invisibleSHIELD er på. Det reagerer stadig 100% på touch med det samme. invisibleSHIELD har ydermere den fordel, at du ikke kan se fedtfingrer og fingeraftryk :-)

På vores forside kan du læse mere om hvad invisibleSHIELD er, og der er ydermere en video, der beskriver og viser hvad invisibleSHIELD kan holde til.

Dine FAQ spørgsmål er taget til efterretning, og vil blive tilføjet på vores monteringsvejledning / FAQ side i nærmeste fremtid.
Gravatar #17 - reaper.dk
23. jul. 2009 21:32
Så har jeg bestilt en til min 3GS :)

Jeg havde gået og overvejet det efter jeg har fået min iPhone, men nu giver jeg det sku chancen :)

Men jeg har lige et par spørgsmål.

Skal man starte med den ene side, og lade den tørre før man sætter det på den anden side. Eller skal begge sider bare på i samme omgang?

Hvis man fortryder efter lidt tid, kan man så pille det af igen uden det giver mærker eller andre problemer?
Gravatar #18 - sissy
23. jul. 2009 22:45
iSHIELD.dk (16) skrev:
... invisibleSHIELD har ydermere den fordel, at du ikke kan se fedtfingrer og fingeraftryk :-)

Det passer da i hvert fald ikke, jeg kan altid se fedtaftryk på min..
Men udover det virker det meget godt

Det giver lidt ekstra "grib" hvilket er meget rart, det kan dog godt være lidt upraktisk på skærmen især, hvis man som mig, har en htc med tfl3d hvor man skal køre fingeren meget fra side til side.
Men det vigtigste er, ingen ridser :D
Gravatar #19 - terracide
24. jul. 2009 04:27
iSHIELD.dk (5) skrev:
Hej lorenzen.

Under oprettelse af bruger på forummet, fremgik det ikke, at man ikke måtte være venlige mod forummets brugere, og give dem et unikt tilbud.

Såfremt folk er utilfredse, fjerner vi gerne indlægget igen.

Jeg handler ikke med folk der ikke er ærlige og snakker udenom...
Gravatar #20 - iSHIELD.dk
24. jul. 2009 09:48
#17 Hej Reaper.dk, tak for ordren.

Vi forventer covers til iPhone på lager senere i dag, så du burde have det i morgen.

Start med at sætte bagsiden på, og når det sidder som du synes, så sætter du på skærmen bagefter.

Du kan sagtens genmontere coveret inden for 3-5 minutter. Hvis du har behov for at tage coveret af for at genmontere, anbefaler vi at du holder dine fingrer våde, mens du forsigtigt fjerner coveret. Bagefter kan du genmontere det på din enhed som normalt.

#18 Hej sissy.

Ja det kan godt være at man kan se en smule fedtfingrer, men du ser dem ikke i lige så stor grad som uden cover. Du kan dog næsten fjerne fedtfingerne bare ved at lade hånden glide hen over.

--

Nu har vi bestilt masser af covers på lager til jer med HTC telefoner, bl.a. til HTC Hero, HTC Magic, HTC Touch Diamond 2 og HTC Touch Pro 2

Coverne forventes på lager til levering i næste uge :-)

Ha' en dejlig weekend.
Gravatar #21 - iSHIELD.dk
24. jul. 2009 09:55
#19 Hej terracide.

Vi er helt enige, sådan har vi det også hos os, så vi er glade for at kunne byde dig velkommen i vores forretningen. Forumets regler kan i øvrigt findes her.

Du må også have en dejlig weekend.
Gravatar #22 - lorenzen
24. jul. 2009 10:10

Du synes ikke det her hører til kategorien spam?

Lad mig se, kommercielt foretagende opretter sig kun for at lave et reklame indlæg i et forum, ja okay det er jo helt klart ikke spam. Undskyld jeg går bare igen.
Gravatar #23 - reaper.dk
24. jul. 2009 11:24
#20 okay, men hvis man nu piller det af igen efter en måneds tid, vil det så efterlade nogen spor på telefonen?
Gravatar #24 - Plimmer
24. jul. 2009 14:58

Det er vel ikke meget værre end en salgstråd.
Gravatar #25 - Norrah
24. jul. 2009 15:27
#24 Joo.. på en måde, da det er et firma der gør det. Det ændre lidt på det, da det er med øjemål at tjene penge, frem for en person der forsøger at "komme" af med noget.

Grunden til jeg dog ikke har været negativ over for denne tråd er at vedkommende på intet tidspunkt har lagt skjul på hans hensigt, og at han var relateret til det. Som jeg ellers syntes plejer at være fremgangsmåden.

Derfor kan jeg godt acceptere det.
Gravatar #26 - terracide
24. jul. 2009 17:36
iSHIELD.dk (21) skrev:
#19 Hej terracide.

Vi er helt enige, sådan har vi det også hos os, så vi er glade for at kunne byde dig velkommen i vores forretningen. Forumets regler kan i øvrigt findes her.

Du må også have en dejlig weekend.

Er du dum eller ordblind?
Gravatar #27 - Daniel-Dane
24. jul. 2009 18:07
Han er den fødte politiker.
Gravatar #28 - terracide
24. jul. 2009 18:08
#27:
Det kaldes "kreiler" på vestjysk ;)
Gravatar #29 - Daniel-Dane
24. jul. 2009 18:18
Det er sgu godt, at Urban Dictionary findes på vestjysk.
Gravatar #30 - iSHIELD.dk
25. jul. 2009 10:49
#22 Hej Lorenzen. En spammer prøver ofte at skjule hensigten med sin henvendelse, og som #25 Norrah skriver, så har vi aldrig lagt skjul på hvad vores hensigt er.

#23 Hej Reaper.dk. Du kan altid fjerne invisibleSHIELD, uden at det efterlader nogen former for rester. Hvis du fjerner det efter en måneds tid, kan du dog ikke genmontere det.

#26-28 Hej Terracide. Om jeg er dum, kan man diskutere, men det vil jeg nu lade op til dig selv at bestemme. Jeg synes ikke selv, at jeg er ordblind, dog kan det grammatiske komma godt smutte engang imellem :-)

Om vi er kreilere vil jeg nu ikke sige, hvis man læser #29 Daniel-Danes link. Vi vil ikke lægge skjul på, at vi gerne vil tjene penge på de varer vi sælger - det vil alle forretninger, uanset om du handler i Netto, Bilka, XL Byg el. En forretning der påstår andet, lyver!

Men jeg synes nu, at vi gør det rimelig klart, at vi ikke ønsker at tjene lige så mange penge på newz.dk brugerne, da vi vælger at give jer 20% rabat på hele jeres køb.

Ha' en fantastisk lørdag.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login