mboost-dp1
K: Andel eller lejebolig på Nørrebro
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Nope, det skal være Nørrebro. Gerne tæt på Nørrebro st. og i det område.
Andelsbolig ville også være at foretrække, hvis prisen er i orden. Det er rigtigt at det er svært at finde lejeboliger til under 5.000, men det kunne jo være der var en der var ved at flytte fra en lejebolig med fri overtagelse.
Andelsbolig ville også være at foretrække, hvis prisen er i orden. Det er rigtigt at det er svært at finde lejeboliger til under 5.000, men det kunne jo være der var en der var ved at flytte fra en lejebolig med fri overtagelse.
Hvis man ikke har noget imod den øget risiko for skuddueller.. så er nørrebro da perfekt.
Der går inflation i priserne derude, så et godt tidspunkt at investere i, men det er det generelt i krise tiderne.
Der går inflation i priserne derude, så et godt tidspunkt at investere i, men det er det generelt i krise tiderne.
I skal ikke lytte til Tanghaar, han et omvandrende værested for burkaernes utilpassede gurkersønner. For dem af os der ikke falder i svime over usoignerede grønthandlere, beskidte pizzeriaer og døende narkomaner på vejbanen, vil Frederiksberg* altid være det oplagte valg.
Jeg blev jeg engang spedalsk af at sidde ved Skt. Hans Torv. Så dét.
*Området omkring Falkoner Alle, Gammel Kongevej og Frederiksberg Alle.
Jeg blev jeg engang spedalsk af at sidde ved Skt. Hans Torv. Så dét.
*Området omkring Falkoner Alle, Gammel Kongevej og Frederiksberg Alle.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.