mboost-dp1
K: Brugt bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey, youngsters!
En god veninde af mine har brug for en billig, brugt bærbar til hendes morfar. Kravene er ikke de vilde, men jeg har skrevet et par stykker op, som helst ikke må overskrives:
Budget: 1-3.000 kroner
Styresystem: XP eller Vista (Gider ikke sætte dem ind i Linux, 'cause it's not my battle)
Skærm: Min. 15,4" - men gerne større
Alder: Max 6-24 måneder
Stand: Morfar-venlig
Skriv, hvis i kender nogle, der har noget til salg. Kom glade, kom friske...
En god veninde af mine har brug for en billig, brugt bærbar til hendes morfar. Kravene er ikke de vilde, men jeg har skrevet et par stykker op, som helst ikke må overskrives:
Budget: 1-3.000 kroner
Styresystem: XP eller Vista (Gider ikke sætte dem ind i Linux, 'cause it's not my battle)
Skærm: Min. 15,4" - men gerne større
Alder: Max 6-24 måneder
Stand: Morfar-venlig
Skriv, hvis i kender nogle, der har noget til salg. Kom glade, kom friske...
Med den prisrange som du/i har i sigte, kan du jo sagtens få en ny pc så den så også holder i nogle år og kan alt det basale...
Ellers kan i vel ligeså godt købe en stationær, hvis den alligevel skal så i lader konstant?
Ellers kan i vel ligeså godt købe en stationær, hvis den alligevel skal så i lader konstant?
#6-7 Fantastisk. Det er lige sådan nogle maskiner, som vi leder efter.
Det vil dog slet ikke være dårligt, hvis nu bruger X bød ind med selvsamme computer, som vedkommende har købt ved en fejl, og derfor gerne vil sælge den 500-1.000 kroner billigere.
Tråden er stadig åben, hvis du ligger inde med en bærbar, som lever op til kravenene, og som du alligevel ikke skal bruge...
Det vil dog slet ikke være dårligt, hvis nu bruger X bød ind med selvsamme computer, som vedkommende har købt ved en fejl, og derfor gerne vil sælge den 500-1.000 kroner billigere.
Tråden er stadig åben, hvis du ligger inde med en bærbar, som lever op til kravenene, og som du alligevel ikke skal bruge...
Hvis du stadig leder har jeg en
HP nx7400 - 15.4"
Lækkert tastatur
Trådløst net
2,5gb ram
1.5ghz celeron fætter
Original XP Home (Du får den som fresh install og fuldt opdateret, også med drivers)
Alder: ~2 år
Skriv, hvis du vil have originale pics, men det er noget lignende dette: http://tinypic.com/view.php?pic=6gg5jc&s=5
HP nx7400 - 15.4"
Lækkert tastatur
Trådløst net
2,5gb ram
1.5ghz celeron fætter
Original XP Home (Du får den som fresh install og fuldt opdateret, også med drivers)
Alder: ~2 år
Skriv, hvis du vil have originale pics, men det er noget lignende dette: http://tinypic.com/view.php?pic=6gg5jc&s=5
Det tror jeg ikke, har ikke fulgt så meget med på det sidste :-|
Det tror jeg ikke, har ikke fulgt så meget med på det sidste :-|
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.